Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all b4] wolno działajace elektryczne szyby

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 wrz 2011, 12:54

Aby dobrać się do linki trzeba by odkręcić pokrywę tej rolki co jest na nią nawijana linka. Wtedy będziesz mógł suwać po niej pancerz. Ale podobny efekt dałoby smarowanie widocznej części linki w prowadnicy i przesuwanie je w drugi koniec by nasmarować drugą cześć linki.


Oczywiście prowadnicę też nasmaruj.

Jak odkręcisz ten dekielek na silniczku to później trochę ciężko upchnąć tam wszystko bo jak to linka - żyje własnym życiem.

Rolka chyba też jest jakoś posmarowana, nie wiem czy przekładni ślimakowej też nie należałby przesmarować, do niej chyba powinno się dać dostać po odkręceniu silniczka.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 wrz 2011, 20:28

Ja u siebie wymieniłem na silniki z innego auta i chodzą o wiele szybciej więc to też jest sposób ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 wrz 2011, 20:36

shellah pisze:Ja u siebie wymieniłem na silniki z innego auta
Tzn. z innego audi z tamtego okresu czy czegoś nowszego?

Wymieniłeś sam silnik a resztę zostawiłeś?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 wrz 2011, 21:01

ja dziś oczyściłem prowadnice i nasmarowałem wszytko ile się dało i teraz o wiele szybciej działają.nie rozkręcałem silniczka tylko napsikałem do środka smaru.tam gdzie zaznaczyłem jest otwór przez który można napsikać smaru i po sprawie.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 wrz 2011, 21:08

cała sprawa następująco wyglądała że byłem na szrocie i szukałem gratow a tak przypadkiem natknąłem się na 2 silniczki nie wiem od czego ale nie od audi, że u mnie nie chodził od strony kierowcy to przygarnąłem za grosze.
W dziale warsztat jest opis z rzeźbienia.
Ogólnie problem jest tylko z zamocowanie w oryginalne otwory a że jest to coupe to silnik nie pracuje na prowadnicy tylko działa niezależnie i ciągnie tylko linki.
Musiałem przełożyć tylko mechanizm i jakoś zamocować nieoryginalnie w drzwiach(ważne aby działało a kij w zęby temu co go obchodzi że nieestetycznie jak i tak boczek to przykrywa) ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 wrz 2011, 20:58

dziś u kumpla przekładaliśmy parę kabli w instalacji i przy okazji przekładaliśmy kabel od elektrycznych szyb gdyż miał wpięty bezpośrednio pod kabel przy stacyjce.po przełożeniu go w pin pod skrzynkę z bezpiecznikami szyby o wiele szybciej zaczęły działać.przy jednoczesnym naciśnięciu np szyby kierowcy i pasażera szyby te podnoszą się z równą prędkością co przy starym podłączeniu było nie do pomyślenia.widocznie samo podłączenie tez ma wpływ na szybkość szyb...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 wrz 2011, 21:51

Ja bym nie kombinował z mocniejszym prądem. Co prawda bezpiecznik termiczny jest ale na samą myśl że silnik ma napięcie jak stoi daje wiele do myślenia. Można sobie uwalić silniczki.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 28 wrz 2011, 13:35

ale tu nic nie jest kombinowane.wcześniej gościu miał podpięte pod kabel przy stacyjce omijając skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnik.teraz jest podpięte tak jak ma być i szyby działają o wiele szybciej.

Awatar użytkownika
cinu77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 15 lut 2007, 09:26
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: cinu77 » 02 kwie 2016, 15:48

Witam , podepnę się pod temat.
Miał ktoś z was taki przypadek : szyba (elektrycznie ster.) po stronie pasażera dużo wolniej się zamyka i otwiera czy to jest kwestia przesmarowania czy np. coś z elektryką ?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 kwie 2016, 15:53

Przesmarować prowadnicę i przeczyścić wszystkie styki to na początek

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 02 kwie 2016, 21:27

Czym można przesmarować takie prowadnice ? :-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 kwie 2016, 21:51

Kup najzwyklejszą wazelinę techniczną. Koszt 3zł za opakowanie. Bardzo dobra do smarowania tego typu rzeczy a na dodatek przesmarujesz uszczelki na zimę <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl