czy kolega rozwiązał problem z szarpaniem?????czy to szarpanie(trzepanie)czuć na całej budzie?????czy próbowałeś jazdy bez prędkościomierz czyli wypieta wtyczka przy skrzyni????bo ja mam podobne objawy trzepania wlasnie w zakresie obrotów 1700-2000 4 i 5 bieg wymienilem poduszki pod silnikiem, czyścilem nastawnik i dalej było to samokowal pisze:Witam!
Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>
000 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55150.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55151.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55152.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55153.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55154.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55155.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55156.html
Czyżby to nastawnik?
Dzięki!
[ Dodano: 2011-09-02, 16:14 ]
rozebrac przeczyscic i złozyc oraz jeździć da rade tylko problem z zacinającym pedałem gazu nadal będzie bo ściezki potencjometru nikt nie naprawi chyba że się cała płytke wymieni i co do boscha to można z niego wycisnać tyle samo co z pierburga a przepływke i nastawnik da rade oszukaćMUNIOR pisze:Ano powodzenia z rozkręcaniem ...szczególnie nastawnika jak chcesz jeszcze na tym jeżdzić to radzę nie ruszać albo zaopatrzyć się w drugi sprawnytrepek pisze:Nie uwierzę póki nie rozkręcę