Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Szarpie przy 1500obr/min. Ale to nie nastawnik.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 17 lis 2008, 23:32

a moze wtrysk sterujacy szwankuje

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 19 lis 2008, 21:57

co ma powietrze w paliwie do czujnika predkosci? tak samo wtrysk sterujacy?

dla mnie to albo:
nastawnik
przewody
impulsator
pompa


trzeba by bylo sprawdzic

odciecie sygnalu do ECU to nie rada
mimo ze sam tak mam ale to z powodu braku czasu na wymiane impulsatora na wlasciwy dla zamontowanej skrzyni :P bo mam juz nieseryjna skrzynie z seryjnym impulsatorem i dlatego szarpie


co do tego po co ECU sygnal to wlasnie zeby odczytywal predkosc jazdy i ustalal z niej jakies swoje parametry no i do tempomatu rzecz jasna

Chaquira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 26 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: Skawina

Post autor: Chaquira » 21 lis 2008, 23:32

Witam, podpinam sie pod temat bo wydaje mi sie ze mam podobny problem co pier

Nastawnik raczej tak na 90% OK
Pompa swieżo robiona

Po odpieciu czujnika predkosci szarpania niema i jazda jest idealna

Czyli według Adamma zostaje impulsator oraz przewody czy jest jeszcze jakas opcja???


przy okazji mam jeszcze drobne falowanie na wolnych obrotach ale to tak delikatnie i niezawsze


Jakieś Porady???


Z gory Dziekuje

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 22 lis 2008, 12:06

U mnie była sprawdzana pompa i nastawnik, impulsator podmieniałem z innej audiczki i też nic to nie zmieniło, pozostaje jedynie zrobić bajpasa od impulsatora do ECU.
A czy wie ktoś jak ten czujnik jest podpięty? A może ktoś ma schemat osprzętu do tego silnika?
Mnie się wydaje że jeden z pinów impulsatora jest podpięty do masy albo plusa a drugi do ECU i liczników, czy tak?


Adamm wielkie dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 23 wrz 2011, 21:43

odgrzewam....

koledzy, rozwiazaliscie problem, bo mam to samo ... ?

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 23 wrz 2011, 22:29

Ja nadal jeżdżę z odpiętym sygnałem prędkości.

Widzę że jednak mój przypadek nie jest odosobniony.

A tak wszyscy chórem krzyczą ze nastawnik ale pomóc nie umieją.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 24 wrz 2011, 09:52

a wtryski masz seria 1z ? Rozmawiałem z Kostrz'em i wertując fora doczytalem, że pompa 1z moze miec problem z wtryskami ktora maja pierwsze cisnienie ustawione na ponad 190...

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 24 wrz 2011, 13:21

Tak wtryski seria 1Z.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 26 wrz 2011, 23:08

ja również mam problem z trzepaniem całą buda w mojej a6 c4 1.9 tdi teraz na 5 biegu obroty okolo 1900-2000tys po odpieciu predkosciomierza efekt znika i moje pytanie jakie macie napiecie nastawnika na zapłonie????czy podmienialiscie wtryski kpl????bo efekt szarpania(trzepania) może powodować wtrysk dokładnie uszkodzony rozpylacz (końcówka wtrysku) również ustawienie napiecia nastawnika ma wpływ na szarpanie, jaki macie ustawiony zakres dawki na biegu jałowym???? czy soft macie serie czy mod????i kto wcześniej jeżdził na oporniku????

Awatar użytkownika
DominikB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 05 lip 2011, 12:42

Post autor: DominikB4 » 14 gru 2011, 21:20

Pany a w szczegulnosci Adamm odgrzejem troche ziemniaki xD Mam ten sam problem w 1Z jak odłaczyc ten czujnik predkosci gdzie go szukac czy nie pomiesza sie nic silnikowi w głowie (w komputerze) czy nie zacznie wiecej palić ?? Nie mam tempomatu jest to Golf III 95r 1.9TDI 90PS 1Z

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 gru 2011, 21:59

DominikB4 pisze:Pany a w szczegulnosci Adamm
Adamm tu raczej żadko zagląda :-P na forum vw golfa go spytaj ,tam bywa <ok> A tu mogę ci odpowiedzieć że wtyczka jest w skrzyni biegow ,gdzie dokładnie to wiem w audi ,w golfie musisz poszukać ;-) Odpięcie czujnika szybkości ,złego wpływu nie ma na nic :mrgreen: ale odpięcie sygnału prędkości ,to tylko dorażny ratunek na krótką metę ,bo syf z nastawnika się sam nie usunie i wczesniej czy puzniej zacznie być coraz gorzej :-P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 gru 2011, 10:50

A ja tak chwaliłem mojego 1Z i przechwaliłem :oops: zaczął wczoraj nie reagować na gasssssss i wydatek na święta jak znalazł :-/

swistak3171
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: swistak3171 » 15 gru 2011, 11:57

Witam może komuś się przyda,ostatnio przerabiałem u kolegi problem z szarpaniem w przedziale 1500 2000 obrotów, podmieniliśmy nastawnik,wtryski,czujniki itp i dalej to samo,ręce nam opadły,a przyczyną był przegub wewnętrzny(rozsypał się),kto by pomyślał,auto teraz śmiga jak ta lala pozdr

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 gru 2011, 15:22

Dlatego najpierw spróbuje podjechać na vaga bo na zimnym burza a na ciepłym dupa :-?

dotka112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2012, 22:43

Post autor: dotka112 » 10 sty 2012, 22:53

swistak3171 pisze:Witam może komuś się przyda,ostatnio przerabiałem u kolegi problem z szarpaniem w przedziale 1500 2000 obrotów, podmieniliśmy nastawnik,wtryski,czujniki itp i dalej to samo,ręce nam opadły,a przyczyną był przegub wewnętrzny(rozsypał się),kto by pomyślał,auto teraz śmiga jak ta lala pozdr
A czy też u siebie gdy odpiełeś czujnik prędkości mijały objawy???Chyba raczej nie a tu w większości jest tak że jak odłączysz kostkę od czujnika prędkości to problem znika i to nie wina pompy ani nastawnika tylko czego...Zastanawiam się czy to nie wina tego czujnika prędkości???
Czy jest więcej rodzajów tych czujników????Czy będzie pasował z golfa 3???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl