Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Swap silnika i napedu quattro - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
crazydrifter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01

[All] Modyfikacje - Swap silnika i napedu quattro - foto

Post autor: crazydrifter » 19 wrz 2007, 17:11

Mam pytanko moge tanio zakupić B4 bez silnika była to ośka 2.0 oraz znalazłem audika 200
w tragicznym stanie ogólnym z odziwo świetnie utrzymanym silnikiem 2.2Turbo czy trudna była by operacja swapa wraz z przeniesieniem napędów.
2 pytanko czy ktoś kiedyś przerabiał quatro na rwd jeżeli tak to jak to smigało bokami.
Wielkie THX za wszelkie odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 13:08 przez crazydrifter, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 wrz 2007, 17:36

Jeśli chodzi o wstawienie quatro, a dokłądnie napędu na tył to cos już o tym na forum było. Ktoś pytał czy da sie do zwykłego audi z napędem na przód wstawić quatro. O ile pamiętam to koledzy wypowiadający sie na ten tymat mówili że jest z tym od gruna roboty. Za dużo rzeczy tzreba by był pozmieniać.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 19 wrz 2007, 18:05

Daj sobie spokoj zeby przelozyc Quattro do oski to bardzo duza rzezba ktora wiaze sie z przespawywaniem podlogi bo zawieszenie jest inne + naped z tylu ( Tragedia )... A silnik z 200 to 5 cylindrowka a zeby 5 cylindrow wlozyc tam gdzie byla 4 cylindrowka to nastepna rzezba... wiec samochod na koncu bylby pospawany z 2 i osobiscie balbym sie tym jezdzic a mysle ze taniej wyjdzie kupienie prawdziwego S2 i cieszenie sie jazda...

Tu masz cos o cabrio Quattro ale to pokrewne tematy przelozenia napedu

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=57719

crazydrifter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01

Post autor: crazydrifter » 19 wrz 2007, 19:35

Kurde szkoda bo miał bys prawie s 2 za niecałe 4 tyśki a jak wygląda sawp tego silnika do 90 2.3 tam jest 5 cylindrowy silnik i z quatro

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 19 wrz 2007, 19:41

crazydrifter pisze:4 tyśki
smiechu warte pieniądze...

odpusc sobie...

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 19 wrz 2007, 20:12

no do 90 2,3 q to lepsze rozwiązanie wystarczy kpl silnik i skrzynia cały osprzet silnika i do tego ew. wzmocnienie hamulców nie bedzie tak żle :-D

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 19 wrz 2007, 20:17

crazydrifter pisze:a jak wygląda sawp tego silnika do 90 2.3 tam jest 5 cylindrowy silnik i z quatro

Jest wielce prawdopodobny i mnóstwo takich swapów jezdzi po drogach. ;-)

Jak masz dobrego mechanika, lub potrafisz sam to zrobić i umiesz kombinować to upchniesz tam jakoś osprzęt z C3

crazydrifter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01

Post autor: crazydrifter » 20 wrz 2007, 16:37

no właśnie o to chodzi że mam wyposażony warsztat razem z podnośnikiem po ojcu który był mechanikiem dlatego właśnie takie koszty mi wychodzą tylko samochody audi 200 jako dawca
i 80/90 jako biorca tylko znaleść 90 w niezłym stanie blacharskim za małą cene to już sztuka sama w sobie bo tą B4 to se już odpuściłem

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 20 wrz 2007, 17:03

Nawet jesli masz warsztat to przygotuj sobie gorke pieniedzy :-) kumpel ostatnio w polo G40 zamias Compresorw wkladal Turbo, niby latwa operacja i wsumie duza wiekszosc sa robil, lacznie ze spawaniem wydechu a pochlonelo o troche siana i pieniedzy. Drugi kumpel wklada do scirocco silnik z Seata Coupry 150 KM zaczelo sie od latwych wyliczen 3000-3500 tysiaka i sie skonczy ale tu costam costam wyszlo ze zrobil prawie kapitalke oprocz wymiany tlokow i niewiadomo czy sie w 5000 zamknie.
Wiec zycze powodzenia i naprwawde chcialbym zoabczyc czy sie to uda i jak wielkim nakladem pracy i finansowym.

crazydrifter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01

Post autor: crazydrifter » 20 wrz 2007, 18:13

zastanawiam sie teraz nad tym czemu w audi jest taki kłopot ze sawpem silnika który był orginalnie montowany w takim nadwoziu w BMW taki swap to prawie plug and play kumpel sawpował escorta z 1.6 na 2000 rs i też się obylo bez przygody chodzi mi oczywiśće o swap gdy ma się 2 auta a nie silnik i auto do swapa czy w audi naprade jest takie zamotanie z silnikami grzebałem w kilku audikach wiem że auta są dobre i świetnie wykonane bez głupich patentów dlatego uparłem sie na tę marke ale widzę że trzeba chyba będzie kupić zwykłe 2.3 żeby mieć legendarny silnik 5 cylindrowy

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 20 wrz 2007, 19:00

Taniej by ci chyba bylo kupic to 200 i zrobic cala blacharke :)

P.S
Taki jest problem bo audi to nie sa zwykle auta :)

crazydrifter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01

Post autor: crazydrifter » 20 wrz 2007, 20:45

Wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi na moje temat wyczerpany
@ labek no co ty 200 wygląda kiepso a B4 jest dla mnie uosobieniem audi odpuszcze se tego swapa poszukam może znajdę coś fajnego i niedrogo w 2.3 quatro no chyba że niedługo usłyszę od mojej dziewczyny radosą nowinę to bende szukał TDI bez quatro zato z fotelikiem z tyłu :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 20 wrz 2007, 20:56

po pierwsze to musisz mieć 80/90 w quattro (nauczcie się pisać tę nazwę ;( ) , bo w 200 jest dłuższy wał więc Ci się to nie zmieści pod podłoga 80/90

po drugie osprzęt w C3 i silnik 2.2 T 10V da radę upchnąć nawet do B2. Widziałem osobiście taki swap (trochę trzeba jeszce tam poukładać rzeczy , ale generalnie jest ok

przerzucenie silnika to jedno, wiązki to drugie, cały tył (zawieszenie, wał , dyfer,podłoga, zbiornik jeśli to B3, wydech) to trzecie, skrzynia to 4 i jest jeszce masa innych dupereli o qrych musisz wiedzieć ( a wyjda one dopiero w pracy ;( )


nie jest to tak łatwe jakby się wydawało

jak chcesz to mam do sprzedania C3 10V silnik MC Quattro. Możesz sobie to rozbudować do 250 PS jeśli będziesz wiedział co i jak .


po za tym w BMW masz jeden napęd a tutaj chcesz i to zmieniać. aha zawieszenie z przodu też by się przydało wymienić na to 5x112 (wsadzisz tam większe tarcze co bedzie sprzyjało lepszemu hamowaniu)

pozdro

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 20 wrz 2007, 22:07

FranoF1 pisze:
crazydrifter pisze:4 tyśki
smiechu warte pieniądze...

odpusc sobie...
ta bo trzeba wwalić CO NAJMNIEJ tyle kasy co Frano :lol:

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 21 wrz 2007, 00:51

minon1 pisze:
FranoF1 pisze:
crazydrifter pisze:4 tyśki
smiechu warte pieniądze...

odpusc sobie...
ta bo trzeba wwalić CO NAJMNIEJ tyle kasy co Frano :lol:
Nie przesadzaj ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl