[B4 2.3 NG] Nie ciagnie powyzej 4 tys
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak wygląda mikser http://allegro.pl/m23-mikser-audi-k-jet ... 54195.html siedzi na przepustnicy i na niego nachodzi "guma" łącząca przepływomierz z przepustnicą.
Dalszy plan działania wygląda następująco:
1. Zdjąć gumę łączącą przepływomierz z kolektorem
2. odłączyć przewody gazowe (zostają luzem) i podłączenie krokowego od miksera
3. odkręcić śrubkę która trzyma mikser na przepustnicy (jeśli nie jest tylko i wyłącznie przyklejony na silikon)
4. znaleźć miejsce gdzie był wcześniej podłączony "silniczek krokowy" i poprowadzić tak węże aby dało się go tam podłączyć.
5. Założyć "gumę" podłączając wszystko co było wcześniej zdjęte + podłączone powietrza dla "krokowca".
Dalszy plan działania wygląda następująco:
1. Zdjąć gumę łączącą przepływomierz z kolektorem
2. odłączyć przewody gazowe (zostają luzem) i podłączenie krokowego od miksera
3. odkręcić śrubkę która trzyma mikser na przepustnicy (jeśli nie jest tylko i wyłącznie przyklejony na silikon)
4. znaleźć miejsce gdzie był wcześniej podłączony "silniczek krokowy" i poprowadzić tak węże aby dało się go tam podłączyć.
5. Założyć "gumę" podłączając wszystko co było wcześniej zdjęte + podłączone powietrza dla "krokowca".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy wywalaniu miksera najtrudniej będzie podłączyć dopływ powietrza do "krokowca" bo może się okazać że trzeba będzie przedłużyć rurkę albo dać jakieś kolanko.
Tutaj masz cały obszerny temat o blosie: https://audi80.pl/coupe-23-ng-montaz ... vt6701.htm
Tutaj masz cały obszerny temat o blosie: https://audi80.pl/coupe-23-ng-montaz ... vt6701.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
Kurcze nie czaje co mam z czym polaczyc i gdzie , widze ten mikser i jego łatwo jest sciagnac ale teraz gdzie i ktory przewod podłaczyc a ktore luzem zostawic. I jeszcze mam takie pytanie bo koledzy mowia ze mam za mały reduktor jak sprawdzic czy jest odpowiedni i czy moze miec to jakis wplyw >?
[ Dodano: 2011-09-21, 20:56 ]
jeszcze zauważyłem ze pomiędzy rozdzielaczem a guma jest taki otworek pusty ? czy przypadkiem nie ma byc tam jakieś śrubki ?
Kable WN swieciły w nocy , wymieniłem na nowe NGK i nowe swiece i przewody dalej swieca czy to normalne ?
[ Dodano: 2011-09-21, 20:56 ]
jeszcze zauważyłem ze pomiędzy rozdzielaczem a guma jest taki otworek pusty ? czy przypadkiem nie ma byc tam jakieś śrubki ?
Kable WN swieciły w nocy , wymieniłem na nowe NGK i nowe swiece i przewody dalej swieca czy to normalne ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak jest pusty w sensie że może zaciągać tamtędy powietrze to tak nie może być. Może jak zdejmowałeś gumę to coś się odłączyło.maciek1006 pisze:jeszcze zauważyłem ze pomiędzy rozdzielaczem a guma jest taki otworek pusty ?
Do miksera dochodzą zapewne trzy węże. Dwa które idą do parownika odłączasz i zostawiasz luzem a trzeci idący do "krokowego" podłączasz gdzieś do "tej gumy".maciek1006 pisze:Kurcze nie czaje co mam z czym polaczyc i gdzie , widze ten mikser i jego łatwo jest sciagnac ale teraz gdzie i ktory przewod podłaczyc a ktore luzem zostawic.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
wymieniłem kable i swiece ngk i auto teraz jezdzi jakby dobrze ale przy okolo 4200 obrotow jest szarpniecie mocne i idzie do konca ...
[ Dodano: 2011-09-26, 13:40 ]
auto szarpie jak wcisne cały gaz albo idzie do 4 tys i nagle jakby odcieło paliwo odpuszczam gaz dodaje albo wrzucam nastepny bieg i znowu idzie , o co chodzi ?
[ Dodano: 2011-09-26, 13:40 ]
auto szarpie jak wcisne cały gaz albo idzie do 4 tys i nagle jakby odcieło paliwo odpuszczam gaz dodaje albo wrzucam nastepny bieg i znowu idzie , o co chodzi ?