Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AEB] Wybór dłuższej skrzyni

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[B4 AEB] Wybór dłuższej skrzyni

Post autor: Mabrothrax » 28 wrz 2011, 11:10

Cześć,

Niestety nie wiem nic w temacie skrzyń a potrzebuje dłuższej niż mam obecnie, ale niewiele :-)

Jakie skrzynie podpasują do sedana quattro z silnikiem 1.8T aeb? Może z ng q jest dłuższa?

Proszę o jakieś porady i sugestie :-)

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 28 wrz 2011, 17:01

ja mam CBR w swoim sedanie Q i też chciałem zmienić(na krótszą) ale zrezygnowałem bo musiałbym wymieniać razem z dyfrem więc odpuściłem bo zakup takiego zestawu to ok 1000zł. jak chcesz się zamienić na tak długą jak moja to pisz PW, ale na 2-biegu 120km/h to chyba przesada dla każdego :P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 wrz 2011, 17:28

Mabrothrax, 6gang szukaj a nie dluzszej, np z A6 <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 28 wrz 2011, 17:35

Najdłuższa skrzynia jest w 2.8 q i wszystkie od TDI ale z a4 do 99r.
Szukaj razem z mostem inaczej bedzie dość ciężko. Ng jest niewiele dłuższa.

Pozdro

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 29 wrz 2011, 09:23

podejdzie skrzynia i most od A4 Q?
bo jak tak to 6-cio stopniowa bezapelacyjnie będzie najlepsza.
jeszcze chyba w S2 sedan byla szóstka?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 wrz 2011, 09:57

Rychu82 pisze:podejdzie skrzynia i most od A4 Q?
bo jak tak to 6-cio stopniowa bezapelacyjnie będzie najlepsza.
jeszcze chyba w S2 sedan byla szóstka?
Podchodzi bezproblemu od A4 ale 5 gang i most.
Z 6 gang masz do kupienia wybierak z calym mechanizmem zmiany wał i most. I musisz zdbyć ori łapy albo dorobić jak u mnie.
W Avantach i sedanach S2 bywały skrzynie 6 tki.

Pozdro

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 wrz 2011, 10:29

chmiel25 pisze: od A4 ale 5 gang i most.
W A4 chyba niema blokady dyfra bo nie widziałem nigdy w A4ce magicznego przycisku. Chyba że jakoś inaczej jest tam załatwione.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 29 wrz 2011, 10:56

aldi pisze:
chmiel25 pisze: od A4 ale 5 gang i most.
W A4 chyba niema blokady dyfra bo nie widziałem nigdy w A4ce magicznego przycisku. Chyba że jakoś inaczej jest tam załatwione.
A4 nie ma blokady ale wystarczy ja przełożyć z b4 obudowa jest taka sama.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 01 paź 2011, 09:17

No i luz, myślę, że z 2.8q mi styknie :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 paź 2011, 14:30

Mabrothrax pisze:No i luz, myślę, że z 2.8q mi styknie :mrgreen:
Dobra decyzja bo to najmocniejsza skrzynia <rotfl>

pozdro

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 03 paź 2011, 13:16

chmiel25 pisze:
Mabrothrax pisze:No i luz, myślę, że z 2.8q mi styknie :mrgreen:
Dobra decyzja bo to najmocniejsza skrzynia <rotfl>

pozdro
... z tego co wiem, to najmocniejsza to 6g CRB z rs2. Ale tam to nie wszystko pasuje, przynajmniej w konwersji z fwd na awd :-?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 paź 2011, 14:28

FranoF1 pisze:
chmiel25 pisze:
Mabrothrax pisze:No i luz, myślę, że z 2.8q mi styknie :mrgreen:
Dobra decyzja bo to najmocniejsza skrzynia <rotfl>

pozdro
... z tego co wiem, to najmocniejsza to 6g CRB z rs2. Ale tam to nie wszystko pasuje, przynajmniej w konwersji z fwd na awd :-?
Najmocniejsza bo posiada dodatkowe łożysko igiełkowe na wałku głównym jak 6 gang.
I nie było rozmowy o 6 gang tylko 5 gang.

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 05 paź 2011, 17:23

w 2.8 q też były różne... mam jedną taką długą w garażu, przy 4 tys na piątym biegu chyba 170 na liczniku :) wiec to bedzie to. bo np u mnie seryjna z v6 2.6 ma dwójkę i trójkę dłuższą jak w poprzedniej 90 7a a już piątkę taką samą. bez sensu dla mnie ale narazie nie ma chęci do zmiany...jak cie interesuje taka długa to ją wygrzebie sprawdze symbol żebys wiedział czego dokładnie szukac

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 paź 2011, 19:29

chmiel25 pisze:nie było rozmowy o 6 gang tylko 5 gang.
Racja, zwracam honor ;-)

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 05 paź 2011, 20:55

chmiel25 pisze:
aldi pisze:
chmiel25 pisze: od A4 ale 5 gang i most.
W A4 chyba niema blokady dyfra bo nie widziałem nigdy w A4ce magicznego przycisku. Chyba że jakoś inaczej jest tam załatwione.
A4 nie ma blokady ale wystarczy ja przełożyć z b4 obudowa jest taka sama.

Jak nie ma :-> ???

Jest blokada z tym ze elektroniczna... jakie by to było quattro bez blokady :mrgreen:

Czwarta generacja &#8222;wypchnęła&#8221; centralny dyferencjał Torsen T-1 który został zastąpiony Torsen&#8217;em II generacji. Natomiast w tylnej osi zastosowano system EDL czyli elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl