Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe 8B Quattro]2.3 20v 7A by Tomasz_T

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

[Audi Coupe 8B Quattro]2.3 20v 7A by Tomasz_T

Post autor: Tomasz_T » 18 wrz 2011, 12:18

Audi Coupe 8B Quattro
Silnik: 2598 V6 - 12V 110 kW/150 KM ---- było się skończyło
2309 R5 - 20V 123 kW/167 KM (ktoś trochę na zmieniał i niby ma to około 180-190 KM okaże się jak z hamuje jaka prawda)
Rok produkcji - 1992 (użytkowy 1997)

Wyposażenie:
- El. szyby
- El. lusterka
- Podświetlane daszki
- Aktywne nagłośnienie
- El. regulacja świateł
- Climatronic
- Fotele z regulacją wysokości x2
- Podgrzewane siedzenia
- Tempomat
- Komputer

Planowane zmiany:
- Zderzak przód Cabrio poliftowy (halogeny już mam, i zderzak negocjuje) - wyszło że będzie co jest lub seria Coupe
- Zawias gwint (tu mam problem z znalezieniem) - pojawiły się sprężyny obniżające
- Wydech własny (obecny za grzeczny musi mieć ten bulgocik) - końcowy RM motorsport
- Hamulce przód tarcze 330x28x39.7 mm + Brembo 4 tłoczkowe z Alfy 159 Ti (Porsche 911) leżą i czekają i czasu brak
- Hamulce tył jeszcze do ogarnięcia
- Piasty zmiana na 5x?? zobaczę co lepiej będzie pasować - została seria i jak na razie zostaje
- Lampy przód zaciemnić - wykonane
- Tył lampy + blenda USA - nadal poszukiwane
- Silniczek 2.2 T lub 2.8 30V - wyszło że jest 2.3 20V 7A
- I jakieś detale co podpadną
- Nowy lakier gdyż obecny jest zniszczony kolor obecny najwyżej zmodyfikowany dodatkami

Auto wyprodukowane luty 1992, pierwszy właściciel pracownik salonu Audi 1997r do 2007 w Niemczech serwisowane i na ori częściach. 2007 trafiła do Polski sprowadzona w stanie igła przez mego ojca dla znajomego. 2008 autko dostało lekko w tył (zderzak lampa klapa pas pod lampa ) 2008/09 zima poślizg i Coupe wylądowało w rowie (zderzak S2 maska lampy soczewki błotniki) odratowano błotniki maskę lampy zderzaka już nie (założono laminat a'la RS2) i potomstwo dokleiło laminaty progów gril bez znaczka. 2011 trafiła do mnie zaczęła wracać do idealności.

[center]foty z dnia kupna
Obrazek, Obrazek, Obrazek

Myjnia po kupnie i kilka fotek (słabe foty bo brak statywu i tez dopiero ogarniałem aparat tez nowy)
Obrazek, Obrazek, Obrazek

Kilka innych fotek
Obrazek, Obrazek, Obrazek

Pierwsze mody (powrót do realności)
Ori gril
Obrazek

Zerwane laminaty z progów
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

Edit 2011-09-18
Sesja z kumplem znaleziona na kompie
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

Up. 29-01-2012
Coupe dostalo zaszczyt wiezienia Młodych w Ich Dniu
Obrazek

19.05.2012
Obniżony i czarny przód
Obrazek

20.05.2012
Ukończony Black Front (tylko kierunki delikatnie do poprawki - jaśniejsze będą)
Obrazek, Obrazek[/center]

[center]30.07.2012
Przymiarka innych kołek
Obrazek, Obrazek
[/center]
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 16:46 przez Tomasz_T, łącznie zmieniany 25 razy.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 wrz 2011, 12:25

No widzę ciekawy temat się zaczyna. Gwint to dość deficytowy towar i zbyt często nie występuje w sprzedaży, ale czasem się trafia.

Plany masz mega co do auta, mam nadzieję, że wszystko zrealizujesz :!: Silnik pchaj 2.2T :-D

Koło jakieś konkretniejsze też będzie :?:

Temat obserwuję, powodzenia <piwo>

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 18 wrz 2011, 12:25

bardzo fajna coup'a tylko ogarnij środek z syfu i będzie git :-P powodzenia w modach pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Tomasz_T » 18 wrz 2011, 12:28

Syf w aucie jak widac w trakcie kupna drugi dzien juz bylo czysciutkie
Niki20 pisze:......
Koło jakieś konkretniejsze też będzie :?:

.......
felgi pozostają i jakoś nie myślę o zmianie ich, co najwyższe jak piasty zmienię na 5 to wtedy będę myśleć

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 18 wrz 2011, 12:36

ale fajna :shock:
plany jeszcze fajniejsze.
Życzę powodzenia z poszukiwaniu gwintu :-)
Te tarcze 330 to z jakiego auta chcesz zamontować?
Zaciski od Alfy będą pasować P&P

P.S
chyba 2.8 30v będzi Ci łatwiej ogarnąć niż 2.2T
Nie będziesz musiał ciąć i spawać podłużnic

Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Tomasz_T » 18 wrz 2011, 12:46

julekF1 pisze:.....
Te tarcze 330 to z jakiego auta chcesz zamontować?
Zaciski od Alfy będą pasować P&P

P.S
chyba 2.8 30v będzie Ci łatwiej ogarnąć niż 2.2T
Nie będziesz musiał ciąć i spawać podłużnic
W trakcie poszukiwania są tarcze a bazuje narazie na alfie. Lecz do tego zacisku jest duży rozrzut tarcz, max 330 minimum 300 wiec jest w czym przebierać.
Musze dopasować tarcze do piasty i do auta

Co do zacisku jest on przykręcany od czoła wiec adapter do mocowania jest banalny

Silnik i jedno i drugie wymaga ciecia ale 2.8 30v łatwiej wsadzić lecz ma mniejszy potencjał

Na chwile obecna poszukuje torsena gdyż nawet ten 2.6 go rozerwał w moim władaniu a zima blisko

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 18 wrz 2011, 12:55

Tomasz_T pisze:Silnik i jedno i drugie wymaga ciecia ale
ktoś na forum zminił już 2.6 lub 2,8 nie pamiętam dokładnie który na 2.8 30v i nic nie musiał ciąć.
Poszukaj gdzieś na forum na pewno znajdziesz

ja do swojej szykuje 2.2T bo ori jest R5 gdybym miał V6 szukałbym 2.7 biturbo

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 18 wrz 2011, 12:57

Carol zmieniał. Tak mu to lata:

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 18 wrz 2011, 12:58

Tomasz_T pisze: max 330 minimum 300
Focus RS pierwszej generacji ma tarcze 324mm i rozstaw otworów 4x108

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 18 wrz 2011, 13:04

julekF1 pisze:
Tomasz_T pisze:Silnik i jedno i drugie wymaga ciecia ale
ktoś na forum zminił już 2.6 lub 2,8 nie pamiętam dokładnie który na 2.8 30v i nic nie musiał ciąć.
Poszukaj gdzieś na forum na pewno znajdziesz

ja do swojej szykuje 2.2T bo ori jest R5 gdybym miał V6 szukałbym 2.7 biturbo
10 czy 20V? 10 słabsze, ale roboty w cholere mniej.

Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Tomasz_T » 18 wrz 2011, 13:08

julekF1 pisze:
Tomasz_T pisze: max 330 minimum 300
Focus RS pierwszej generacji ma tarcze 324mm i rozstaw otworów 4x108
nawet nie myślałem szukać pod 4 otworki ale teraz dałeś do myślenia :D trzeba sprawdzić odsadzenia i tym podobne to by ułatwiło sprawę i przyspieszyło

bo hamulce ma to niby dobre ale alfa mi się lepiej zatrzymuje no i narazie dużo lepiej prowadzi ale w audi nad tym pracuje :)

co do silnika to jest to dalszy plan gdyż obecny jest zdrowy i przyjemny i w miedzy czasie muszę inne auto kupić a reszty się pozbyć żeby na ostro pójść z coupe

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 18 wrz 2011, 13:23

Tomasz_T pisze:nawet nie myślałem szukać pod 4 otworki ale teraz dałeś do myślenia :D trzeba sprawdzić odsadzenia i tym podobne to by ułatwiło sprawę i przyspieszyło
zobacz to:

http://allegro.pl/audi-80-90-coupe-cabr ... 04102.html

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 18 wrz 2011, 13:24

slugs pisze:
julekF1 pisze:
Tomasz_T pisze:Silnik i jedno i drugie wymaga ciecia ale
ktoś na forum zminił już 2.6 lub 2,8 nie pamiętam dokładnie który na 2.8 30v i nic nie musiał ciąć.
Poszukaj gdzieś na forum na pewno znajdziesz

ja do swojej szykuje 2.2T bo ori jest R5 gdybym miał V6 szukałbym 2.7 biturbo
10 czy 20V? 10 słabsze, ale roboty w cholere mniej.
20v ABY ze skrzynią 6 biegów

sorry za OT

Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Tomasz_T » 18 wrz 2011, 13:35

wiec moja wycena tego samego zestawu
-450zl --zaciski raptem z logo Alfy sztuk dwa
-320zl -- tarcze textara ford focus rs
-120zl -- klocki Textary
-100zl? -- material na adaptery
tokarka jest frezarka jest dostep
łaczny koszt 1000-1200zl


Sesja z kumplem znaleziona na kompie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 18 wrz 2011, 14:41

Bardzo ładne coupe. Kolor dosyć ciekawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl