[B3/B4]Opis instalacji sterownika centralnego zamka z pilota
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam was,
kupiłem sterownik do centralnego zamka ze strony stig.pl o nazwie "bloker60" dokładnie taki: http://stig.pl/produkty.php?id_produktu=608&id=227#dol
Opis zamieszczony na pierwszej stronie przez kolegę aldi jest super i wyjaśnia prawie wszystkie problemy z podłączeniem tej centralki.
Mam jednak pytanie związane z tyk kablem zmieniającym czas działania sterownika. Przy tym sterowniku, który kupiłem nie ma żadnego zwoju jedynie czarny przewód. Nie sądzę abym miał ciąć właśnie ten przewód. Czy ten zwój znajduje się w środku centralki ?
kupiłem sterownik do centralnego zamka ze strony stig.pl o nazwie "bloker60" dokładnie taki: http://stig.pl/produkty.php?id_produktu=608&id=227#dol
Opis zamieszczony na pierwszej stronie przez kolegę aldi jest super i wyjaśnia prawie wszystkie problemy z podłączeniem tej centralki.
Mam jednak pytanie związane z tyk kablem zmieniającym czas działania sterownika. Przy tym sterowniku, który kupiłem nie ma żadnego zwoju jedynie czarny przewód. Nie sądzę abym miał ciąć właśnie ten przewód. Czy ten zwój znajduje się w środku centralki ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Podłączałeś sterownie z rozcinaniem kabla i wpinanieniem się obwód czy dwoma masami?
Jak dwoma masami to trzeba zamienić podłączone kable jak pisał PiterB, a jak pierwszą z ww. metod to zamiana kabli podłączonych do instalacji auta spowoduje zwarcie. Trzeba zmienić kable konfiguracyjne, czyli ten który miałeś podłączyć do plusa dajesz do minusa a ten podłączony do minusa podłączasz pod plus.
Tylko nie zamień plusa i minusa zasilających sterownik bo o nie taką zamianę chodzi :!:
Jak dwoma masami to trzeba zamienić podłączone kable jak pisał PiterB, a jak pierwszą z ww. metod to zamiana kabli podłączonych do instalacji auta spowoduje zwarcie. Trzeba zmienić kable konfiguracyjne, czyli ten który miałeś podłączyć do plusa dajesz do minusa a ten podłączony do minusa podłączasz pod plus.
Tylko nie zamień plusa i minusa zasilających sterownik bo o nie taką zamianę chodzi :!:
Witam.
Czy któryś z tych sterowników podejdzie do mojej B3 no i który będzie lepszy? Centralny mam oryginalny pneumatyczny.
AG194 UNIW. STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA DWA PILOTY
http://allegro.pl/ag194-uniw-sterownik- ... 80657.html
Sterownik SPY
http://allegro.pl/sterownik-kazdego-cen ... 47177.html
Czy któryś z tych sterowników podejdzie do mojej B3 no i który będzie lepszy? Centralny mam oryginalny pneumatyczny.
AG194 UNIW. STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA DWA PILOTY
http://allegro.pl/ag194-uniw-sterownik- ... 80657.html
Sterownik SPY
http://allegro.pl/sterownik-kazdego-cen ... 47177.html
Bierzesz pod uwagę, że centralny w A 80 jest sterowany zmiennym impulsem na jednym kablu? To, że sterownik obsługuje długi impuls nie świadczy, że podejdzie do Audi. Dla przykładu pneumatyczne zamki w VW sterowane są dwoma plusami.PieterB pisze:według opisu w aukcji oba będą pasowały bo mają sterownie pneumatycznego zamka.