[b3] Wymiana przełącznika zespolonego świateł Audi 80 B 3
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
przelamanie przewodu jest przewaznie nie widoczne, gdyz jest wewnatrz przewodu, trudno okreslic gdzie akurat ty masz go przelamany, jezeli przewod poprzeginasz w kilku kierunkach zbyt mocno to juz zostaje ryzyko ze sie wewnatrz zyly pourywaly, choc w audi sa b.dobrej jakosci kable, nawet w tych starych
jesli jestes 100% pewny ze pajak masz sprawny a nie bardzo sie znasz na elektryce to zostaje ci elektryk
jesli jestes 100% pewny ze pajak masz sprawny a nie bardzo sie znasz na elektryce to zostaje ci elektryk
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam.
Mam takie pytanko, mianowicie wymieniam przełącznik zespolony w swoim B3, stary byl kwadratowy, nierozbieralny po prostu starego typu. Nowy mam nowego typu na 13 bolców. Znalazłem w temacie o schematach elektrycznych jakie kabelki podłączyć do nowego przełącznika ale na 10 bolców. Pytanie jest takie do czego są te dodatkowe 3 bolce i czy jak podłącze kolorki wg instrukcji 10 bolcowej to czy wszystkie funkcje będą dzialać tak samo?
Dodam iż nie mam wtyczek do nowego więc bedę chyba podłączał kazdy kabelek osobno i z tego powodu proszę jeszcze o rozpiske podłączenia kabelków do prawej części manetki. Znalażłem tylko do podłączenia wycieraczek a jeszcze zostaje 6 bolców od awaryjek.
Z góry dzięki
Mam takie pytanko, mianowicie wymieniam przełącznik zespolony w swoim B3, stary byl kwadratowy, nierozbieralny po prostu starego typu. Nowy mam nowego typu na 13 bolców. Znalazłem w temacie o schematach elektrycznych jakie kabelki podłączyć do nowego przełącznika ale na 10 bolców. Pytanie jest takie do czego są te dodatkowe 3 bolce i czy jak podłącze kolorki wg instrukcji 10 bolcowej to czy wszystkie funkcje będą dzialać tak samo?
Dodam iż nie mam wtyczek do nowego więc bedę chyba podłączał kazdy kabelek osobno i z tego powodu proszę jeszcze o rozpiske podłączenia kabelków do prawej części manetki. Znalażłem tylko do podłączenia wycieraczek a jeszcze zostaje 6 bolców od awaryjek.
Z góry dzięki
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
koledzy przełożyłem pająk na nowy typ już z 4 lata było ok. Zaczeło się pare dni temu od przygasania podświetlania zegarów, ogrzewania. Ruszyłem dzwignią i było ok. dzisiaj zaczęło coś śmierdzieć. Zdarłem osłone i kabel zólto czarny albo brązowy taki gruby był strasznie gorący i troszkę koło niego wytopiło kostke. Co to się może dziać. Pająk działa wszystko świeci, krótkie długie. Może pająk się kończy. HELP
Czy ktoś się orientuje czy da się przełożyć same konektory z wtyczek starego typu (kwadratowego) pająka B3 do wtyczek z pająka nowego typu? Mam na wymianę pająka nowego typu z wtyczkami ale w instalacji są stare, takie trójkątne wtyczki i się zastanawiam czy muszę to lutować czy wystarczy przełożyć konektory ze starych do nowych wtyczek?
Tak, dzięki w międzyczasie sam do tego doszedłem Już polutowane, trochę różnic jednak było, jedne kable były podwójne w starych kostkach, drugie kable były podwójne w nowych kostkach. Ale wyszedłem z założenia że podwójne kable o tych samych kolorach trzeba połączyć. Chociaż 2 czerwone kable z nowej kostki chyba niepotrzebnie łączyłem razem bo to bez różnicy. Część kabli z lewej kostki trzeba było przełożyć do prawej. Niestety brakło mi koszulek i uwalił się jeden konektor, w międzyczasie zapadł zmrok także złożenie i testy w poniedziałek.
PS ktoś może wie za co odpowiadają styki R,K,J,L po stronie awaryjnych i wycieraczek?
PS ktoś może wie za co odpowiadają styki R,K,J,L po stronie awaryjnych i wycieraczek?