[cabrio 2.3 NG] Przerobione na gaźnik.
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
[cabrio 2.3 NG] Przerobione na gaźnik.
Witam. Jak wszyscy wiecie mechaniczny wtrysk nie chodzi dobrze na gazie i na benzynie czyli jeździ albo na LPG albo na PB. Postanowilem że chcę zeby moje NG jeździlo na PB i na LPG wiec zdecydowalem się na przerobienie go na gaźnik od starszego modelu z 5cyl. Trafił mi sie gaźniczek od audi 100 2.1 5cyl wraz z kolektorem dolotowym za pare groszy. Jedynym problemem przy zakładaniu kolektora dolotowego były otwory dolotowe w głowicy. Otwory w głowicy były wyższe niż w kolektorze który dokupiłem, zrobiłem z blachy aluminiowej taka podkładkę i przykręciłem kolektor. Narazie jeździłem tylko na gazie różnica jest niesamowita autko przyspiesza od samego dołu do konca obrotomierza normalnie szok :mrgreen: Później wrzucę fotki jak to wygląda.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2011, 22:11 przez michal1993, łącznie zmieniany 2 razy.
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Po za tym w dodatku nawet jak by już to jakoś zrezał choć to sensu nie ma to auto wstawało by pewnie od 5tysiecy rpm. z turbo od 20v w 10-siątce, nie bardzo mi sie to widzi. Posłuchaj ludzi bo Ci dobrze radza, skoro brak Ci mocy a chcesz miec nadal swoje cabrio to nic innego jak swap Cie nie ratuje, bo zabawy w uturbianie zagazowanego ng to raczej glupi pomysł.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie nie, na k24 nie byłoby tak źle, przypomnę, że w 10v było k26.
Gorszy pomysł to turbo na gaźniku, bo, wtedy musi być gaźnik nadciśnieniowy a nie podciśnieniowy, np. z renault 5 turbo
Dla mnie najprostszą drogą w tym kierunku to byłoby wsadzenie właśnie silnika MC lub KG z osprzętem i postawienie tego na VEMSie , jak np. chłopaki z quattro service zrobili, i ciężka kolubryna jaką jest Audi 200 leje s4 po czipie na 290 KM.
Gorszy pomysł to turbo na gaźniku, bo, wtedy musi być gaźnik nadciśnieniowy a nie podciśnieniowy, np. z renault 5 turbo
Dla mnie najprostszą drogą w tym kierunku to byłoby wsadzenie właśnie silnika MC lub KG z osprzętem i postawienie tego na VEMSie , jak np. chłopaki z quattro service zrobili, i ciężka kolubryna jaką jest Audi 200 leje s4 po czipie na 290 KM.
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy