Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all, AAD] Wariujący silnik - problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
frodoss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 05 paź 2011, 11:54

[all, AAD] Wariujący silnik - problem z obrotami

Post autor: frodoss » 05 paź 2011, 11:57

Witam.
Czasem podczas włączenia silnika obroty zawieszają sie i są na poziomie 3tys.. Prawie za każdym razem gaśnie gdy wrzuca się bieg jałowy. Co może być przyczyną takiego zachowania? czy to wina silniczka krokowego??
Dodam że tak się dzieje tylko na Benzynie, a na gazie jest wszystko ok...

Mam Audi 100 C4 2.0E
Wiem że to nie te forum,ale chyba ten silnik był montowany w obu modelach.

[ Komentarz dodany przez: aldi: 2011-10-07, 20:01 ]
Poprawiłem ci temat, następnym razem nazwij go zgodnie z regulaminem bo poleci od razu do kosza!
:arrow: https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm
Ostatnio zmieniony 07 paź 2011, 20:00 przez frodoss, łącznie zmieniany 1 raz.

hubert.walosik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 wrz 2011, 19:23

Post autor: hubert.walosik » 07 paź 2011, 19:25

sprawdź gaźnik i świece miałem podobny problem z obrotami które non stop szły do góry śrubka odkręcała się sama

Mały John
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 29 kwie 2010, 12:34
Lokalizacja: opolskie

Post autor: Mały John » 08 paź 2011, 11:09

równiez stawiam na gaźnik

frodoss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 05 paź 2011, 11:54

Post autor: frodoss » 08 paź 2011, 19:33

Ten silnik jest na wtrysku, tu już nie ma gaźnika...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 paź 2011, 19:54

Występuje tam czujnik zamkniętej przepustnicy? Sprawdź czy dobrze działa tzn. czy zwiera obwód gdy przepustnica jest zamknięta.

Jeszcze to może być wina wytartego potencjometru przepływomierza. Przy pracy na benzynie klapa jest w wytartym miejscu a na gazie bez ciśnienia benzyny jest wyżej w niewytartym miejscy. Znam przypadki z NG gdy padł ten potencjometr to komputer przestawał sterować silniczkiem krokowym i zostawiał go otwartego na maxa.
Można spróbować odłączyć ten potencjometr aby zobaczyć co się będzie działo.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 09 paź 2011, 00:43

Tak jak kolega wyżej pisze,zdejmij wtyczkę z przepustnicy.Zobacz co będzie się działo,choć ja także stawiam na potencjometr przeplywki,przerabiałem to już,tależ po maksymalnym podniesieniu tracił sygnał i sterownik silnika wskakiwał w tryb awaryjny,ponosząc obroty ponad 2 tyś.obr..Przepływke zrobiłem otwierając potencjometr,poprawiając ściezki grafitem i doginając stopki,a ponadto odpiąłem całkowicie dolną krańcówkę od zamknięcia przepustnicy,obroty wyregulowałem śrubką przepustnicy,problemy z obrotami wkońcu się skończyły.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl