[ABK] Krociec nr 13 i 9
[ABK] Krociec nr 13 i 9
witam mam pytanie bo nie moge tego znalesc nigdzie w sklepach kroccow wody 13 i 9 ( wchodazace do bloku silnika )zastanawiam sie nad aso tylko ze tam to podobno toprany rozdaja z chin za 50 od jednego wiec troche sie obawiam, jaka alternatywe ori uzywki badz podrobki proponujecie, wwycieka mi z pod obu kroccow plyn czego efektem jest lapanie powietrza w uklad i przedewszystkim nagrzewnice . Przebadalem kompresje uszczelke glowicy , nagrzewnice , weze , gaz i czysto i tylko to mi do glowy wpadlo wiec chce wymienic zwazywszy ze cieknie mi z tego
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
sila zeczy i tak bede musial to sciagnac , w obu przypadkach sa dwa oringi ?? czy tylko od krucca od weza gornego chlodnicy , istnieje opcjia tez ze sam plastik trafil szlak , kolega tez mial problem z zapowietrzajacym sie ukladem,
nie bardzo rozumiem co ma kolega na mysli z ta druga uszczelka mała , jedna to wiem ze jest na samym kruccu a ta druga ??
nie bardzo rozumiem co ma kolega na mysli z ta druga uszczelka mała , jedna to wiem ze jest na samym kruccu a ta druga ??
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
wiesz co nie wiem jakie sa nr seryjne tych kroccow wedlug schematu ukladu chlodzenia dla silnika 8 zaworowego z wtryskiwaczami jest to kruciec nr 13 i 9 . Jeden to ten ktory jest z boku bloku silnika i idzie do niego górny waż chlodnicy , zas ten drugi to jest za blokiem ,blizej grodzi silnika z wezem wlotowy badz wylotowy z nagrzewnicy nie pamietam dokladnie . dzis bede rozkrecal i bede badal i mam nadzieje uleczyc :P
ten co mówisz, że numer 9 to ten co są w nim dwa czujniki jego numer 037121132G a cena jest śmieszna koło 10zł (wymieniałem w tym roku bo mi się urwał stary).
a ten Twój numer 13 to z tego co się orientuje to samo uszczelnienie się tam wymienia jak plastik jest ok, ale w IC jest za króciec toprana cena 15.35zł
a ten Twój numer 13 to z tego co się orientuje to samo uszczelnienie się tam wymienia jak plastik jest ok, ale w IC jest za króciec toprana cena 15.35zł
ja wymieniłem ten co są dwa czujniki na toprana właśnie i jakoś nic mi się nie dzieje, a jak się stanie to znowu wymienię i tyle moje zdanie jest takie, że jak coś będzie nie tak to i tak padnie nieważne jaka firma
jak odkręcisz ten króciec co jest pod aku to napisz czy da rade wymienić samo uszczelnienie
będę wdzięczny bo u mnie też już troche przecieka spod niego
jak odkręcisz ten króciec co jest pod aku to napisz czy da rade wymienić samo uszczelnienie
będę wdzięczny bo u mnie też już troche przecieka spod niego
Witam, będę wymieniał ten króciec nr9 bo mi zaczyna coś cieknąć, wyczytałem że tam przychodzi jakiś uszczelniacz i chciałem się dowiedzieć czy to wszystko trzeba jeszcze złożyć na jakimś np. silikonie dodatkowo czy coś innego zastosować ? czy już nic nie kombinować tylko po prostu króciec i ten uszczelniacz.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli przylgnia na głowicy będzie gładka, to nic nie kombinuj. Natomiast jeśli znajdziesz tam jakieś wytarcie lub wżer, to asekuracyjnie możesz zastosować silikon.audiktom pisze:hciałem się dowiedzieć czy to wszystko trzeba jeszcze złożyć na jakimś np. silikonie dodatkowo czy coś innego zastosować ? czy już nic nie kombinować tylko po prostu króciec i ten uszczelniacz.