karol89 pisze:slugs pisze:ostatnim rwd jakim miałem przyjemność latać było e39 535 i spod świateł dawała dobrze w palnik. Nie jedno quattro by się zdziwiło. Niektórzy się za dużo szybkich i wściekłych naoglądali i myślą, że samochody o których mocach tu mówimy jeśli mają napęd na tył to przy starcie najpierw 10 sekund mielą gumę w miejscu a potem startują zostawiając za sobą zasłonę dymną, która pokryje pół dzielnicy.
Bo jest różnica w upaleniu przy starcie, a ostrym ruszeniem ośką.
Kto myśli to myśli. Wiem że jest różnica między ruszaniem efektownym a efektywnym.
Dobra ale ten "bolid" co piszesz ma 245 km postaw z nim Q z taką mocą to zobaczymy kto będzie miał zdziwko z pod świateł :mrgreen:
(nie to bym był fanatycznym wyznawcą napędu Quattro ale porównaj równego z równym)
Stawiam flaszke przeciw browarowi jak to Dj mawia, że na 400 metrów to BMW z RWD by dojechało pierwsze.
Wiele razy stawałem z AAH quattro na suchutkiej nawierzchni i ze startu wysuwa się może o metr, może półtora metra a potem zostaje, mimo tylko 153 KM <ok> I jestem przekonany, że gdybym miał i 220 koni i momentu 350, przy dobrym kapciu quattro będzie miało minimalny wychył tylko na pierwszym biegu. Ale jak slugs napisał, przede wszystkim wyobraźnia i rozum, bo i fiesta 1.1 mamy pale lacza :mrgreen: