[b4 1.9 tdi 1z] kontrolka airbag
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
[b4 1.9 tdi 1z] kontrolka airbag
Witam.Wczoraj grzebałem przy przełączniku od regulacji świateł.Chciałem naprawić w nim podświetlanie jednak chyba miałem zniszczoną diodę bo gdy przekręciłem kluczyk wywaliło mi bezpiecznik nr 4 (15A) ,wszystkie kontrolki zgasły tylko kontrolka check się paliła. Po włożeniu nowego bezpiecznika okazało się że kontrolka airbag mruga a po chwili zapala się na stałe.Dziś robiłem przegląd więc przy okazji gość na diagnostyce podpiął mi samochód pod komputer i skasował błąd.Błąd mówił coś o problemie z żarówką albo kontrolką w sumie mało ważne.Mam pytanie dlaczego po wywaleniu tego bezpiecznika pojawił się problem z airbagiem jeśli kontrolkę od niego mam na osobnym kablu a nie bezpośrednio w zegarach?? No i dlaczego ten bezpiecznik spowodował że wszystkie kontrolki zgasły jesli od wskaźników jest chyba bezpiecznik nr 12 ??
I tu pojawia się pytanie czy się połączą, z doświadczenia wiem to mało który majster potrafi się z zetorami połączyć tudzież nie ma do tego przejściówki.hudy pisze:na stacji diagnostycznej powinni mieć vag więc do nich podjedź...
I ich tłumaczenie na koniec bo samochód stary i nie ma możliwości się połączyć :mrgreen:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
U mnie na stacji koleś mnie zaskoczył.Miał przejściówkę, podłączył i dupa nie mógł się połączyć po czym wyjął dwa kable z przejściówki,zamienił je miejscami i już wszytko hulało.mówił że niektóre osiemdziesiątki tak maja że można się z nimi połączyć na zamienionych kablach a przy innych na normalnym podłączeniu.Druga sprawa to na stacjach diagnostycznych zazwyczaj mają wypasione vagi a nie takie piździułki jak wielu z nas za 100zł z allegro także myślę że nie będzie problemu z podłączeniemaxell pisze:I tu pojawia się pytanie czy się połączą, z doświadczenia wiem to mało który majster potrafi się z zetorami połączyć tudzież nie ma do tego przejściówki.
A co z moim pytaniem.Wie ktoś o co chodzi?? jaki ma związek przełącznik od świateł z zegarami i kontrolka airbag??
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 21:09 przez hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko niestety często brakuje im umiejętności jak np. połączyć się z zetorem na bosch-u.hudy pisze:.Druga sprawa to na stacjach diagnostycznych zazwyczaj mają wypasione vagi a nie takie piździułki jak wielu z nas za 100zł z allegro...
Mnie w LU w 3 miejscach odsyłali bo nie dali rady, a łącze się sam kablami za 70 pln i nie mam żadnych problemów <ok>
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
może mieli takie problemy z kablami jak u mnie ale jeszcze tego nie wiedzieli ja mam boscha i nie było jeszcze problemu z podłączeniem.był jedynie problem z wejściem na silnik ale z tym też po chwili sobie gość poradził.w sumie samo podłączenie sprowadza się do podłączenia kabli i paru kliknięć myszką także nie wiem czy potrzeba tu jakiś specjalnych umiejętności <ok>
Akurat tu się troszkę mylisz.hudy pisze:w sumie samo podłączenie sprowadza się do podłączenia kabli i paru kliknięć myszką także nie wiem czy potrzeba tu jakiś specjalnych umiejętności <ok>
Nie wiem jak w tych sprzętach serwisowych, ale w programach z których korzystają ludzie na forum jest różnica w ustawieniach programu dla przepływki bosch i pierburg. Tak że jak ktoś tematu nie ogarnia to parę kliknięć myszką może mu nie wystarczyć do połączenia.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
nie wiem czego używają ludzie na forum ale ostatnio ze znajomym podłączałem swój i jego samochód i do wyboru był tylko model samochodu i chyba rocznik jeśli dobrze pamiętam i po chili był połączony.później po kolei otwieraliśmy drzewko z poszczególnymi podzespołami.czego on używa to niestety nie powiem bo nawet się za bardzo tym nie interesowałem.na diagnostyce z tego co widziałem koleś tylko wybrał model samochodu i od razu się łączył.
miałem to samo w ABK zakładałem ringi na zegary be z odłączenia aku. Tak samo błąd się pojawia jak wyciągniesz bezpiecznik nr 4 (jak u kolegi powyżej) . Uruchamiane silnika, resety ECU ( o ile to w ogóle w ABK jest możliwe) nic nie dawały. Jedyny mi znany sposób który zadziałał to usuniecie VAGIEM ( program nazywał sie VSCD czy coś takiego niby następca VAGCOM).IC69 pisze:Ktoś włączył zapłon przy wyciągniętych zegarach. Podobno wraca to do normy, po kilkudziesięciu uruchomieniach silnika, ale lepiej jest skasować ten błąd Vagiem.Badzia pisze:ja mam taki problem, taki sam silnik, dieselek, zaraz po włączeniu silnika świeci mi się kontrolka AIR BAG około minutę
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, 13:49 przez szoton, łącznie zmieniany 1 raz.