Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Nie ciagnie powyzej 4 tys

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 wrz 2011, 15:31

Tak wygląda mikser :arrow: http://allegro.pl/m23-mikser-audi-k-jet ... 54195.html siedzi na przepustnicy i na niego nachodzi "guma" łącząca przepływomierz z przepustnicą.

Dalszy plan działania wygląda następująco:
1. Zdjąć gumę łączącą przepływomierz z kolektorem
2. odłączyć przewody gazowe (zostają luzem) i podłączenie krokowego od miksera
3. odkręcić śrubkę która trzyma mikser na przepustnicy (jeśli nie jest tylko i wyłącznie przyklejony na silikon)
4. znaleźć miejsce gdzie był wcześniej podłączony "silniczek krokowy" i poprowadzić tak węże aby dało się go tam podłączyć.
5. Założyć "gumę" podłączając wszystko co było wcześniej zdjęte + podłączone powietrza dla "krokowca".

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 05 wrz 2011, 16:59

aha no to to dam rade zrobic , tylko co z tym blosem , jak to zrobic ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 wrz 2011, 18:56

Przy wywalaniu miksera najtrudniej będzie podłączyć dopływ powietrza do "krokowca" bo może się okazać że trzeba będzie przedłużyć rurkę albo dać jakieś kolanko.

Tutaj masz cały obszerny temat o blosie: https://audi80.pl/coupe-23-ng-montaz ... vt6701.htm

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 21 wrz 2011, 20:31

Kurcze nie czaje co mam z czym polaczyc i gdzie , widze ten mikser i jego łatwo jest sciagnac ale teraz gdzie i ktory przewod podłaczyc a ktore luzem zostawic. I jeszcze mam takie pytanie bo koledzy mowia ze mam za mały reduktor jak sprawdzic czy jest odpowiedni i czy moze miec to jakis wplyw >?

[ Dodano: 2011-09-21, 20:56 ]
jeszcze zauważyłem ze pomiędzy rozdzielaczem a guma jest taki otworek pusty ? czy przypadkiem nie ma byc tam jakieś śrubki ?

Kable WN swieciły w nocy , wymieniłem na nowe NGK i nowe swiece i przewody dalej swieca czy to normalne ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 wrz 2011, 23:14

maciek1006 pisze:jeszcze zauważyłem ze pomiędzy rozdzielaczem a guma jest taki otworek pusty ?
Jak jest pusty w sensie że może zaciągać tamtędy powietrze to tak nie może być. Może jak zdejmowałeś gumę to coś się odłączyło.
maciek1006 pisze:Kurcze nie czaje co mam z czym polaczyc i gdzie , widze ten mikser i jego łatwo jest sciagnac ale teraz gdzie i ktory przewod podłaczyc a ktore luzem zostawic.
Do miksera dochodzą zapewne trzy węże. Dwa które idą do parownika odłączasz i zostawiasz luzem a trzeci idący do "krokowego" podłączasz gdzieś do "tej gumy".

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 22 wrz 2011, 13:03

aha no juz widze gdzie , w gumie ktos srube włozył (taka zaslepka :P) , dzisiaj jezdziłem a gazie to on jedzie do 4 tys mocno przy 4200-4300 jest takie chwilowe zmulenie i pozniej idzie do konca ale tak jak by słabo , a na benzynie dochodzi jezdzi tylko do 4 tys

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 wrz 2011, 13:45

A filtr powietrza masz drożny?

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 22 wrz 2011, 14:04

wymienie na dniach , a jeszcze zastanawiam sie nad wywaleniem katalizatora , wszedłem pod auto katalizator widze ale gdzie jest sonda Lambda ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 wrz 2011, 14:13

Sonda może być przed nim.

Posłuchaj czy z rury wydechowej nie syczy bo może być też zatkany któryś z tłumików. U kumpla się tak zrobiło i nie mógł pojechać szybciej niż 100km/h katalizator miał sprawny.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 23 wrz 2011, 14:25

wymieniłem kable i swiece ngk i auto teraz jezdzi jakby dobrze ale przy okolo 4200 obrotow jest szarpniecie mocne i idzie do konca ...

[ Dodano: 2011-09-26, 13:40 ]
auto szarpie jak wcisne cały gaz albo idzie do 4 tys i nagle jakby odcieło paliwo odpuszczam gaz dodaje albo wrzucam nastepny bieg i znowu idzie , o co chodzi ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl