Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2.3 NG COUPE] falujące obroty,praca lpg

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 29 sie 2009, 12:26

W takim razie nie bardzo wiem co rozumiesz przez "szczeline". Na dnie miski jest taka krawędź. talerzyk ma leżeć ok 2mm poniżej tej krawędzi. Nie mam jak zrobić zdjęć.
Jak możesz to zrób zdjęcie swojej przepływki i wrzuć tutaj, albo podeślij mi na maila (podam na priv) to ja ci to opisze jak trzeba.
Pozdro

Ps
Jeśli masz szczelinę pomiędzy talerzykiem a miską to pewnie masz go za nisko, ale jak nie zobacze to nie stwierdze

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 29 sie 2009, 15:56

jak jest talerzyk od rozdzielacza jest wyzej a z drugiej strony jest szczelina taka na okolo 1mm

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 29 sie 2009, 16:53

Obrazek


To czarne kółko to miejsce gdzie możesz położyć monete, żeby sprawdzić położenie tależyka.
Tą szczelinkę o której piszesz asz pewnie tam gdzie te żółte strzałki.
minimalna szczelinka tam powinna być bo w tym miejscu klapa spiętrzająca jest niżej niż z drugiej strony, ale jek piszesz że masz ją na 1mm to według mnie troszke za dużo i możeszmieć cały tależyk troche za nisko. Sprawdź to tak jak pisałem wcześniej.

To zdjęcie pochodzi z poradnika napisanego przez Kornela. Dotyczy on właśnie falowania obrotów na przykładzie NG. Jest w dziale download na stronie klubu.
Proponuje zassać i poczytać, bo Twój problem może też wynikać z innych przyczyn.
Pozdro

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 30 sie 2009, 02:06

dzięki najpierw załatwię sobie gumę nowa bo z ta się mordowałem ze 2h żeby założyć a i tak licho już ona wygląda;] chyba ze znajdę tanio blosa i gumę do blosa pozdro i dziękuje;]

kaliquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 25 paź 2011, 21:57
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: kaliquattro » 25 paź 2011, 22:31

Witam, mam Audi Coupe Quattro 2.3 10v 136km w benzynie. Mam tez problem z spadajacymi obrotami, faluja pomiedzy 400 a 800 a nawet czasami przygasa. Nie wiem od czego mam zaczac i zlikwidowac ten problem. Na co mam dokladnie zwrocic uwage. Serdecznie dziekuje za pomoc. :) ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl