[Audi Coupe 8B Quattro]2.3 20v 7A by Tomasz_T
[Audi Coupe 8B Quattro]2.3 20v 7A by Tomasz_T
Audi Coupe 8B Quattro
Silnik: 2598 V6 - 12V 110 kW/150 KM ---- było się skończyło
2309 R5 - 20V 123 kW/167 KM (ktoś trochę na zmieniał i niby ma to około 180-190 KM okaże się jak z hamuje jaka prawda)
Rok produkcji - 1992 (użytkowy 1997)
Wyposażenie:
- El. szyby
- El. lusterka
- Podświetlane daszki
- Aktywne nagłośnienie
- El. regulacja świateł
- Climatronic
- Fotele z regulacją wysokości x2
- Podgrzewane siedzenia
- Tempomat
- Komputer
Planowane zmiany:
- Zderzak przód Cabrio poliftowy (halogeny już mam, i zderzak negocjuje) - wyszło że będzie co jest lub seria Coupe
- Zawias gwint (tu mam problem z znalezieniem) - pojawiły się sprężyny obniżające
- Wydech własny (obecny za grzeczny musi mieć ten bulgocik) - końcowy RM motorsport
- Hamulce przód tarcze 330x28x39.7 mm + Brembo 4 tłoczkowe z Alfy 159 Ti (Porsche 911) leżą i czekają i czasu brak
- Hamulce tył jeszcze do ogarnięcia
- Piasty zmiana na 5x?? zobaczę co lepiej będzie pasować - została seria i jak na razie zostaje
- Lampy przód zaciemnić - wykonane
- Tył lampy + blenda USA - nadal poszukiwane
- Silniczek 2.2 T lub 2.8 30V - wyszło że jest 2.3 20V 7A
- I jakieś detale co podpadną
- Nowy lakier gdyż obecny jest zniszczony kolor obecny najwyżej zmodyfikowany dodatkami
Auto wyprodukowane luty 1992, pierwszy właściciel pracownik salonu Audi 1997r do 2007 w Niemczech serwisowane i na ori częściach. 2007 trafiła do Polski sprowadzona w stanie igła przez mego ojca dla znajomego. 2008 autko dostało lekko w tył (zderzak lampa klapa pas pod lampa ) 2008/09 zima poślizg i Coupe wylądowało w rowie (zderzak S2 maska lampy soczewki błotniki) odratowano błotniki maskę lampy zderzaka już nie (założono laminat a'la RS2) i potomstwo dokleiło laminaty progów gril bez znaczka. 2011 trafiła do mnie zaczęła wracać do idealności.
[center]foty z dnia kupna
, ,
Myjnia po kupnie i kilka fotek (słabe foty bo brak statywu i tez dopiero ogarniałem aparat tez nowy)
, ,
Kilka innych fotek
, ,
Pierwsze mody (powrót do realności)
Ori gril
Zerwane laminaty z progów
, , ,
Edit 2011-09-18
Sesja z kumplem znaleziona na kompie
, , , , , , , , , , , , , , ,
Up. 29-01-2012
Coupe dostalo zaszczyt wiezienia Młodych w Ich Dniu
19.05.2012
Obniżony i czarny przód
20.05.2012
Ukończony Black Front (tylko kierunki delikatnie do poprawki - jaśniejsze będą)
, [/center]
[center]30.07.2012
Przymiarka innych kołek
,
[/center]
Silnik: 2598 V6 - 12V 110 kW/150 KM ---- było się skończyło
2309 R5 - 20V 123 kW/167 KM (ktoś trochę na zmieniał i niby ma to około 180-190 KM okaże się jak z hamuje jaka prawda)
Rok produkcji - 1992 (użytkowy 1997)
Wyposażenie:
- El. szyby
- El. lusterka
- Podświetlane daszki
- Aktywne nagłośnienie
- El. regulacja świateł
- Climatronic
- Fotele z regulacją wysokości x2
- Podgrzewane siedzenia
- Tempomat
- Komputer
Planowane zmiany:
- Zderzak przód Cabrio poliftowy (halogeny już mam, i zderzak negocjuje) - wyszło że będzie co jest lub seria Coupe
- Zawias gwint (tu mam problem z znalezieniem) - pojawiły się sprężyny obniżające
- Wydech własny (obecny za grzeczny musi mieć ten bulgocik) - końcowy RM motorsport
- Hamulce przód tarcze 330x28x39.7 mm + Brembo 4 tłoczkowe z Alfy 159 Ti (Porsche 911) leżą i czekają i czasu brak
- Hamulce tył jeszcze do ogarnięcia
- Piasty zmiana na 5x?? zobaczę co lepiej będzie pasować - została seria i jak na razie zostaje
- Lampy przód zaciemnić - wykonane
- Tył lampy + blenda USA - nadal poszukiwane
- Silniczek 2.2 T lub 2.8 30V - wyszło że jest 2.3 20V 7A
- I jakieś detale co podpadną
- Nowy lakier gdyż obecny jest zniszczony kolor obecny najwyżej zmodyfikowany dodatkami
Auto wyprodukowane luty 1992, pierwszy właściciel pracownik salonu Audi 1997r do 2007 w Niemczech serwisowane i na ori częściach. 2007 trafiła do Polski sprowadzona w stanie igła przez mego ojca dla znajomego. 2008 autko dostało lekko w tył (zderzak lampa klapa pas pod lampa ) 2008/09 zima poślizg i Coupe wylądowało w rowie (zderzak S2 maska lampy soczewki błotniki) odratowano błotniki maskę lampy zderzaka już nie (założono laminat a'la RS2) i potomstwo dokleiło laminaty progów gril bez znaczka. 2011 trafiła do mnie zaczęła wracać do idealności.
[center]foty z dnia kupna
, ,
Myjnia po kupnie i kilka fotek (słabe foty bo brak statywu i tez dopiero ogarniałem aparat tez nowy)
, ,
Kilka innych fotek
, ,
Pierwsze mody (powrót do realności)
Ori gril
Zerwane laminaty z progów
, , ,
Edit 2011-09-18
Sesja z kumplem znaleziona na kompie
, , , , , , , , , , , , , , ,
Up. 29-01-2012
Coupe dostalo zaszczyt wiezienia Młodych w Ich Dniu
19.05.2012
Obniżony i czarny przód
20.05.2012
Ukończony Black Front (tylko kierunki delikatnie do poprawki - jaśniejsze będą)
, [/center]
[center]30.07.2012
Przymiarka innych kołek
,
[/center]
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 16:46 przez Tomasz_T, łącznie zmieniany 25 razy.
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
W trakcie poszukiwania są tarcze a bazuje narazie na alfie. Lecz do tego zacisku jest duży rozrzut tarcz, max 330 minimum 300 wiec jest w czym przebierać.julekF1 pisze:.....
Te tarcze 330 to z jakiego auta chcesz zamontować?
Zaciski od Alfy będą pasować P&P
P.S
chyba 2.8 30v będzie Ci łatwiej ogarnąć niż 2.2T
Nie będziesz musiał ciąć i spawać podłużnic
Musze dopasować tarcze do piasty i do auta
Co do zacisku jest on przykręcany od czoła wiec adapter do mocowania jest banalny
Silnik i jedno i drugie wymaga ciecia ale 2.8 30v łatwiej wsadzić lecz ma mniejszy potencjał
Na chwile obecna poszukuje torsena gdyż nawet ten 2.6 go rozerwał w moim władaniu a zima blisko
10 czy 20V? 10 słabsze, ale roboty w cholere mniej.julekF1 pisze:ktoś na forum zminił już 2.6 lub 2,8 nie pamiętam dokładnie który na 2.8 30v i nic nie musiał ciąć.Tomasz_T pisze:Silnik i jedno i drugie wymaga ciecia ale
Poszukaj gdzieś na forum na pewno znajdziesz
ja do swojej szykuje 2.2T bo ori jest R5 gdybym miał V6 szukałbym 2.7 biturbo
nawet nie myślałem szukać pod 4 otworki ale teraz dałeś do myślenia trzeba sprawdzić odsadzenia i tym podobne to by ułatwiło sprawę i przyspieszyłojulekF1 pisze:Focus RS pierwszej generacji ma tarcze 324mm i rozstaw otworów 4x108Tomasz_T pisze: max 330 minimum 300
bo hamulce ma to niby dobre ale alfa mi się lepiej zatrzymuje no i narazie dużo lepiej prowadzi ale w audi nad tym pracuje
co do silnika to jest to dalszy plan gdyż obecny jest zdrowy i przyjemny i w miedzy czasie muszę inne auto kupić a reszty się pozbyć żeby na ostro pójść z coupe
zobacz to:Tomasz_T pisze:nawet nie myślałem szukać pod 4 otworki ale teraz dałeś do myślenia trzeba sprawdzić odsadzenia i tym podobne to by ułatwiło sprawę i przyspieszyło
http://allegro.pl/audi-80-90-coupe-cabr ... 04102.html
20v ABY ze skrzynią 6 biegówslugs pisze:10 czy 20V? 10 słabsze, ale roboty w cholere mniej.julekF1 pisze:ktoś na forum zminił już 2.6 lub 2,8 nie pamiętam dokładnie który na 2.8 30v i nic nie musiał ciąć.Tomasz_T pisze:Silnik i jedno i drugie wymaga ciecia ale
Poszukaj gdzieś na forum na pewno znajdziesz
ja do swojej szykuje 2.2T bo ori jest R5 gdybym miał V6 szukałbym 2.7 biturbo
sorry za OT