[1.9TDI 1Z] Szarpie przy 1500obr/min. Ale to nie nastawnik.
co ma powietrze w paliwie do czujnika predkosci? tak samo wtrysk sterujacy?
dla mnie to albo:
nastawnik
przewody
impulsator
pompa
trzeba by bylo sprawdzic
odciecie sygnalu do ECU to nie rada
mimo ze sam tak mam ale to z powodu braku czasu na wymiane impulsatora na wlasciwy dla zamontowanej skrzyni bo mam juz nieseryjna skrzynie z seryjnym impulsatorem i dlatego szarpie
co do tego po co ECU sygnal to wlasnie zeby odczytywal predkosc jazdy i ustalal z niej jakies swoje parametry no i do tempomatu rzecz jasna
dla mnie to albo:
nastawnik
przewody
impulsator
pompa
trzeba by bylo sprawdzic
odciecie sygnalu do ECU to nie rada
mimo ze sam tak mam ale to z powodu braku czasu na wymiane impulsatora na wlasciwy dla zamontowanej skrzyni bo mam juz nieseryjna skrzynie z seryjnym impulsatorem i dlatego szarpie
co do tego po co ECU sygnal to wlasnie zeby odczytywal predkosc jazdy i ustalal z niej jakies swoje parametry no i do tempomatu rzecz jasna
Witam, podpinam sie pod temat bo wydaje mi sie ze mam podobny problem co pier
Nastawnik raczej tak na 90% OK
Pompa swieżo robiona
Po odpieciu czujnika predkosci szarpania niema i jazda jest idealna
Czyli według Adamma zostaje impulsator oraz przewody czy jest jeszcze jakas opcja???
przy okazji mam jeszcze drobne falowanie na wolnych obrotach ale to tak delikatnie i niezawsze
Jakieś Porady???
Z gory Dziekuje
Nastawnik raczej tak na 90% OK
Pompa swieżo robiona
Po odpieciu czujnika predkosci szarpania niema i jazda jest idealna
Czyli według Adamma zostaje impulsator oraz przewody czy jest jeszcze jakas opcja???
przy okazji mam jeszcze drobne falowanie na wolnych obrotach ale to tak delikatnie i niezawsze
Jakieś Porady???
Z gory Dziekuje
U mnie była sprawdzana pompa i nastawnik, impulsator podmieniałem z innej audiczki i też nic to nie zmieniło, pozostaje jedynie zrobić bajpasa od impulsatora do ECU.
A czy wie ktoś jak ten czujnik jest podpięty? A może ktoś ma schemat osprzętu do tego silnika?
Mnie się wydaje że jeden z pinów impulsatora jest podpięty do masy albo plusa a drugi do ECU i liczników, czy tak?
Adamm wielkie dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
A czy wie ktoś jak ten czujnik jest podpięty? A może ktoś ma schemat osprzętu do tego silnika?
Mnie się wydaje że jeden z pinów impulsatora jest podpięty do masy albo plusa a drugi do ECU i liczników, czy tak?
Adamm wielkie dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
ja również mam problem z trzepaniem całą buda w mojej a6 c4 1.9 tdi teraz na 5 biegu obroty okolo 1900-2000tys po odpieciu predkosciomierza efekt znika i moje pytanie jakie macie napiecie nastawnika na zapłonie????czy podmienialiscie wtryski kpl????bo efekt szarpania(trzepania) może powodować wtrysk dokładnie uszkodzony rozpylacz (końcówka wtrysku) również ustawienie napiecia nastawnika ma wpływ na szarpanie, jaki macie ustawiony zakres dawki na biegu jałowym???? czy soft macie serie czy mod????i kto wcześniej jeżdził na oporniku????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Adamm tu raczej żadko zagląda na forum vw golfa go spytaj ,tam bywa <ok> A tu mogę ci odpowiedzieć że wtyczka jest w skrzyni biegow ,gdzie dokładnie to wiem w audi ,w golfie musisz poszukać Odpięcie czujnika szybkości ,złego wpływu nie ma na nic :mrgreen: ale odpięcie sygnału prędkości ,to tylko dorażny ratunek na krótką metę ,bo syf z nastawnika się sam nie usunie i wczesniej czy puzniej zacznie być coraz gorzejDominikB4 pisze:Pany a w szczegulnosci Adamm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
- Lokalizacja: łódzkie
A czy też u siebie gdy odpiełeś czujnik prędkości mijały objawy???Chyba raczej nie a tu w większości jest tak że jak odłączysz kostkę od czujnika prędkości to problem znika i to nie wina pompy ani nastawnika tylko czego...Zastanawiam się czy to nie wina tego czujnika prędkości???swistak3171 pisze:Witam może komuś się przyda,ostatnio przerabiałem u kolegi problem z szarpaniem w przedziale 1500 2000 obrotów, podmieniliśmy nastawnik,wtryski,czujniki itp i dalej to samo,ręce nam opadły,a przyczyną był przegub wewnętrzny(rozsypał się),kto by pomyślał,auto teraz śmiga jak ta lala pozdr
Czy jest więcej rodzajów tych czujników????Czy będzie pasował z golfa 3???