Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 19 paź 2011, 22:14

Ciemne lampy już na aucie:) a wygląda to tak:
Obrazek

Obrazek

I to puki co na tyle z coupe... teraz ogarniam trochę tą 90tkę przed zimą, bo trzecie auto wystawiłem już na sprzedaż. Jedyne co teraz szukam to lakiernika, żeby pomalować oba zderzaki na coupe, przedni od S2 zmiana koloru, a tylny do poprawek podrapania i tak aby był w całości z dolną listwą na błysk:) Przód oczywiście też:)

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 19 paź 2011, 22:23

Jeszcze coś z wydechem zrób bo albo mi się wydaje albo za bardzo wystaje. A tak to malina <ok>

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 19 paź 2011, 22:25

No fakt wystaje, ale nie robię już z tego względu, że przy swapie na 7a założę oryginalny od 7a z 90tki i wtedy pomyślę o jakiejś estetycznej dwu-rurce :) Pozdrawiam

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 lis 2011, 13:00

Jednak nastąpiła szybka zmiana planów. Jest Audi 90 7a z elementami w stylu hamulce dwutłoczkowe, kute wahacze i zaje...fajna skrzynia automat, co powala przyspieszeniem:) Z niej jak wcześniej pisałem silniczek na wiosnę miał iść do Coupe a z Coupe całość ze skrzynią itp do 90tki, tak aby mieć auto do jazdy na codzień... Plany się zmieniły częściowo... Z 90tki biorę to co lepsze, elementy zawieszenia, hamulców i skrzynię biegów, ale....

Silnik 7a kompletny będzie szedł na sprzedaż, może komuś na swapa posłuży... Natomiast do Coupe co idzie? Zdradzę tylko tyle...

Obrazek

Będę próbował to połączyć ze skrzynią automat od 7a, ze względu na jej wytrzymałość i przełożenia... do tego czeka mnie konsultacja w Vtechu jaki system stand alone do tego najlepiej będzie dokupić. Myślę od ECU digital tuner tym ale tym bez map sensora, jeśli to sobie poradzi ogólnie... Do tego nie wiem jakie hamulce stosować... Pompa z 2,0 abk może być trochę słabiutka, natomiast w 7a znowu wszystko jest bez serwa na nieco innym podciśnieniu...

Tak więc wszystko kwestia czasu i $. Może uda mi się dotrzeć w końcu w przyszłym roku na VWmanię :) Pozdrawiam i lecę na garaż:)

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 16 lis 2011, 14:27

V8 :evil: :evil: :evil: :evil: <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lis 2011, 14:56

będzie potworex

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 16 lis 2011, 18:21

to teraz czekać na komenty, że w ośce to nie da rady jechać <rotfl>
powodzenia w robocie! Jakie oznaczenie silnika? Bo wygląda jak z Audi V8/c4 S wytachany...?!

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 16 lis 2011, 18:27

Audi A8 D2 chyba :)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 lis 2011, 18:28

Takie komentarze niestety zawsze się zdarzają, tak jak słyszałem, że 7a w automacie to ma z 10s do 100... zdziwił się Pan nieco z Gtechem jak zobaczył poniżej 8s:P na zwykłym "D" z funkcją Sport... stąd chce tą skrzynię. A automat akurat dlatego, że nie traci tak trakcji w ośce jak manual... Co do silniczka jest to ABZ z A8 D2 `99r przebieg 89tys mil.

Obrazek Obrazek Obrazek

Teraz czekam na zamówioną ori wiązkę od tego silniczka. Swap i tak będzie dopiero po zimie, ale w między czasie zajrzę do środka w to serduszko i zobaczmy co tam w środku piszczy na zdjęciach...

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 17 lis 2011, 14:12

7a w automacie zrobiło setkę w mniej niż 8? Coś im się chyba ten gtech uwalił...

powodzenia w robocie, obyś nie miał jajec potem z tą wiązką. Zawsze to lepiej mieć pewniaka i kupować silnik razem z wiązką od niego....

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 17 lis 2011, 14:32

No tu akuat Panowie za dużo nie mieli części od tego ABZ`ta więc brałem co było.
Co do tego przyspieszenia postaram się wrzucić filmik, bo sam kupiłem Gtecha do sprawdzania:D No i przed sprzedażą 7a jeszcze raz będę jechał go hamować, żeby wiedzieć co sprzedaję. Na razie jednak zbieram fundusze gdzie się tylko da:) Pozdrawiam

Ogólnie patrzyłem co i jak z części już mam:
1) Hamulce z 90tki 7a
2) Sanie pod silnik z 90tki (5cyl)
3) Maglownice układu kierowniczego z amortyzatorem drgań z 90tki

Na starcie do kupienia:
1) Chłodnica rozmiarem w przód do coupe mniejsza niż Ori. Wisko i wiatrak do ABZ lub podwójne cienkie wiatraki na chłodnicę włączane niezależnie z diodowym wskazaniem temp silnika.
2) Nowe tarcze Mikoda lub Brembo i klocki
3) Przepływomierz do ABZ
4) Panowie z Quattro service mówią, że Ori ECU da radę więc tutaj sądzę, że jedynie wyłączyć bym musiał Immo, ale tu wyjdzie w praniu.
5) Łapy do silnika ABZ na mocowania od B3 / B4 dostępne są w 034 Motorsport i chyba na to się skuszę choć cena trochę duża - 250$.
6) sonda lub sondy lambda do ABZ

Puki co niedługo biorę się za ściągnięcie głowic i ogólne sprawdzenie stanu V8.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 17 lis 2011, 16:41

Łukasz, a co z napędem ? Coupeta to ośka ?
Czy automat nie jest dłuższy od manuala ? oby się wszystko upchnęło pod maską :P

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 17 lis 2011, 18:51

Ta ośke ma , upchnac jakos da rade bo to przeciez nie pierwszy w Polsce Vigo to robi:)...Ja i tak jestem pod wrazeniem <ok>

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 17 lis 2011, 18:56

Masz na myśli wielkość skrzyni czy przełożenia? Skrzynie wielkością są takie same ogólnie, z tego co czytałem to skrzynia z 7a powinna wytrzymać NM z ABZ, jak to będzie to się okaże w praktyce, tymczasem trochę mnie poniosło dzisiaj z kręceniem śrubek:)

Obrazek

Przy okazji patrzyłem jak da się oczyścić osłony głowic:

Obrazek

Przyszła mi już wiązka przewodów...

Obrazek Obrazek

Tylko czy to aby na pewno wiązka od ABZ? Bo sterowniki na allegro widzę, że mają nieco inne podłączenie:/
Dobra znalazłem z jakiego to sterownika:D Bo bałem się, że coś nie tak, szerokie złącze jest od sterownika skrzyni automatycznej, ale i są kostki od sterownika silnika:)
Obrazek
Obrazek

Więc teraz kolejnym etapem będzie zdjęcie głowic, żeby zobaczyć co na dole piszczy i jak mają się zawory... przy okazji lekkie zabiegi jak polerka przepustnicy, obróbka głowic (kanałów) itp itd:D

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 18 lis 2011, 12:31

tylko błagam, wolny wydech a na końcu tłumiki magnaflow :)
lub x pipe + 1 tłumik środkowy z A8 D2 i będzie :

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl