[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Podciśnienie dochodzi tylko do n18 ,ale po co ci to ? :roll: jak masz nie podłączone to ktoś dobrze zrobił ...A do n75 od dołu do metalowego króćca idzie czerwony z ciśnieniem z turbo ,z boku niebieski do gruszki,z góry mało ważny do dolotu ...juniorexx pisze:MUNIOR pisząc o podciśnieniu miałem na myśli zaworki N18 i N75
Ok MUNIOR dzięki za wyjaśnienie
Zamieszczam log dynamiczny 011 (będzie trochę zamieszania ponieważ są 001 i 011 po dwa) dwa razy robiłem bo nie było się gdzie rozpędzić:
Grupy: 001,011,001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/juniorex2007_57556.html
Gdyby coś było źle zrobione to proszę o wyrozumiałość a ja postaram się poprawić logowanie.
Turbo stoi :?:
Zamieszczam log dynamiczny 011 (będzie trochę zamieszania ponieważ są 001 i 011 po dwa) dwa razy robiłem bo nie było się gdzie rozpędzić:
Grupy: 001,011,001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/juniorex2007_57556.html
Gdyby coś było źle zrobione to proszę o wyrozumiałość a ja postaram się poprawić logowanie.
Turbo stoi :?:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Przecież masz błąd tego czujnika.Ok skoro ECU nie widzi wartości ciśnienia doładowania to gdzie przyczyny szukać?
Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.Wytłumaczcie mi gdzie szukać czujnika ciśnienia, pod maską czy gdzieś przy kompie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo tam jest właśnie czujnik temperatury ,a nie ciśnienia .Czujnik cisnienia to mapsensor w kompie i prócz kabelków idzie tam wężyk z ic .Kolega nich sobie sprawdzi czy węzyk jest cały od kompa do ic ...i niech nie szuka żadnego czujnika ciśnienia bo go nie znajdzieaxell pisze:Zastanawia mnie tylko dlaczego w etce to jest:trepek pisze:Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
b028906081 Czujnik temperatury :roll:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
W przypadku Boscha też tak jest?MUNIOR pisze:Bo tam jest właśnie czujnik temperatury ,a nie ciśnienia .Czujnik cisnienia to mapsensor w kompie i prócz kabelków idzie tam wężyk z ic .Kolega nich sobie sprawdzi czy węzyk jest cały od kompa do ic ...i niech nie szuka żadnego czujnika ciśnienia bo go nie znajdzieaxell pisze:Zastanawia mnie tylko dlaczego w etce to jest:trepek pisze:Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
b028906081 Czujnik temperatury :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ano ...kojak85 pisze:W przypadku Boscha map sensor jest na lewym prawym błotniku, przy n75.
a bosch to zupełnie inna bajkaW przypadku Boscha też tak jest?
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 21:55 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
proszę o analize logów bo jeszcze mam trochę z tym problemy:
Chassis Type: 8C - Audi 80 B4
Scan: 01 02 03 08 15 25 26
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Part No: 8A0 907 401 B
Component: 1,9l R4 EDC A23 D09
Coding: 00063
Shop #: WSC 70106
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal too High - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: None
Part No: 4A0 907 379 A
Component: Bremsen-Elektronik
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: None
Part No: 4A0 959 655
Component: AIRBAG II yoP«Pź˙…
3 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
End -----------------------------------------------------------------------------------------------
Dodam że autko ostatnio trochę mułowate się zrobiło, przed tem lepiej ciągnęło.
Teraz dodatkowo powyżej 3-4tys obrotów jest za mną czarna chmura dymu (przedtem tak nie było).
Zastanawiałem się czy przez waga wykryje mi walnięty wtrysk jeśli taki mam? Na rozgrzanym silniku obroty zaczynają mi falować, wskazówka od obrotomierza średnio co sekundę podskakuje z 1000 obrotów do 1200.
Dodam że rok temu wtryski zostały wymienione na AHU, wywalony katalizator, zaślepiony EGR, wolna odma oraz wgrany wirus.
- jeden błąd to chyba od poduszki powietrznej (lampka schowana pod deską bo cały czas mruga ponieważ kiedyś poduszka wystrzeliła)
- czujnik G71 nie jest tam gdzieś przy katalizatorze? może jak demontowali mi kata to uszkodzili albo po prostu teraz większe ciśnienie przelatuje?
ostatnio również cały czas mi się świeci kontrolka od wody (płyn w porządku, obieg też, temperatura ok), vag-can też nie pokazał żadnej kontrolki do wymiany, chyba?
proszę o analize logów bo jeszcze mam trochę z tym problemy:
Chassis Type: 8C - Audi 80 B4
Scan: 01 02 03 08 15 25 26
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Part No: 8A0 907 401 B
Component: 1,9l R4 EDC A23 D09
Coding: 00063
Shop #: WSC 70106
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal too High - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: None
Part No: 4A0 907 379 A
Component: Bremsen-Elektronik
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: None
Part No: 4A0 959 655
Component: AIRBAG II yoP«Pź˙…
3 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
End -----------------------------------------------------------------------------------------------
Dodam że autko ostatnio trochę mułowate się zrobiło, przed tem lepiej ciągnęło.
Teraz dodatkowo powyżej 3-4tys obrotów jest za mną czarna chmura dymu (przedtem tak nie było).
Zastanawiałem się czy przez waga wykryje mi walnięty wtrysk jeśli taki mam? Na rozgrzanym silniku obroty zaczynają mi falować, wskazówka od obrotomierza średnio co sekundę podskakuje z 1000 obrotów do 1200.
Dodam że rok temu wtryski zostały wymienione na AHU, wywalony katalizator, zaślepiony EGR, wolna odma oraz wgrany wirus.
- jeden błąd to chyba od poduszki powietrznej (lampka schowana pod deską bo cały czas mruga ponieważ kiedyś poduszka wystrzeliła)
- czujnik G71 nie jest tam gdzieś przy katalizatorze? może jak demontowali mi kata to uszkodzili albo po prostu teraz większe ciśnienie przelatuje?
ostatnio również cały czas mi się świeci kontrolka od wody (płyn w porządku, obieg też, temperatura ok), vag-can też nie pokazał żadnej kontrolki do wymiany, chyba?