Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
juniorexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:59
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 17 wrz 2011, 23:09

MUNIOR pisząc o podciśnieniu miałem na myśli zaworki N18 i N75 oraz kolejność podłączenia wężyków (cienkich) do gruchy turbo i tych zaworków. Pytałem ponieważ brak jest wężyka od EGR i nie wiem gdzie (w który króciec zaworka) ma być podpięty.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 wrz 2011, 10:49

juniorexx pisze:MUNIOR pisząc o podciśnieniu miałem na myśli zaworki N18 i N75
Podciśnienie dochodzi tylko do n18 ,ale po co ci to ? :roll: jak masz nie podłączone to ktoś dobrze zrobił ...A do n75 od dołu do metalowego króćca idzie czerwony z ciśnieniem z turbo ,z boku niebieski do gruszki,z góry mało ważny do dolotu ...

Awatar użytkownika
juniorexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:59
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 18 wrz 2011, 12:56

Ok MUNIOR dzięki za wyjaśnienie <piwo>
Zamieszczam log dynamiczny 011 (będzie trochę zamieszania ponieważ są 001 i 011 po dwa) dwa razy robiłem bo nie było się gdzie rozpędzić:
Grupy: 001,011,001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/juniorex2007_57556.html

Gdyby coś było źle zrobione to proszę o wyrozumiałość a ja postaram się poprawić logowanie.

Turbo stoi :?:

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 18 wrz 2011, 13:57

Chyba komp nie widzi ciśnienia doładowania bo u Ciebie ani drgnie.

Awatar użytkownika
juniorexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:59
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 18 wrz 2011, 20:09

Ok skoro ECU nie widzi wartości ciśnienia doładowania to gdzie przyczyny szukać?
Wytłumaczcie mi gdzie szukać czujnika ciśnienia, pod maską czy gdzieś przy kompie.
Audi Avant '95. Ewentualnie jaki jest numer tego czujnika?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2011, 20:14

Ok skoro ECU nie widzi wartości ciśnienia doładowania to gdzie przyczyny szukać?
Przecież masz błąd tego czujnika.
Wytłumaczcie mi gdzie szukać czujnika ciśnienia, pod maską czy gdzieś przy kompie.
Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 18 wrz 2011, 20:19

trepek pisze:Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Zastanawia mnie tylko dlaczego w etce to jest:
b028906081 Czujnik temperatury :roll:

Awatar użytkownika
juniorexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:59
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 18 wrz 2011, 20:40

Dziękuję Wam za pomoc <piwo>
Jutro znajdę czujnik i jak go wymienię to dam znać na forum <lol>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2011, 20:49

axell pisze:
trepek pisze:Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Zastanawia mnie tylko dlaczego w etce to jest:
b028906081 Czujnik temperatury :roll:
Hmm... muszę pomyśleć.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 wrz 2011, 21:36

axell pisze:
trepek pisze:Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Zastanawia mnie tylko dlaczego w etce to jest:
b028906081 Czujnik temperatury :roll:
Bo tam jest właśnie czujnik temperatury ,a nie ciśnienia .Czujnik cisnienia to mapsensor w kompie i prócz kabelków idzie tam wężyk z ic .Kolega nich sobie sprawdzi czy węzyk jest cały od kompa do ic ...i niech nie szuka żadnego czujnika ciśnienia bo go nie znajdzie ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2011, 21:40

MUNIOR pisze:
axell pisze:
trepek pisze:Przy kompie masz same kabelki. Czujnik znajduje się w rurze między IC a dolotem. Mniej wiecej w połowie wysokości chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Zastanawia mnie tylko dlaczego w etce to jest:
b028906081 Czujnik temperatury :roll:
Bo tam jest właśnie czujnik temperatury ,a nie ciśnienia .Czujnik cisnienia to mapsensor w kompie i prócz kabelków idzie tam wężyk z ic .Kolega nich sobie sprawdzi czy węzyk jest cały od kompa do ic ...i niech nie szuka żadnego czujnika ciśnienia bo go nie znajdzie ;-)
W przypadku Boscha też tak jest?

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 18 wrz 2011, 21:47

W przypadku Boscha map sensor jest na prawym błotniku, przy n75.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 21:58 przez kojak85, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 wrz 2011, 21:53

kojak85 pisze:W przypadku Boscha map sensor jest na lewym prawym błotniku, przy n75.
Ano ...
W przypadku Boscha też tak jest?
a bosch to zupełnie inna bajka ;-)
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 21:55 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2011, 21:54

MUNIOR pisze:
kojak85 pisze:W przypadku Boscha map sensor jest na lewym prawym błotniku, przy n75.
Ano :mrgreen: a bosch to zupełnie inna bajka ;-)
Oj tam, oj tam <nunczako>

alarec

Post autor: alarec » 20 wrz 2011, 19:49

Witam
proszę o analize logów bo jeszcze mam trochę z tym problemy:

Chassis Type: 8C - Audi 80 B4
Scan: 01 02 03 08 15 25 26
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Part No: 8A0 907 401 B
Component: 1,9l R4 EDC A23 D09
Coding: 00063
Shop #: WSC 70106

1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
06-10 - Signal too High - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: None
Part No: 4A0 907 379 A
Component: Bremsen-Elektronik

No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: None
Part No: 4A0 959 655
Component: AIRBAG II yoP&#171;Pź˙&#8230;

3 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
End -----------------------------------------------------------------------------------------------

Dodam że autko ostatnio trochę mułowate się zrobiło, przed tem lepiej ciągnęło.
Teraz dodatkowo powyżej 3-4tys obrotów jest za mną czarna chmura dymu (przedtem tak nie było).
Zastanawiałem się czy przez waga wykryje mi walnięty wtrysk jeśli taki mam? Na rozgrzanym silniku obroty zaczynają mi falować, wskazówka od obrotomierza średnio co sekundę podskakuje z 1000 obrotów do 1200.

Dodam że rok temu wtryski zostały wymienione na AHU, wywalony katalizator, zaślepiony EGR, wolna odma oraz wgrany wirus.

- jeden błąd to chyba od poduszki powietrznej (lampka schowana pod deską bo cały czas mruga ponieważ kiedyś poduszka wystrzeliła)
- czujnik G71 nie jest tam gdzieś przy katalizatorze? może jak demontowali mi kata to uszkodzili albo po prostu teraz większe ciśnienie przelatuje?

ostatnio również cały czas mi się świeci kontrolka od wody (płyn w porządku, obieg też, temperatura ok), vag-can też nie pokazał żadnej kontrolki do wymiany, chyba?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl