[80 B4 Kombi] Felgi od Forda w B4
[80 B4 Kombi] Felgi od Forda w B4
Witam. Dwa dni temu byłem wymienić opony na zimówki i dowiedziałem się że w felgi są "fordowskie" i jest milimetrowa przerwa od piascie i wygląda to tak jakby były one po prostu za duże. Oczywiście na otwory pasuje i wkręca się je bez problemu. I stąd moje pytanie czy może sie coś poważnego stać, dodam ze są one założone na tył. W wulkanizacji powiedzieli mi że jeżeli nie bd się śruby luzować to bd ok a jeśli się bd luzować to po prostu je dokręcać. Licze na jakieś wsparcie od was pozdrawiam.
Na wulkanizacji mieli rację. Od wibracji przez brak osadzenia na czopie piasty mogą się luzować śruby. Możesz spróbować uszczelnić tą szparę. Albo u tokarza zamów pierścień aluminiowy, albo weź kawałek cienkiej blaszki i sam ją zamontuj wokół czopa piasty i wciśnij felgę, tak by dokładnie dolegała do piasty/tarczy. W alufelgach stosuje się pierścienie centrujące z plastiku, jednak zawsze są grubsze niż 1mm. 1mm widziałem tylko z alu robione.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Musisz mieć pierścienie centrujące bo bez nich będzie kicha. Jak felga źle scentrowana będzie biła to dostają między innymi łożyska a po za tym to niebezpieczne i nie wygodne. Tylko tak jak kolega wyżej pisał, może być problem z dostaniem takich pierścieni. Na allegro jest pełno ofert, musiałbyś poszukać.