[2.0 16V ACE] benzyna w oleju
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[2.0 16V ACE] benzyna w oleju
Dziś mało nie trafił mnie szał. Auto jak nie odpaliło tak nie odpaliło.
Gorsze jest to, że w oleju znalazło się około litra benzyny.
Auto tyle widziało paliwa ile zakręciłem silnikiem wczoraj i dziś.
Silnik ostatnio kupiony od jednego z forumowiczów który zajmuje się sprzedażą części.
Moje pytanie do was: jaka waszym zdaniem może być przyczyna?
Gorsze jest to, że w oleju znalazło się około litra benzyny.
Auto tyle widziało paliwa ile zakręciłem silnikiem wczoraj i dziś.
Silnik ostatnio kupiony od jednego z forumowiczów który zajmuje się sprzedażą części.
Moje pytanie do was: jaka waszym zdaniem może być przyczyna?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zmierz kompresje bo bez tego nic nie wydumamy. Nie chce mi się wierzyć, żeby przez kompresję nie chciał zapalić. Próbowałeś metody na Plaka, tzn. dajesz mu plak albo inny specyfik do kolektora dolotowego? Nie jest to metoda polecana przez specjalistów, ale czasem pomaga zapalić. Czy ten silnik ma chęć zapalić? Dużo brakuje do zaskoczenia? Przekładałeś sam słupek (z głowicą) czy kompletny z całym osprzętem? Wkładałeś go zamiast ABK (taki masz w profilu)?
Paliwo raczej jest, bo skoro jest też w oleju to pompka raczej działa.Sprawdź czy masz sprawną pompkę paliwa, czy leci benzyna do wtrysku, czy jest ciśnienie na wtryskiwaczach.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 19:41 przez kojak85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Paliwo leci na każdy wtrysk. Iskra jest na każdej świecy.
Pompka pompuje dobrze.
[ Dodano: 2011-09-21, 20:14 ]
Przekładałem sam słupek. Reszta była ze starego silnika. Wcześniej był tu też ACE bo to w drugim aucie.
Myślałem nad tym aby psiknąć jakimś sprayem.
Silnik łapał tylko w momencie gdy wyciągałem pr4zekażnik 208 od pompy.
Wygląda to tak jak by wtryski zalewały cylindry a w momencie wyjęcia przeakżnika 208 silnik przetrawił paliwo i resztki zaczeły się zapalać.
Pompka pompuje dobrze.
[ Dodano: 2011-09-21, 20:14 ]
Przekładałem sam słupek. Reszta była ze starego silnika. Wcześniej był tu też ACE bo to w drugim aucie.
Myślałem nad tym aby psiknąć jakimś sprayem.
Silnik łapał tylko w momencie gdy wyciągałem pr4zekażnik 208 od pompy.
Wygląda to tak jak by wtryski zalewały cylindry a w momencie wyjęcia przeakżnika 208 silnik przetrawił paliwo i resztki zaczeły się zapalać.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Mabrothrax, a może w moim jest twój stary silnik? W sumie to możliwe.
A tak poważnie to muszę wszystko po kolei posprawdzać.
Ciśnienie wali tak że piszczą przewody.
Mechanik sprawdzi mi kompresję na tłokach. Mam nadzieję, że nie będzie z tym problemu bo nie chciał bym się złościć.
Zastanawiam się nad rozdzielaczem wtrysku. Zamienię go od passata który jeżdził na benzynie.
A tak poważnie to muszę wszystko po kolei posprawdzać.
Ciśnienie wali tak że piszczą przewody.
Mechanik sprawdzi mi kompresję na tłokach. Mam nadzieję, że nie będzie z tym problemu bo nie chciał bym się złościć.
Zastanawiam się nad rozdzielaczem wtrysku. Zamienię go od passata który jeżdził na benzynie.
na jakiego plaka o czym mówicie najgorsze jak sie zabiera za coś ktoś kto nie ma bladego pojęcia .. Rafał przełożyłeś ode mnie sam słupek ( 100% sprawny bo mam na do kilku świadków ktorzy widzieli jak to jeździło i jak pracowało do samego końca i na kilka tygodni 2-3 przed tym jak Ci go osobiście przywiozłem ) weźpod uwagę iż kupiłeś uszkodzone auto w ktorym ktoś rozgrzebał totalnie wszystko wkoło łącznie z namotaniem w instalacji elektrycznej więc na chłopski rozum auto wcześniej nie jeździło jedynie przez winę samego słupka ale przez jakieś cuda wianki wiśniackie więc włożenie zdrowego słupka i liczenie na to ze to odpali na tym bajzlu wokoło to jest jest sporym opotymizmem a kręcenie taki silnikiem i zalewanie go benzyną doprowadzi do zatarcia panewek jedynie. Kupiłeś auto z założenia ciezkie na dodatek z gazem i mega ilością bałaganu po wieśniakach zaprowadź kogoś kto ma pojęcie i się na tym zna inaczej nic z tego nie będzie. jak zaczniecie próbować palić na plaka na zaciągi i inne głupie pomysły to tylko uszkodzicie sami słupek tylko tego teraz brakuje. To że silnik nie zapala to 100% nie wina tego słupka słupek jest 100% sprawny skoro jeżdził poprawnie nie dymił nie kopcił i nie brał nie wiadomo jakich ilości oleju bo to ze 16v troche sobie pobiera to normalne nie ma się co łudzić.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Łukasz, wina gdzieś musi siedzieć.
W starym słupku ze złych rzeczy było to że 4 tłok bił o głowice.
Nie ma co wróżyć: będzie pomiar kompresji, dojdą wkońcu częsci które zamówiłem, sprawdzenie ciśnienia na wtryskach no i sprawność wtrysków, pomiar czujników i wtedy będzie wiadomo.
Ciężki jest ten silnik bo mało który mechanik pamięta takie cuda.
[ Dodano: 2011-09-22, 15:48 ]
A właśnie, miałeś dać znać kiedy będą części.
W starym słupku ze złych rzeczy było to że 4 tłok bił o głowice.
Nie ma co wróżyć: będzie pomiar kompresji, dojdą wkońcu częsci które zamówiłem, sprawdzenie ciśnienia na wtryskach no i sprawność wtrysków, pomiar czujników i wtedy będzie wiadomo.
Ciężki jest ten silnik bo mało który mechanik pamięta takie cuda.
[ Dodano: 2011-09-22, 15:48 ]
A właśnie, miałeś dać znać kiedy będą części.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja też mówię że musi zalewać bo jak
Zobacz czy gdy silnik się nie kręci to wtryski nie leją paliwa.
To musi go zalewać szczególnie że aż tyle benzyny poszło do oleju. Ja bym spróbował go odpalić na jakimś paliwie alternatywnym.rafalaudi1 pisze:Silnik łapał tylko w momencie gdy wyciągałem pr4zekażnik 208 od pompy.
Zobacz czy gdy silnik się nie kręci to wtryski nie leją paliwa.
ja nie chcę wróżyc - od tego są wróżki :mrgreen: ale miałem nie jeden wtrysk mechaniczny i obstawiam na przepływomierz. Jakby w aucie tylko słupek był problemem to go zrobili i tyle po co by się zabierali za wszystko wookoło i robienie nowych swoich wiązek ? jutro zrobie Ci dokładne fotki pod maską swojego Compi jak prosiłeś zebys wiedział co jak i do czego. Graty albo masz juz u siebie dzis albo będą jutro - info z wysyłkowni, nie oddzowniłem bo padł mi kom na mieście atakowany setkami telefonów jakto przed weekendem zwykle bywa. pzdr
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: