Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4]Opis instalacji sterownika centralnego zamka z pilota

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Mudulinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2010, 19:38

Post autor: Mudulinek » 09 paź 2011, 15:28

Pilotem Kolego
Dodaje załącznik ale niestety nie moge dac jako pdf więc daje linka http://amt-alarmy.home.pl/forum/download.php?id=25&sid=8c71cc2dbd8f0aa1ba4ea57e682248cf

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 paź 2011, 15:50

Przecież ten alarm może sterować pneumatycznym centralnym zamkiem więc po Ci oddzielny sterownik?

Mudulinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2010, 19:38

Post autor: Mudulinek » 09 paź 2011, 18:43

Ale nie mam pneumatycznego, mam elektryczne silowniczki. No i chodzi o to ze kupiłem już centralke(elektryczna) i chce tym pilotem uzbrajać.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 paź 2011, 18:59

Elektryczny zamek też by obsłużył ten alarm.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to podłączyć pilot od alarmu do sterownika centralnego zamka i schować gdzieś w samochodzie...

Mudulinek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2010, 19:38

Post autor: Mudulinek » 09 paź 2011, 19:10

Nie ogarniam jak to podłączyć niby ten pilot? Próbowałem też pilot z centralki wgrać do centralki od alarmu, ale nie chce się to połączyć.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 paź 2011, 19:29

Schować pilot od alarmu gdzieś w aucie i podłączyć jego przyciski przez przekaźniki, które byłyby sterowane przez drugi sterownik od centralnego zamka.

Quest
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:41

Post autor: Quest » 27 gru 2011, 12:41

Witam was,


kupiłem sterownik do centralnego zamka ze strony stig.pl o nazwie "bloker60" dokładnie taki: http://stig.pl/produkty.php?id_produktu=608&id=227#dol


Opis zamieszczony na pierwszej stronie przez kolegę aldi jest super i wyjaśnia prawie wszystkie problemy z podłączeniem tej centralki.

Mam jednak pytanie związane z tyk kablem zmieniającym czas działania sterownika. Przy tym sterowniku, który kupiłem nie ma żadnego zwoju jedynie czarny przewód. Nie sądzę abym miał ciąć właśnie ten przewód. Czy ten zwój znajduje się w środku centralki ?

Djenga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 sty 2011, 19:47
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Djenga » 27 gru 2011, 15:01

Mam ten sam model sterownika. Nie ma potrzeby rozbierania centralki. Aby zmienić czas działania sterownika musisz przeciąć właśnie ten czarny kabelek.

Quest
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:41

Post autor: Quest » 27 gru 2011, 15:07

Już znalazłem odpowiedź. W pudełku oprócz żółtej książeczki była jeszcze aktualna instrukcja, z której wynika że wystarczy wyjąć zworkę, bo tak teraz robią te sterowniki.

Switczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 16 maja 2012, 18:22

Post autor: Switczy » 19 maja 2012, 19:06

Witam

Kupiłem sterownik AG194 i podłączyłem według opisu.
Wszystko pięknie i ładnie lecz jest jeden problem. otóż jak na pilocie naciskam przycisk zamknij to się otwiera i na odwrót, jak naciskam otwórz to się zamyka.

Wiecie czym to może być spowodowane?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 maja 2012, 19:12

Switczy pisze:Wiecie czym to może być spowodowane?
zapewne odwrotnie podłączyłeś sterowanie centralnym zamkiem, wystarczy zamienić przewody <ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 maja 2012, 19:28

Podłączałeś sterownie z rozcinaniem kabla i wpinanieniem się obwód czy dwoma masami?

Jak dwoma masami to trzeba zamienić podłączone kable jak pisał PiterB, a jak pierwszą z ww. metod to zamiana kabli podłączonych do instalacji auta spowoduje zwarcie. Trzeba zmienić kable konfiguracyjne, czyli ten który miałeś podłączyć do plusa dajesz do minusa a ten podłączony do minusa podłączasz pod plus.
Tylko nie zamień plusa i minusa zasilających sterownik bo o nie taką zamianę chodzi :!:

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 05 cze 2012, 14:54

Witam.
Czy któryś z tych sterowników podejdzie do mojej B3 no i który będzie lepszy? Centralny mam oryginalny pneumatyczny.
AG194 UNIW. STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA DWA PILOTY
http://allegro.pl/ag194-uniw-sterownik- ... 80657.html
Sterownik SPY
http://allegro.pl/sterownik-kazdego-cen ... 47177.html

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 cze 2012, 16:44

neoxpl pisze:Czy któryś z tych sterowników podejdzie do mojej B3
według opisu w aukcji oba będą pasowały bo mają sterownie pneumatycznego zamka.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 05 cze 2012, 22:17

PieterB pisze:według opisu w aukcji oba będą pasowały bo mają sterownie pneumatycznego zamka.
Bierzesz pod uwagę, że centralny w A 80 jest sterowany zmiennym impulsem na jednym kablu? To, że sterownik obsługuje długi impuls nie świadczy, że podejdzie do Audi. Dla przykładu pneumatyczne zamki w VW sterowane są dwoma plusami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl