Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT]Ogromne spalanie Lpg

Wszystko co związane z LPG
KamilJ.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 29 maja 2011, 10:53
Lokalizacja: podlasie

Post autor: KamilJ. » 28 paź 2011, 23:44

Dlatego wolę posłuchać opinii szerszego grona osób bo i mi to się dziwne wydawało. Zawiodłem się jeśli chodzi o przepał paliwa w moim abt. Silnik pracuje na gazie i na benzynie ok, płynnie przełącza na lpg jak wskoczy na określone obroty. Ale takie wyniki wykluczają jazdę na lpg, koszty jazdy na benzynie a na lpg się równoważą. Proszę o jakieś wskazówki, opinie, porady...

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 29 paź 2011, 11:31

Kopułka, palec, świece, kable, szczelność dolotu, podciśnienia, klapa sterująca dopływem ciepłego powietrza do przepustnicy czy jest zamknięta i odłączona, niebieski czujnik, sonda lambda, reduktor LPG, szczelność instalacji LPG. Te wszystkie rzeczy wpływają na spalanie, sprawdź w jakim są stanie. Dolot musi być szczelny, a układ NW dobrej jakości i stanie.

albert_aa

Post autor: albert_aa » 06 lis 2011, 15:20

Ja tez mam problem ze spalaniem, jak sprawdzić czy ta klapka jest zamknieta i ktore to dokładnie weżyki rozłaczyć i zaślepić? mam zaślepić 2 stony weżyk i to na co go się nakłada?

KamilJ.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 29 maja 2011, 10:53
Lokalizacja: podlasie

Post autor: KamilJ. » 25 lis 2011, 15:47

albert_aa, ja u siebie również mam odłączony przewód od sterowania powietrzem, ktoś go zaślepił śrubką od strony klapki, a wężyk sobie wisi bezwładnie, czuć podciśnienie, wężyk zasysa powietrze, ale w sumie nie wiem czy to dobrze.

Zacząłem przegląd instalacji jak zalecił mi LeeOne, i wykryłem, że attuator nie pracuje, jest jakby zblokowany w pozycji otwartej. Był on zamontowany silniczkiem do dołu, może przez to szlag go trafił. Teraz silnik dostaje stałą ilość gazu i nie jest już taki dynamiczny jak wcześniej-ogólnie mół, ponieważ w związku ze spalaniem przykręciłem troszkę śruby, ale nawet jak ją odkręcę to auto niby jest mocniejsze, ale to nie to, różnicę czuć przede wszystkim przy większej prędkości poza miastem. Już tak pewnie nie wyprzedzam bo czuję, że potrzebuje dystansu do nabrania prędkości(a było tak, że na 5 biegu wystarczyło depnąć pedał do podłogi i czuć było jak auto ciągnie do przodu, na benzynce tak jest i tak było na gazie). Pomimo tego instalacja wydaje się, że pracuje prawidłowo, tzn. nie kicha, nie przerywa itp.

Teraz pytanie czy dostanę taki attuator(montowany w 2007 roku), czy można zamontować jakiś inny zamiennie i czy po tej wymianie wymagane jest znowu ustawienie instalacji lpg od nowa?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 28 lis 2011, 13:13

Zatarty, zawsze montuję się silnikiem do góry.
Bez problemu znajdziesz nowy, koszt niewielki, gniazda wtyczki zazwyczaj są takie same.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl