Audi 90 2.3NG z 1989r - German...?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Słuchajcie jest dziwna sprawa z tym bremslicht. przy lewym świetle nie mam w 100% oryginalnej wiązki, był podłączony jakiś dodatkowy przekaźnik, i wpięte w oryginalną wiązkę jakieś dodatkowe kable podłączone zupełnie bezsensu. Gdy dam na zapłon przy wyłączonych światłach i wyjmę gniazdo żeby lepiej widzieć, gdzie są zamontowane żarówki jedna od stopu, ta lewa, świeci się tak bardzo bardzo delikatnie. Jak wyłączę zapłon to gaśnie całkowicie. WTF? Jakiś lewy prąd idzie, musiałbym dokładniej posprawdzać.
A! i jeszcze. Jak przy włączonym zapłonie wyjmę tą delikatnie żarzącą się żarówkę to słychać takie PYK przy skrzyni (mam automata) a później pierdzenie w którymś przekaźniku pod zegarami.... WTF? :shock:
A! i jeszcze. Jak przy włączonym zapłonie wyjmę tą delikatnie żarzącą się żarówkę to słychać takie PYK przy skrzyni (mam automata) a później pierdzenie w którymś przekaźniku pod zegarami.... WTF? :shock:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sukces! Problem z autocheckiem rozwiązany, przeczyściłem styki, poprawiłem wtyczki i wiązkę i jest gitara, pokazuje mi "OK" <ok>
Szykuję się do pierwszej sesji, zrobię więcej fotek wnętrza i ogólnie auta
Mam pytanie. Czy Waszym zdaniem zmieniac kierunki na pomarańczowe czy zostawić białe? Bo w sumie to ładnie się komponuje z tymi białymi zespolakami
Szykuję się do pierwszej sesji, zrobię więcej fotek wnętrza i ogólnie auta
Mam pytanie. Czy Waszym zdaniem zmieniac kierunki na pomarańczowe czy zostawić białe? Bo w sumie to ładnie się komponuje z tymi białymi zespolakami