AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
rozkład masy nie znany do tego potrzebny byłby jakiś computerscales. spodziewałem się jeszcze większej podsterowności z racji zmniejszenia wagi od kabiny w stronę bagażnika gdzie nie ma nic teraz. Sądziłem, że będzie jeszcze bardziej rył nosem. Tak nie jest. Mam wrażenie że przez lekki tył auto ma tendencję do rotacji w osi gdzieś w okolicach przedniej szyby - to przy nawrotach, widać to na moich kulawych filmach. Na asfalcie nie mam tego wrażenia bezwładnego odjazdu przodu. na pewno jeszcze kwestia korekty zbieżności bo tu na pewno mam popieprzone nastawy.
Zapinki wymagają zmasakrowania klapy od spodu, nie miałem czym i wycinałem flexem, nie wygląda to na chirurgiczne cięcie .
W przyszłym roku przymierzę się do lekkich zamienników drzwi maski klapy bagażnika wtedy założę takie mocowania z tyłu. W tym roku chciałbym jeszcze założyć miskę olejową z klapami, chłodnicę oleju, Oil Catch Cana, płyty pod motor i dyfer. Tylne zawieszenie dostaje ostro od kamieni, chciałbym to zabezpieczyć.
A tak to stresuje mnie jazda z prędkością większą niż 100 km,
G.
Zapinki wymagają zmasakrowania klapy od spodu, nie miałem czym i wycinałem flexem, nie wygląda to na chirurgiczne cięcie .
W przyszłym roku przymierzę się do lekkich zamienników drzwi maski klapy bagażnika wtedy założę takie mocowania z tyłu. W tym roku chciałbym jeszcze założyć miskę olejową z klapami, chłodnicę oleju, Oil Catch Cana, płyty pod motor i dyfer. Tylne zawieszenie dostaje ostro od kamieni, chciałbym to zabezpieczyć.
A tak to stresuje mnie jazda z prędkością większą niż 100 km,
G.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Grzegorz7A, przy obecnej masie własnej(niezły wynik <ok>) mógłbyś poganiac z zegarem.Jak to się teraz zbiera 0-100km/h z miejsca+cwiartkę.No i namawiam na jakiś filmik z napadnięcia , dohamowania i przejscia jakiego 2-kowego prawego cz lewego ogniem na suchym,bo z filmików z placu (na którym są nawroty tylko w lewo) nie bardzo wiadomo jaką dynamiką(przyspieszenie-hamowanie) auto dysponuje.A przy tej masie łaski nie robi ;-)Na pewno dysponuje.
Grzegorz7A, moge Ci wyczyscic podloge w garazu? <ok>
Nie no tak na powaznie to ogarnałes sam prace calego zespolu mechaników z niemcowni , male tego zrobiles wsciekła wersje auta ktore juz z zalozenia mialo byc wsciekle , ja sledze temat bacznie i ogarnac nie moge ile juz w tym aucie sie dzialo , milimetra kwadratowego auta bym si enie doszukal ktorego jeszcze swoim paluchem nie zmacales^^P.S jakby kiedys cokolwiek zmusilo Cie do sprzedazy auta to nie sprzedawaj , dostaniesz rente z klubu i bedziesz zyl jak Pan a auto ma miec u Ciebie dozywocie 8-) Teraz wszyscy siedza i sie slinia ze tez chca takie cus miec a Ty czas na slinienie sie spozytkowales na prace i za to wielki browar!
Nie no tak na powaznie to ogarnałes sam prace calego zespolu mechaników z niemcowni , male tego zrobiles wsciekła wersje auta ktore juz z zalozenia mialo byc wsciekle , ja sledze temat bacznie i ogarnac nie moge ile juz w tym aucie sie dzialo , milimetra kwadratowego auta bym si enie doszukal ktorego jeszcze swoim paluchem nie zmacales^^P.S jakby kiedys cokolwiek zmusilo Cie do sprzedazy auta to nie sprzedawaj , dostaniesz rente z klubu i bedziesz zyl jak Pan a auto ma miec u Ciebie dozywocie 8-) Teraz wszyscy siedza i sie slinia ze tez chca takie cus miec a Ty czas na slinienie sie spozytkowales na prace i za to wielki browar!
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
dzięki za miłe słowa, podłogę w garażu to by trzeba było co wieczór sprzątać...za dużo różnych rzeczy tam się dzieje. Marzy mi się taki super garaż bo miejsce jest. w sumie to mógłbym tam mieszkać.
Auto poznałem ale brak mi nazewnictwa, większość rzeczy biorę na słuch i wyczucie, do dziś nie wiem gdzie niektóre przewody biegną i do czego służą. Ale frajdy mam z tego sporo mimo że były chwile zniechęcenia.
auto na pewno nie było budowane dla chwały ludu...
to czysta frajda, zabawa.
z tym dożywociem to bardzo możliwe, jeśli auto wyjedzie na trasy wyścigowe/rajdowe to żywot będzie jego raczej krótki. Tego typu sprzęty nie przeżywają dłużej niż parę lat. Poza tym zmieniają się oczekiwania i przychodzi chęć budowy nowego. zobaczymy
G
Auto poznałem ale brak mi nazewnictwa, większość rzeczy biorę na słuch i wyczucie, do dziś nie wiem gdzie niektóre przewody biegną i do czego służą. Ale frajdy mam z tego sporo mimo że były chwile zniechęcenia.
auto na pewno nie było budowane dla chwały ludu...
to czysta frajda, zabawa.
z tym dożywociem to bardzo możliwe, jeśli auto wyjedzie na trasy wyścigowe/rajdowe to żywot będzie jego raczej krótki. Tego typu sprzęty nie przeżywają dłużej niż parę lat. Poza tym zmieniają się oczekiwania i przychodzi chęć budowy nowego. zobaczymy
G
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Jeśli chodzi o Twoje oczekiwania większej podsterowności to możliwe, że nowy zawias wiele w tej sprawie załatwił i dużo lepiej skleja przód. U mnie dokładnie tak się stało po wymianie zawieszenia. Auto zaczęło wykazywać znacząco mniejszą tendencję do wyjeżdżania przodem co przy szybkich zakrętach (100-140) daje różnicę rzędu 15-20km więcej ( :shock: ). Jeśli chodzi o zbieżność i geometrię to radzę dobrze poszukać dobrego zakładu. Wiele serwisów ma świetny sprzęt, ale nie wykalibrowany, co w rezultacie daje słabe ustawienia. Zresztą sam mogłem to sprawdzić na własnej skórze jak przed Toruniem okazało się, że była awaria maszyny w sprawdzonym zakładzie i musiałem szybko ustawić gdzieś indziej. Niby serwis VW i Audi, kąty i zbieżność ustawione praktycznie tak samo (porównywałem wydruki), a odczucia z jazdy i prowadzenia się auta kompletnie inne. Ostatecznie po wymianie śrub sworzni wahacza musiałem jeszcze raz ustawić zbieżność i kąty, więc pojechałem do sprawdzonego zakładu. Po pierwszych metrach od razu było czuć, że teraz to auto toczy się tak jak powinno.
Grzesiu wiesz ze jestem twoim fanem. Auto jest rewelacyjne.
Z mojej strony proponowałbym upalanie do bólu i próbowanie po omacku. Ja nie umiem ci napisać co robisz źle. Dla mnie osobiście nie masz FANU z jazdy. Rozumiem cie że chcesz osiągnąć i podziwiam cie i szczerze w ciebie wierze. Sądze że gdzieś kiedyśsię spotkamy przy małym 0,7 :mrgreen:
Zmień miejscówke I ćwicz na ulicy jak wszyscy :mrgreen: Już niedługo bedzie ślisko i fajnie do zapierdalania :mrgreen: a że czasem coś nie wyjdzie mówi się trudno i żyję się dalej
Ja uważam że dasz rade i bedzie wzorem dla wielu forumowiczów :roll:
Pozzdrawiam
Z mojej strony proponowałbym upalanie do bólu i próbowanie po omacku. Ja nie umiem ci napisać co robisz źle. Dla mnie osobiście nie masz FANU z jazdy. Rozumiem cie że chcesz osiągnąć i podziwiam cie i szczerze w ciebie wierze. Sądze że gdzieś kiedyśsię spotkamy przy małym 0,7 :mrgreen:
Zmień miejscówke I ćwicz na ulicy jak wszyscy :mrgreen: Już niedługo bedzie ślisko i fajnie do zapierdalania :mrgreen: a że czasem coś nie wyjdzie mówi się trudno i żyję się dalej
Ja uważam że dasz rade i bedzie wzorem dla wielu forumowiczów :roll:
Pozzdrawiam
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Auto porównuję do tego przed przebudową ale zawieszenie mam takie samo, tu się nic nie zmieniło. na pewno po zdemontowaniu i zamontowaniu jest do regulacji - to czuć i to trzeba zrobić.
Coś w tym jest FANU nie ma bo wiem że auto nie jest na 100% gotowe. Stresuje mnie problem z temperaturą, przegrzewaniem motoru, brakiem miski odmy chłodnicy oleju. Wiem że to musi być i przez to nie próbuje pojechać ostrzej. i nie pojadę do puki te usterki i braki nie będą zrobione. Taka jazda grozi poważną usterką i nie będę ryzykował.
Dzięki Chmielu, mogą być ogórki?
Coś w tym jest FANU nie ma bo wiem że auto nie jest na 100% gotowe. Stresuje mnie problem z temperaturą, przegrzewaniem motoru, brakiem miski odmy chłodnicy oleju. Wiem że to musi być i przez to nie próbuje pojechać ostrzej. i nie pojadę do puki te usterki i braki nie będą zrobione. Taka jazda grozi poważną usterką i nie będę ryzykował.
Dzięki Chmielu, mogą być ogórki?
Jak najbardziej :mrgreen: Zabiore grzybki na zapas 8-)Grzegorz7A pisze:Dzięki Chmielu, mogą być ogórki?
Na zime chłodnica oleju nie potrzebna ale szukaj już podstawki od jakiegoś audi 100 turbo. Tam było coś takiego. Ogółęm seryjny silnik da rade bez tego ale wiem że u ciebie nie miejsca na półśrodki
pozdro
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
dokładnie, jeszcze tego nie mam w ręku ale szuka się podstawką z 200 turbo tylko nie wiem którego, coś wymyślę, jak będę miał w ręku to zobaczę czy tam jest oryginalnie czujnik na temp i ciśnienie oleju czy będzie potrzebny dodatkowy adapter.
Zapomniałem opisać prostą rzecz którą zrobiłem. Przerobiłem dolot. Oryginalnie do puszki powietrze zaciągane jest z podstawki filtra przez kolano do lampy. Jest tam też miejsce na ciepłe powietrze z kolektora. Ta cześć obróciłem tak że wlot jest od dołu. trzeba było podszlifować krawędź żeby kolano weszło do końca do podstawki puszki filtra, Czujnik do zapadki otwierającej się na ciepłe powietrze wykasowałem i zatkałem ten wlot z kolektora wydechowego. Do kolana z wlotem do filtra zamocowałem kolano pcv - pasuje idealnie, i założyłem drugie kolano żeby powietrze było brane z kratki wlotu w zderzaku. Wcześniej powietrze jako gorące było zasysane z kolektora bo nie miałem tej części od lampy. A tak jest zimne. Myślę, że to działa.
Zapomniałem opisać prostą rzecz którą zrobiłem. Przerobiłem dolot. Oryginalnie do puszki powietrze zaciągane jest z podstawki filtra przez kolano do lampy. Jest tam też miejsce na ciepłe powietrze z kolektora. Ta cześć obróciłem tak że wlot jest od dołu. trzeba było podszlifować krawędź żeby kolano weszło do końca do podstawki puszki filtra, Czujnik do zapadki otwierającej się na ciepłe powietrze wykasowałem i zatkałem ten wlot z kolektora wydechowego. Do kolana z wlotem do filtra zamocowałem kolano pcv - pasuje idealnie, i założyłem drugie kolano żeby powietrze było brane z kratki wlotu w zderzaku. Wcześniej powietrze jako gorące było zasysane z kolektora bo nie miałem tej części od lampy. A tak jest zimne. Myślę, że to działa.