Witam
Panowie i panie.
Zakupiłem nowy przełącznik Lpg I gen do mojej instalacji(wszystko identyczne jak mam) do tego dali mi wiązki-nie chce ich zmieniać ale chciałbym wkoncu mieć opcję na 0 że pali mi z pb i po osiągnięciu progów obrotów przełącza na Lpg.
W poprzedniej instalce tak nie ma i regulowanie śróbką w przełączniku nic nie daje
po podmianie na nowy to samo.
Wiem po instrukcji że mam jeden kabel gdzieś wpiąć ale ktoś może mi łoptologicznie wyjaśnić w silniku AAH gdzie to wpiąć?
przełącznik i wiązgi to STAG2-W WEG-02AH
ps.
aldi liczę na ciebie
[b4 coupe AAH]gdzie wpiąć przewód od obrotów?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wyczytałem w instrukcji że ta funkcja jest na pozycji II a na 0 masz natychmiastowe przełączenie/odpalenie na lpg bez żadnych warunków.shellah pisze:chciałbym wkoncu mieć opcję na 0 że pali mi z pb i po osiągnięciu progów obrotów przełącza na Lpg.
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... tag2-W.pdf
Może być problem bo urządzenie zaprojektowali pod 1 cewkę na wszystkie cylindry a tutaj jest po jednej na dwa.
Oznacza to w praktyce, że jeśli nie uda się wyregulować tego potencjometrem to przełączenie będzie następowało na bardzo wysokich obrotach.
Rozwiązaniem może być podłączenie sygnału obrotów z obrotomierza tylko nie wiem czy ten przełącznik przyjmie ten sygnał i czy nie zakłóci to pracy obrotomierza.
Następna opcja to ścisłe owinięcie brązowego kabla na przewodzie wysokiego napięcia. Ale wtedy może to utrudnić odpalanie na gazie.
Zobacz gdzie teraz masz to podłączone (brązowy przewód z wiązki stag).
Na początek by proponował owinąć brązowy kabel od staga na przewodzie wysokiego napięcia, tak z 6-8 zwojów wystarczy.
Jeśli efekty nie będą zadowalające to można podłączyć pod cewkę zapłonową.
Na grodzi masz moduł z dwoma wtyczkami po obu stronach. Podłącz pod jeden z kabli we wtyczce do której dochodzą 3 kable (w drugiej powinieneś mieć 4 kable ale tej nie ruszaj).
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
mam dokładnie tą samą instrukcję.
Pomyliłem się i oczywiście powinno być tak jak piszesz ale niestety nie jest :-|
To znaczy że jak?Mam owinąć brązowy kabel na przewodzie aku czy z którejś ze świec? no i on ma być gdzieś wpięty?
Pomyliłem się i oczywiście powinno być tak jak piszesz ale niestety nie jest :-|
właśnie zdaje się że w tej chwili mam pod ten moduł wpięty kabel ale pewny nie jestem bo ścisk niesamowity.aldi pisze:Na grodzi masz moduł z dwoma wtyczkami po obu stronach. Podłącz pod jeden z kabli we wtyczce do której dochodzą 3 kable (w drugiej powinieneś mieć 4 kable ale tej nie ruszaj).
To znaczy że jak?Mam owinąć brązowy kabel na przewodzie aku czy z którejś ze świec? no i on ma być gdzieś wpięty?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Owinąć na przewodzi idącym do świecy zapłonowej, wtedy nigdzie więcej nie podłączasz go. Późnij owiń te zwoje taśmą aby się nie odwijały.shellah pisze:To znaczy że jak?Mam owinąć brązowy kabel na przewodzie aku czy z którejś ze świec? no i on ma być gdzieś wpięty?
Jak teraz masz podłączony przełącznik pod ten moduł od cewek to zobacz czy jak wstawisz nowy przełącznik, może to przełączanie zadziała.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Widzę że chyba masz podpięte do indukcyjnego czujnika położenia wału... Ja bym bał się tam podłączać bo ten sygnał łatwo zakłócić bo po coś te kable tych czujników są ekranowane.
To jak na nowym przełączniku nie będzie działać funkcja przełączani przy określonych obrotach to spróbuj podłączyć pod wyjście modułu (widoczny na zdjęciach nad tymi wtyczkami). Albo owinąć wokół przewodu od świecy.
To jak na nowym przełączniku nie będzie działać funkcja przełączani przy określonych obrotach to spróbuj podłączyć pod wyjście modułu (widoczny na zdjęciach nad tymi wtyczkami). Albo owinąć wokół przewodu od świecy.