Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6TD] Szpilka glowicy bez zaslepionego dna

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[80 B3 1.6TD] Szpilka glowicy bez zaslepionego dna

Post autor: Fighter001 » 22 paź 2011, 17:14

Witam mam taki problem otoz szpilka glowicy wypchnela mi dno dziury w ktora sie ja wkreca, oczywiscie mowa tu o dnie w bloku silnika. Widac tam teraz plyn chlodniczy. Czy jezeli skrece to do kupy to plyn jakos poprzez gwint nie przejdzie pod uszczelke? Moze ma ktos jakis pomysl jak uszczelnic gwint zeby przez przypadek plyn jakos nie przedostal sie yam gdzie go byc nie powinno? Myslalem zeby srube posmarowac pasta do tlumikow albo silikonem reinz? Pomozcie bo wlasnie przelozylem ten blok do auta a tu taki zonk.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 paź 2011, 21:32

Nie powienien się przedostać aczkolwiek możesz coś tam dać, dla świetego spokoju.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 24 paź 2011, 22:13

No i tak tez zrobilem ucialem srube na grubosc 4mm nacialem i wkrecilem srubokretem. Szpilka jak jest wkrecona do dna ma jeszcze 1cm luzu wiec powinno robic robote. Teraz czekam na nowe szpilki bo stare sie porozciagaly :shock: . Jutro zloze i zobaczymy jak bedzie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 paź 2011, 21:16

Chyba nie chciałeś na starych szpilkach dokręcać? To normalne, że się rozciagają, dlatego zawsze się na nowe wymienia.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 25 paź 2011, 23:18

Dwa razy dokrecalem to i trzeci raz chcialem ale sie nie udalo :-P pod drugim 90stopni pierwsza szpilka sie pieknie urwala, ale dzisiaj zakupilem szpilki firmy glaser i na starej uszczelce ktora na aucie byla z 4godziny zlozylem auto i dokrecalem szpilki z sercem w gardle zeby tylko nie urwac bo po rozgrzaniu i dokrecaniu trzeci raz 90stopni strzykaly wiec nie ktore pelne 90stopni nie dokrecilem. Ale nic sie nie dzieje auto jezdzi kompresja w plyn nie idzie wiec raczej przeszczep sie przyjal i tym sposobem mam SB a nie zarzniete RA :mrgreen: No i magiczna zaslepka chyba tez zdala egzamin ale to czas pokaze czy beda jakies fontanny ze zbiorniczka wyrownawczego <nie powiem>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 paź 2011, 23:35

Fighter001 pisze:Dwa razy dokrecalem to i trzeci raz chcialem
Matko i córko :shock:
Fighter001 pisze:szpilki firmy glaser
Za parę złotych więcej jest Victor Reinz :-/
Fighter001 pisze:bo po rozgrzaniu i dokrecaniu trzeci raz 90stopni strzykaly
Spokojnie, wkońcu śruby są wykonane ze stali twardości co najmniej 10.9, trudno taką ukręcić za pierwszym razem.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 26 paź 2011, 09:25

Sprzedawca polecal szpilki Glasera podobno firmy tuningowe z Wro ich uzywaja, tak samo jest z uszczelka na reinzu sie raz przejechalem poprostu puscila miedzy cylindrami a glaser chodzi nawet drugi raz zalozona :-) w sumie nawet nie byla jeszcze dobrze dokrecona to dziwne by bylo jak by nie chodzilo na niej. Jak bede mial czas to rozkrece stary silnik w ktorym pekl mi blok od strony sprzegla przy wale bo bardzo mnie ciekawi dlaczego tak sie stalo.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 paź 2011, 15:11

Fighter001 pisze:poprostu puscila miedzy cylindrami
Z tego co pamiętam to miałeś wczesny kąt wtrysku oraz mocne ciśnienie doładowania :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 27 paź 2011, 08:26

Kat wtrysku byl troszeczke przyspieszony :-P a doladowanie mam takie jak bylo, teraz akurat na zime jest 1.4 bo wiecej nie ma sensu :mrgreen:
Ten silnik ktory teraz wrzucilem chodzi duzo lepiej, wiec teraz to juz musze rozdlubac tamtego RA i zobaczyc co za diabel w nim siedzi :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl