[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto
Plany sa takie:
-slupek od G60 na
-głowica od audi A4
-osprzęt zostaje taki jak mam teraz
-zmiana kolka na kompresorze na mniejsze
-intercooler
-wlot powietrza na masce do intercoolera
-skrzynia wraz z pólosiami, przegubami od audi B3 2,3
-kolumny wraz z hamulcami od 2,3
-slupek od G60 na
-głowica od audi A4
-osprzęt zostaje taki jak mam teraz
-zmiana kolka na kompresorze na mniejsze
-intercooler
-wlot powietrza na masce do intercoolera
-skrzynia wraz z pólosiami, przegubami od audi B3 2,3
-kolumny wraz z hamulcami od 2,3
Ostatnio zmieniony 02 lip 2011, 13:07 przez turbofin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
audi [80 B3 1.8S] hebelki od 2.3 20v
Zamówiłem zegary:
-EGT
-temp. dolotu
Narazie planuję pokombinować na tych gratach których mam.
Zamontuję dodatkowe zegary, założę blosa, zmienię reduktor, głowicę od audi a4. Do tego wlot na masce i intercooler.
Zobaczymy jak to będzie hulało a jak się rozleci to zmienię na mocniejsze graty
[ Dodano: 2011-07-30, 16:51 ]
Koledzy orientujecie się czy tylnie tarczówki od 2,3 20v podejda pod belke od 80 b3 z tarczami?
Mam zakupione tylnie hebelki od 2,3 20v i zastanawiam sie jaką belkę zakupic żeby to razem spasowac.
-EGT
-temp. dolotu
Narazie planuję pokombinować na tych gratach których mam.
Zamontuję dodatkowe zegary, założę blosa, zmienię reduktor, głowicę od audi a4. Do tego wlot na masce i intercooler.
Zobaczymy jak to będzie hulało a jak się rozleci to zmienię na mocniejsze graty
[ Dodano: 2011-07-30, 16:51 ]
Hamulce bedą od audi 90 2,3 20v, takie same sa w S2 i B4 2,8 wiec myslę, że spokojnie daja rade .Audi Sport pisze:Wyrazy uznania Panie <ok> Ruszył coś projekt :?:
PS. Jak to coś ułatwi sprawę to hamulce w 2.0 (3A, AAD) są takie same jak w 2.3 (NG)
Koledzy orientujecie się czy tylnie tarczówki od 2,3 20v podejda pod belke od 80 b3 z tarczami?
Mam zakupione tylnie hebelki od 2,3 20v i zastanawiam sie jaką belkę zakupic żeby to razem spasowac.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: audi [80 B3 1.8S] hebelki od 2.3 20v
tylne hamulce w b3/b4 są wszędzie takie same jeśli chodzi o tarczowe. Obojętnie jaką belkę kupisz, będzie pasować.turbofin pisze: Mam zakupione tylnie hebelki od 2,3 20v i zastanawiam sie jaką belkę zakupic żeby to razem spasowac.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
A nie prawda :mrgreen: Były wersje z tłoczkiem 36 i 38mm oraz były dwie wersje różniące się między sobą sposobem montażu linki od ręcznego. Do tego, metalowa osłona tarczy w b3 i b4 jest delikatnie inna bo czujnik ABS w b4 jest nieco przesunięty względem czujnika ABS w b3. Ale sposób montażu zacisków jest wszędzie takie sam i ja w belce z b3 mam zaciski tylne z b4.Leo pisze:tylne hamulce w b3/b4 są wszędzie takie same jeśli chodzi o tarczowe
Do B3 pasuje belka z b3, coupe i cabrio. W b4 są inne belki.Leo pisze:Obojętnie jaką belkę kupisz, będzie pasować.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
no tak, popełniłem tutaj taki skrót myślowy. moja wina.trepek pisze: A nie prawda :mrgreen: Były wersje z tłoczkiem 36 i 38mm oraz były dwie wersje różniące się między sobą sposobem montażu linki od ręcznego. Do tego, metalowa osłona tarczy w b3 i b4 jest delikatnie inna bo czujnik ABS w b4 jest nieco przesunięty względem czujnika ABS w b3. Ale sposób montażu zacisków jest wszędzie takie sam i ja w belce z b3 mam zaciski tylne z b4.
Dalsze mody
Trochę namieszałem z tym wszystkim dlatego dalszą część modów opisuję na stronce
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
W ,,[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto '' chciałem pokazać co można uzyskać na seryjnych gratach przy minimalnych kosztach. Stwierdziłem, że zbyt ryzykowne było by kręcić motor na jeszcze lepsze osiągi, bo długo by nie wytrzymał a auto jest w ciagłej eksploatacji i jeżdżę nim na codzień. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i postanowiłem jeszcze bardziej przekombinować te same auto. Powoli zbieram graty, pracuję nad felami :mrgreen:
Koledzy chcę pokazać, że nasze stare 80 b3 potrafi jeszcze zadziwić niejednego maniaka :shock:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
W ,,[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto '' chciałem pokazać co można uzyskać na seryjnych gratach przy minimalnych kosztach. Stwierdziłem, że zbyt ryzykowne było by kręcić motor na jeszcze lepsze osiągi, bo długo by nie wytrzymał a auto jest w ciagłej eksploatacji i jeżdżę nim na codzień. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i postanowiłem jeszcze bardziej przekombinować te same auto. Powoli zbieram graty, pracuję nad felami :mrgreen:
Koledzy chcę pokazać, że nasze stare 80 b3 potrafi jeszcze zadziwić niejednego maniaka :shock:
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa