Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 coupe AAH]gdzie wpiąć przewód od obrotów?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

[b4 coupe AAH]gdzie wpiąć przewód od obrotów?

Post autor: shellah » 01 paź 2011, 13:46

Witam
Panowie i panie.
Zakupiłem nowy przełącznik Lpg I gen do mojej instalacji(wszystko identyczne jak mam) do tego dali mi wiązki-nie chce ich zmieniać ale chciałbym wkoncu mieć opcję na 0 że pali mi z pb i po osiągnięciu progów obrotów przełącza na Lpg.
W poprzedniej instalce tak nie ma i regulowanie śróbką w przełączniku nic nie daje :-/
po podmianie na nowy to samo.
Wiem po instrukcji że mam jeden kabel gdzieś wpiąć ale ktoś może mi łoptologicznie wyjaśnić w silniku AAH gdzie to wpiąć?
przełącznik i wiązgi to STAG2-W WEG-02AH

ps.
aldi liczę na ciebie :-P

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 paź 2011, 14:27

shellah pisze:chciałbym wkoncu mieć opcję na 0 że pali mi z pb i po osiągnięciu progów obrotów przełącza na Lpg.
Wyczytałem w instrukcji że ta funkcja jest na pozycji II a na 0 masz natychmiastowe przełączenie/odpalenie na lpg bez żadnych warunków.
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... tag2-W.pdf

Może być problem bo urządzenie zaprojektowali pod 1 cewkę na wszystkie cylindry a tutaj jest po jednej na dwa.
Oznacza to w praktyce, że jeśli nie uda się wyregulować tego potencjometrem to przełączenie będzie następowało na bardzo wysokich obrotach.

Rozwiązaniem może być podłączenie sygnału obrotów z obrotomierza tylko nie wiem czy ten przełącznik przyjmie ten sygnał i czy nie zakłóci to pracy obrotomierza.

Następna opcja to ścisłe owinięcie brązowego kabla na przewodzie wysokiego napięcia. Ale wtedy może to utrudnić odpalanie na gazie.

Zobacz gdzie teraz masz to podłączone (brązowy przewód z wiązki stag).

Na początek by proponował owinąć brązowy kabel od staga na przewodzie wysokiego napięcia, tak z 6-8 zwojów wystarczy.
Jeśli efekty nie będą zadowalające to można podłączyć pod cewkę zapłonową.
Na grodzi masz moduł z dwoma wtyczkami po obu stronach. Podłącz pod jeden z kabli we wtyczce do której dochodzą 3 kable (w drugiej powinieneś mieć 4 kable ale tej nie ruszaj).

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 paź 2011, 12:25

mam dokładnie tą samą instrukcję.
Pomyliłem się i oczywiście powinno być tak jak piszesz ale niestety nie jest :-|
aldi pisze:Na grodzi masz moduł z dwoma wtyczkami po obu stronach. Podłącz pod jeden z kabli we wtyczce do której dochodzą 3 kable (w drugiej powinieneś mieć 4 kable ale tej nie ruszaj).
właśnie zdaje się że w tej chwili mam pod ten moduł wpięty kabel ale pewny nie jestem bo ścisk niesamowity.
To znaczy że jak?Mam owinąć brązowy kabel na przewodzie aku czy z którejś ze świec? no i on ma być gdzieś wpięty?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 paź 2011, 13:22

shellah pisze:To znaczy że jak?Mam owinąć brązowy kabel na przewodzie aku czy z którejś ze świec? no i on ma być gdzieś wpięty?
Owinąć na przewodzi idącym do świecy zapłonowej, wtedy nigdzie więcej nie podłączasz go. Późnij owiń te zwoje taśmą aby się nie odwijały.

Jak teraz masz podłączony przełącznik pod ten moduł od cewek to zobacz czy jak wstawisz nowy przełącznik, może to przełączanie zadziała.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 08 paź 2011, 12:24

dopiero teraz mogłem i znalazłem czas aby zajrzeć pod maskę i ten brązowy kabel mam wpięty dokładnie tutaj:
Obrazek
Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 paź 2011, 12:58

Widzę że chyba masz podpięte do indukcyjnego czujnika położenia wału... Ja bym bał się tam podłączać bo ten sygnał łatwo zakłócić bo po coś te kable tych czujników są ekranowane.

To jak na nowym przełączniku nie będzie działać funkcja przełączani przy określonych obrotach to spróbuj podłączyć pod wyjście modułu (widoczny na zdjęciach nad tymi wtyczkami). Albo owinąć wokół przewodu od świecy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl