Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[cabrio 2.3 NG] Przerobione na gaźnik.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
michal1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
Lokalizacja: Sade Budy

[cabrio 2.3 NG] Przerobione na gaźnik.

Post autor: michal1993 » 27 wrz 2011, 11:17

Witam. Jak wszyscy wiecie mechaniczny wtrysk nie chodzi dobrze na gazie i na benzynie czyli jeździ albo na LPG albo na PB. Postanowilem że chcę zeby moje NG jeździlo na PB i na LPG wiec zdecydowalem się na przerobienie go na gaźnik od starszego modelu z 5cyl. Trafił mi sie gaźniczek od audi 100 2.1 5cyl wraz z kolektorem dolotowym za pare groszy. Jedynym problemem przy zakładaniu kolektora dolotowego były otwory dolotowe w głowicy. Otwory w głowicy były wyższe niż w kolektorze który dokupiłem, zrobiłem z blachy aluminiowej taka podkładkę i przykręciłem kolektor. Narazie jeździłem tylko na gazie różnica jest niesamowita autko przyspiesza od samego dołu do konca obrotomierza normalnie szok :mrgreen: Później wrzucę fotki jak to wygląda. Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 22:11 przez michal1993, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 wrz 2011, 12:08

przykro mi bardzo ale z części z 20v turbo to możesz sobie do tego silnika zupy nagotować

Awatar użytkownika
michal1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
Lokalizacja: Sade Budy

Post autor: michal1993 » 27 wrz 2011, 12:44

czemu tak twierdzisz? Czesci pochodza ze starego audi 200

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 27 wrz 2011, 12:47

Powodzenia.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 wrz 2011, 13:05

michal1993 pisze:czemu tak twierdzisz? Czesci pochodza ze starego audi 200
podstawowa różnica to to, że 10v ma kolektory wydechowe i dolotowe z jednej strony a 20v ma naprzeciwko siebie z dwóch stron.

I nie podpasujesz żadnych części do silnika.

Awatar użytkownika
michal1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
Lokalizacja: Sade Budy

Post autor: michal1993 » 27 wrz 2011, 13:18

to wiem chodziło mi głównie o Turbo i IC kupiilem to za naprawde smieszne pieniądze takze wrazie czego nie bedzie problemu ze sprzdaniem tych czesci ;) szukam w dalszym ciagu kolektora wydechowego od 10v turbo...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 wrz 2011, 13:21

heh... idziesz od dupy strony. Szukaj całego auta np. Audi 100 z silnikiem MC lub ostatecznie KG. I z tego kombinuj a nie z 20v.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 wrz 2011, 15:51

Po za tym w dodatku nawet jak by już to jakoś zrezał choć to sensu nie ma to auto wstawało by pewnie od 5tysiecy rpm. z turbo od 20v w 10-siątce, nie bardzo mi sie to widzi. Posłuchaj ludzi bo Ci dobrze radza, skoro brak Ci mocy a chcesz miec nadal swoje cabrio to nic innego jak swap Cie nie ratuje, bo zabawy w uturbianie zagazowanego ng to raczej glupi pomysł.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 wrz 2011, 16:42

nie nie, na k24 nie byłoby tak źle, przypomnę, że w 10v było k26.
Gorszy pomysł to turbo na gaźniku, bo, wtedy musi być gaźnik nadciśnieniowy a nie podciśnieniowy, np. z renault 5 turbo
Dla mnie najprostszą drogą w tym kierunku to byłoby wsadzenie właśnie silnika MC lub KG z osprzętem i postawienie tego na VEMSie , jak np. chłopaki z quattro service zrobili, i ciężka kolubryna jaką jest Audi 200 leje s4 po czipie na 290 KM.

Awatar użytkownika
michal1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
Lokalizacja: Sade Budy

Post autor: michal1993 » 27 wrz 2011, 17:44

Wezmę pod uwage wasze wskazowki i bede szukał materialu na swap...

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 27 wrz 2011, 19:10

Masz NG. Włożyć w jego miejsce jakieś MC to najłatwiejszy turbo swap jaki sobie możesz tylko wymyślić.

Awatar użytkownika
michal1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
Lokalizacja: Sade Budy

Post autor: michal1993 » 15 paź 2011, 19:39

Edytowałem temacik zmieniłem koncepcję jednak zamontowałem sam gaźnik dałem sobie spokój z zaturbianiem jak narazie.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl