Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ciekawostka - jaki model audi80 najlepszy na tor ?

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
300zx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 04 maja 2011, 20:29

Post autor: 300zx » 30 paź 2011, 07:44

Jeśli latanie po Poznaniu to dla mnie ma sens latanie tylko po części petli (tej krętej) + drogi dojazdowe (jak to często bywa przy kajtkach czy treningach), bo pociskanie po standardowej pętli to mało ciekawe jest (oczywiście wolnym autem). Zakręt, 30 sekund wkręcania silnika, kolejny zakręt, kolejne 30 sekund butowanie i tak dalej, a na prostej startowej to można sms'a napisać :mrgreen: . Nuda, w Toruniu w przeciągu 40 sekund można się nakręcić tyle co w Poznaniu przez 3 minuty, ale zależy kto co lubi. Ja generalnie ze swoimi umiejętnościami nie chciałbym przy 140 napadać na pierwszy zacieśniający się prawy lub przelatywać na pełnej bombie przez baba jagę. Zresztą jest tam kilka miejsc, gdzie wypadając lekko poza tor można zawias może nie zgubić, ale przynajmniej znacząco pokieraszować. Chyba, że coś się zmieniło? Może niech lokalesi się wypowiedzą jak tam jest z poboczem na babajadze i innych miejscach?

Co by nie było to ja się piszę :)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 paź 2011, 09:02

normalnie jest, czego się spodziewasz po takim torze, że pobocze w zakręcei ma być gładkie jak pupa niemowlaka, żeby wylecieć 200m dalej i zaliczyć płot?
Kto nie jechał na takim torze jak Poznań, to nie wie, że takie długie proste tez mogą być fajne ;) Nawet słabym autem.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

300zx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 04 maja 2011, 20:29

Post autor: 300zx » 30 paź 2011, 09:40

Leo, normalne jest, że wypadkowa zawsze jest wyorana, bo ktoś przepałuje szukając limitu, ale 30 centymetrowy dół tuż po zakończeniu asfaltu na wypadkowej zakrętu na torze wyścigowym to jest normalne? Nie odpowiadaj, to jest pytanie retoryczne. Może akurat nie zastałeś takich warunków, ale 1,5-3 lat temu to była częsta sytuacja. Nie trzeba za wiele, żeby się domyśleć, że w wielu przypadkach taka głębokość wystarcza, żeby auto dobiło jakimś elementem zawieszenia o asfalt przy wypadaniu bokiem, nie wspominając, że w takim układzie o dacha nie trudno... Czy takie doły są też teraz? Nie wiem, bo odkąd nie ma Picanto Cup nie wiem jak wygląda tor w Poznaniu dlatego zapytałem o warunki lokalesów.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 paź 2011, 09:46

wiesz co, nie spotkałem tam żadnych rowów... muszę spytać kumpli co zabezpieczają wyścigi.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga