Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z] Problem z kontolka oleju

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

[B4 1z] Problem z kontolka oleju

Post autor: pilocik69 » 05 paź 2011, 07:48

Witam,

Od czasu do czzasu gdy przekrocze 2tys obrotu zaczyna swiecic i piszczec kontrolka od oleju.
Czy to cos powaznego jesli stan oleju jest w porzadku, czy to moze byc spowodowane peknieta obudowa bagnetu?

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 05 paź 2011, 08:21

kontrolka swieci sie jak masz za małe cisnienie oleju a to bardzo zle bo mozna zatrzec silnik.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 05 paź 2011, 08:53

pilocik69 pisze:stan oleju jest w porzadku, czy to moze byc spowodowane peknieta obudowa bagnetu?
To w jaki sposób wiesz ze jest prawidłowy stan ?

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 05 paź 2011, 10:30

pilocik69 pisze:Od czasu do czzasu gdy przekrocze 2tys obrotu zaczyna swiecic i piszczec kontrolka od oleju. Czy to cos powaznego jesli stan oleju jest w porzadku, czy to moze byc spowodowane
U mnie też się takie cyrki działy, ale po wymianie czujnika oleju na obudowie filtra problemu nie ma.
Proponuje sprawdzić czy u Ciebie nie jest tak samo ;-)

bocian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 cze 2011, 23:20
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: bocian29 » 05 paź 2011, 17:36

zanim wymienisz czujnik sprawdź przewód może się urwał lub spadł z czujnika

Zybi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 gru 2009, 18:44

Post autor: Zybi » 10 paź 2011, 14:10

Cześć, skorzystam z tematu, żeby się upewnić. Te czujniki są na podstawie od filtra oleju mniej więcej obok siebie, i ten brązowy jest od niskiego ciśnienia a taki szary od wysokiego ?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 10 paź 2011, 14:56

Czy to cos powaznego jesli stan oleju jest w porzadku, czy to moze byc spowodowane peknieta obudowa bagnetu?
Nie jest to nic poważnego i na pewno nie spowodowane pęknięciem bagnetu ;-)
lukwoj21 pisze:kontrolka swieci sie jak masz za małe cisnienie oleju a to bardzo zle bo mozna zatrzec silnik.
To że się kontrolka zapaliła nie znaczy od razu że masz niskie ciśnienie oleju.
Czujnik lub przewód od niego też się potrafią zepsuć lub stracić kontakt ze sobą <ok>
bocian29 pisze:zanim wymienisz czujnik sprawdź przewód może się urwał lub spadł z czujnika
<bravo> I od tego właśnie w takim przypadku zaczynamy, proponuję jeszcze przeczyścić styk na czujniku i lekko zacisnąć na kabelku, nie zaszkodzi psiknąć czymś do styków <ok>

Gregor1890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 07 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: Gregor1890 » 10 paź 2011, 14:56

u mnie też właśnie po przekroczeniu 2 tyś bez piszczenia świeci się lampka od oleju ale czasami gdy obroty nadal utrzymują się powyżej 2 to i tak gaśnie.
Silnik raczej nie zajechany bo ciągnie jak głupi a mam porównanie bo to już mój drugi 1Z

ide sprawdzić te czujniki jak to najlepiej sprawdzić bez wykręcania ich

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl