Po pierwsze air jest bardziej komfortowy do jazdy na codzien niz jakikolwiek gwint czy kit.
Ja mam opony, a raczej ich pozostalosci jak mowia niektorzy :mrgreen: tzw profil 35 w 17 calach i mam duuuuzo wiekszy komfort jak w drugim aucie na kicie vogtlanda i profilu 55 w 15 calach.
Wszystko zalezy od konfiguracji zawieszenia.
Wazne jest zeby poduszka byla jak najnizej na kolumnie, aby opuszczona do samego dolu miala jeszcze ze 2 bary w sobie. Wtedy jak delikatnie podwyzszymy auto do jazdy, bedzie juz ze 3 bary w poduszcze, to auto nadaje sie do jazdy. W przeciwnym wypadku jakbysmy poduszke dali na rowno z wsunietym amortyzatorem, wtedy przy podniesieniu do jazdy bylo by prawie 2 bary, poduszka by byla miekka i czesto by dobijalo na dzurach.
Zawieszenie nadaje sie do szybkiej jazdy, po utwardzeniu poduszek na 4 bary mamy wlasciwosci niemalze gwontu, jedyny minus auto stoi wyzej i zmienia sie srodek ciezkosci.
Na max podniesieniu i max obnizeniu mamy full beton :lol:
Wszystkim teoretykom co nie maja pojecia o airride, gdzies wyczytali, nie maja kasy badz pojecia na zlozenie tego zawieszenia gratuluje informacji, ktore sa pozniej powielane przez nastepnych itd itp.
Ja jestem z tych co jak nie zobacza to nie uwierza i tak zlozylem swoje zawieszenie i wiem ze nie ma zadnych pekan budy, pekanie poduszek, zadnego BUJANIA w zakretach, przelewania powietrza z poduszki na poduszke itd
Ja jezdze na takim setupie na codzien, wtedy mam twardosc porownywalna do gwintu i moge jezdzic jak lubie :lol:
Nizej tez sie da, ale wtedy jest bardziej miekko i traci wlasciwosci trakcyjne.
Uploaded with ImageShack.us