Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] Krociec nr 13 i 9

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

[ABK] Krociec nr 13 i 9

Post autor: jabko_nb » 20 paź 2011, 10:21

witam mam pytanie bo nie moge tego znalesc nigdzie w sklepach kroccow wody 13 i 9 ( wchodazace do bloku silnika )zastanawiam sie nad aso tylko ze tam to podobno toprany rozdaja z chin za 50 od jednego wiec troche sie obawiam, jaka alternatywe ori uzywki badz podrobki proponujecie, wwycieka mi z pod obu kroccow plyn czego efektem jest lapanie powietrza w uklad i przedewszystkim nagrzewnice . Przebadalem kompresje uszczelke glowicy , nagrzewnice , weze , gaz i czysto i tylko to mi do glowy wpadlo wiec chce wymienic zwazywszy ze cieknie mi z tego

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 20 paź 2011, 10:33

kruciec masz moze byc doby uszczelka i poszła tam sa 2 uszczelki jedna do bloku a trugo od dołu taka mała tez miałem ostarnio tak i mi poszła ta mała co jest tak ja by zaslepka koszt uszczelki 1zł i 10 minut roboty

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 20 paź 2011, 10:42

sila zeczy i tak bede musial to sciagnac , w obu przypadkach sa dwa oringi ?? czy tylko od krucca od weza gornego chlodnicy , istnieje opcjia tez ze sam plastik trafil szlak , kolega tez mial problem z zapowietrzajacym sie ukladem,

nie bardzo rozumiem co ma kolega na mysli z ta druga uszczelka mała , jedna to wiem ze jest na samym kruccu a ta druga ??

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 20 paź 2011, 10:46

tez mi sie zapowietrzał i płyn dolewwałem co 2 tygodnie i ktoregos dnia zobaczyłem jak kapie ale jak nie masz peknietego to po co zmieniac najlepiej zdjac i zobaczyc czy nie jest popekany tez myslaem ze maqm do wymiany jak cos to dawaj na gg

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 20 paź 2011, 11:31

037121132G
048121145B
chodzi Ci o te o te króćce?
Ostatnio zmieniony 07 lis 2011, 11:37 przez kamiloo89, łącznie zmieniany 1 raz.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 20 paź 2011, 12:42

wiesz co nie wiem jakie sa nr seryjne tych kroccow wedlug schematu ukladu chlodzenia dla silnika 8 zaworowego z wtryskiwaczami jest to kruciec nr 13 i 9 . Jeden to ten ktory jest z boku bloku silnika i idzie do niego górny waż chlodnicy , zas ten drugi to jest za blokiem ,blizej grodzi silnika z wezem wlotowy badz wylotowy z nagrzewnicy nie pamietam dokladnie . dzis bede rozkrecal i bede badal i mam nadzieje uleczyc :P:P

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 20 paź 2011, 13:28

ten co mówisz, że numer 9 to ten co są w nim dwa czujniki jego numer 037121132G a cena jest śmieszna koło 10zł (wymieniałem w tym roku bo mi się urwał stary).
a ten Twój numer 13 to z tego co się orientuje to samo uszczelnienie się tam wymienia jak plastik jest ok, ale w IC jest za króciec toprana cena 15.35zł

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 20 paź 2011, 14:02

szczerze to nie ufam topranowi akurat wiec nie chce go brac bo juz wole dac za to 10 zl wiecej niz wymieniac co rok

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 20 paź 2011, 14:18

ja wymieniłem ten co są dwa czujniki na toprana właśnie i jakoś nic mi się nie dzieje, a jak się stanie to znowu wymienię i tyle ;-) moje zdanie jest takie, że jak coś będzie nie tak to i tak padnie nieważne jaka firma
jak odkręcisz ten króciec co jest pod aku to napisz czy da rade wymienić samo uszczelnienie
będę wdzięczny bo u mnie też już troche przecieka spod niego :-/

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 21 paź 2011, 07:52

jak wymieniles jeden to drugi tez mozesz jak to groszowe sprawy sa wlasciwie

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 21 paź 2011, 15:49

wymieniałem go już chwile temu a wtedy spod tego drugiego jeszcze nie ciekło.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 22 paź 2011, 16:41

a wiec diagnoza taka krociec nr 9 stracic uszczelki zas 13 penknol do tego stopnia ze wyrwalo oring i go tam nie ma wiec kamiloo razczej sie da samego go wymienic trzeba tylko srednice podac w sklepie

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 05 lut 2012, 17:46

Witam, będę wymieniał ten króciec nr9 bo mi zaczyna coś cieknąć, wyczytałem że tam przychodzi jakiś uszczelniacz i chciałem się dowiedzieć czy to wszystko trzeba jeszcze złożyć na jakimś np. silikonie dodatkowo czy coś innego zastosować ? czy już nic nie kombinować tylko po prostu króciec i ten uszczelniacz.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 05 lut 2012, 18:07

audiktom pisze:hciałem się dowiedzieć czy to wszystko trzeba jeszcze złożyć na jakimś np. silikonie dodatkowo czy coś innego zastosować ? czy już nic nie kombinować tylko po prostu króciec i ten uszczelniacz.
Jeżeli przylgnia na głowicy będzie gładka, to nic nie kombinuj. Natomiast jeśli znajdziesz tam jakieś wytarcie lub wżer, to asekuracyjnie możesz zastosować silikon.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl