Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 2.3NG z 1989r - German...?

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2011, 10:57

Bremslicht to przecież światła hamowania. Sprawdź wszystkie przewody idące do AC, oraz przy module kontroli tylnych świateł, bo wygląda mi to na słaby styk przewodu idącego od włącznika świateł hamulcowych do kontrolera świateł tył.

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 15 wrz 2011, 22:39

Słuchajcie jest dziwna sprawa z tym bremslicht. przy lewym świetle nie mam w 100% oryginalnej wiązki, był podłączony jakiś dodatkowy przekaźnik, i wpięte w oryginalną wiązkę jakieś dodatkowe kable podłączone zupełnie bezsensu. Gdy dam na zapłon przy wyłączonych światłach i wyjmę gniazdo żeby lepiej widzieć, gdzie są zamontowane żarówki jedna od stopu, ta lewa, świeci się tak bardzo bardzo delikatnie. Jak wyłączę zapłon to gaśnie całkowicie. WTF? Jakiś lewy prąd idzie, musiałbym dokładniej posprawdzać.

A! i jeszcze. Jak przy włączonym zapłonie wyjmę tą delikatnie żarzącą się żarówkę to słychać takie PYK przy skrzyni (mam automata) a później pierdzenie w którymś przekaźniku pod zegarami.... WTF? :shock:

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 16 wrz 2011, 07:43

ooo popatrz znowu audi ;-) a co z fiatem :?: :mrgreen:

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 16 wrz 2011, 11:22

A nie masz np. 2 włóknowych żarówek w miejsce 1 włóknowych wsadzonych?

W razie co to podjedź sobie do Botronika, to Ci szybko to ogarną. Jak po swapie mieliśmy problemy z instalacją elektryczną, to godziny nie trwało zanim silnik odpalili :)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 16 wrz 2011, 12:10

Fiat się zesrał ;)

Awatar użytkownika
michael80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie LKR

Post autor: michael80b3 » 16 wrz 2011, 12:20

Kolorek to masz chyba taki jak mój, lb3v prawda ?

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 16 wrz 2011, 12:30

Bartek90, przeczyść styki konektorki i gniazda u mnie choinka była jak miałem zasniedziałe naciskałem stop i działy sie cuda....:D kierunek steczny.... :D

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 16 wrz 2011, 12:34

Aaaa , kiedys w sedanie nie swiecił mi prawy stop nie moglem dojsc z czego to , z braku czasu podłaczyłem prąd z lewej lampy w tym ze brems...... nadal sie palił... , moze poprzedni własciciel zrobil tak samo...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 wrz 2011, 12:43

rozbierz w końcu ten moduł do k... nędzy i zobacz czy tam takie dwie blaszki nie są przepalone a co najmniej jedna. Moduł jest w lewym słupku C

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 wrz 2011, 16:18

Masz chyba hak zobacz co tam się dzieje w gnieździe świateł przyczepki.

Jak ci przeszkadza ten komunikat to można się go pozbyć odłączając kabel czerwony z pinu KB modułu kontroli świateł tylnych i podłączając pod masę.

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 17 wrz 2011, 00:08

Więc tak. Dzisiaj nie miałem zbyt wiele czasu, ale styki na tych elementach gdzie się wkręca żarówki są skorodowane i brudne, jutro powiem dokładniej jakie rezultaty wynikną z przeczyszczenia styków ;)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 18 wrz 2011, 18:11

Sukces! Problem z autocheckiem rozwiązany, przeczyściłem styki, poprawiłem wtyczki i wiązkę i jest gitara, pokazuje mi "OK" <ok>

Szykuję się do pierwszej sesji, zrobię więcej fotek wnętrza i ogólnie auta :)

Mam pytanie. Czy Waszym zdaniem zmieniac kierunki na pomarańczowe czy zostawić białe? Bo w sumie to ładnie się komponuje z tymi białymi zespolakami :)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 18 wrz 2011, 18:16

Bartek90 pisze:kierunki na pomarańczowe
tylko taka opcja, zostaw auto w oryginale <ok> i podaj wreszcie kod lakieru ;-)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 18 wrz 2011, 18:19

Kod lakieru to LZ3Z :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 18 wrz 2011, 18:24

Bartek90 pisze:Kod lakieru to LZ3Z :-)
No to siostra mojej <ok> Jeden z najładniejszych kolorów w B3 :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl