Witam,
Od czasu do czzasu gdy przekrocze 2tys obrotu zaczyna swiecic i piszczec kontrolka od oleju.
Czy to cos powaznego jesli stan oleju jest w porzadku, czy to moze byc spowodowane peknieta obudowa bagnetu?
[B4 1z] Problem z kontolka oleju
U mnie też się takie cyrki działy, ale po wymianie czujnika oleju na obudowie filtra problemu nie ma.pilocik69 pisze:Od czasu do czzasu gdy przekrocze 2tys obrotu zaczyna swiecic i piszczec kontrolka od oleju. Czy to cos powaznego jesli stan oleju jest w porzadku, czy to moze byc spowodowane
Proponuje sprawdzić czy u Ciebie nie jest tak samo
Nie jest to nic poważnego i na pewno nie spowodowane pęknięciem bagnetuCzy to cos powaznego jesli stan oleju jest w porzadku, czy to moze byc spowodowane peknieta obudowa bagnetu?
To że się kontrolka zapaliła nie znaczy od razu że masz niskie ciśnienie oleju.lukwoj21 pisze:kontrolka swieci sie jak masz za małe cisnienie oleju a to bardzo zle bo mozna zatrzec silnik.
Czujnik lub przewód od niego też się potrafią zepsuć lub stracić kontakt ze sobą <ok>
<bravo> I od tego właśnie w takim przypadku zaczynamy, proponuję jeszcze przeczyścić styk na czujniku i lekko zacisnąć na kabelku, nie zaszkodzi psiknąć czymś do styków <ok>bocian29 pisze:zanim wymienisz czujnik sprawdź przewód może się urwał lub spadł z czujnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 07 sty 2010, 22:24
- Lokalizacja: Strzyżów
u mnie też właśnie po przekroczeniu 2 tyś bez piszczenia świeci się lampka od oleju ale czasami gdy obroty nadal utrzymują się powyżej 2 to i tak gaśnie.
Silnik raczej nie zajechany bo ciągnie jak głupi a mam porównanie bo to już mój drugi 1Z
ide sprawdzić te czujniki jak to najlepiej sprawdzić bez wykręcania ich
Silnik raczej nie zajechany bo ciągnie jak głupi a mam porównanie bo to już mój drugi 1Z
ide sprawdzić te czujniki jak to najlepiej sprawdzić bez wykręcania ich