[All] Modyfikacje - Swap silnika i napedu quattro - foto
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01
[All] Modyfikacje - Swap silnika i napedu quattro - foto
Mam pytanko moge tanio zakupić B4 bez silnika była to ośka 2.0 oraz znalazłem audika 200
w tragicznym stanie ogólnym z odziwo świetnie utrzymanym silnikiem 2.2Turbo czy trudna była by operacja swapa wraz z przeniesieniem napędów.
2 pytanko czy ktoś kiedyś przerabiał quatro na rwd jeżeli tak to jak to smigało bokami.
Wielkie THX za wszelkie odpowiedzi
w tragicznym stanie ogólnym z odziwo świetnie utrzymanym silnikiem 2.2Turbo czy trudna była by operacja swapa wraz z przeniesieniem napędów.
2 pytanko czy ktoś kiedyś przerabiał quatro na rwd jeżeli tak to jak to smigało bokami.
Wielkie THX za wszelkie odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 13:08 przez crazydrifter, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli chodzi o wstawienie quatro, a dokłądnie napędu na tył to cos już o tym na forum było. Ktoś pytał czy da sie do zwykłego audi z napędem na przód wstawić quatro. O ile pamiętam to koledzy wypowiadający sie na ten tymat mówili że jest z tym od gruna roboty. Za dużo rzeczy tzreba by był pozmieniać.
Daj sobie spokoj zeby przelozyc Quattro do oski to bardzo duza rzezba ktora wiaze sie z przespawywaniem podlogi bo zawieszenie jest inne + naped z tylu ( Tragedia )... A silnik z 200 to 5 cylindrowka a zeby 5 cylindrow wlozyc tam gdzie byla 4 cylindrowka to nastepna rzezba... wiec samochod na koncu bylby pospawany z 2 i osobiscie balbym sie tym jezdzic a mysle ze taniej wyjdzie kupienie prawdziwego S2 i cieszenie sie jazda...
Tu masz cos o cabrio Quattro ale to pokrewne tematy przelozenia napedu
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=57719
Tu masz cos o cabrio Quattro ale to pokrewne tematy przelozenia napedu
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=57719
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01
no właśnie o to chodzi że mam wyposażony warsztat razem z podnośnikiem po ojcu który był mechanikiem dlatego właśnie takie koszty mi wychodzą tylko samochody audi 200 jako dawca
i 80/90 jako biorca tylko znaleść 90 w niezłym stanie blacharskim za małą cene to już sztuka sama w sobie bo tą B4 to se już odpuściłem
i 80/90 jako biorca tylko znaleść 90 w niezłym stanie blacharskim za małą cene to już sztuka sama w sobie bo tą B4 to se już odpuściłem
Nawet jesli masz warsztat to przygotuj sobie gorke pieniedzy kumpel ostatnio w polo G40 zamias Compresorw wkladal Turbo, niby latwa operacja i wsumie duza wiekszosc sa robil, lacznie ze spawaniem wydechu a pochlonelo o troche siana i pieniedzy. Drugi kumpel wklada do scirocco silnik z Seata Coupry 150 KM zaczelo sie od latwych wyliczen 3000-3500 tysiaka i sie skonczy ale tu costam costam wyszlo ze zrobil prawie kapitalke oprocz wymiany tlokow i niewiadomo czy sie w 5000 zamknie.
Wiec zycze powodzenia i naprwawde chcialbym zoabczyc czy sie to uda i jak wielkim nakladem pracy i finansowym.
Wiec zycze powodzenia i naprwawde chcialbym zoabczyc czy sie to uda i jak wielkim nakladem pracy i finansowym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01
zastanawiam sie teraz nad tym czemu w audi jest taki kłopot ze sawpem silnika który był orginalnie montowany w takim nadwoziu w BMW taki swap to prawie plug and play kumpel sawpował escorta z 1.6 na 2000 rs i też się obylo bez przygody chodzi mi oczywiśće o swap gdy ma się 2 auta a nie silnik i auto do swapa czy w audi naprade jest takie zamotanie z silnikami grzebałem w kilku audikach wiem że auta są dobre i świetnie wykonane bez głupich patentów dlatego uparłem sie na tę marke ale widzę że trzeba chyba będzie kupić zwykłe 2.3 żeby mieć legendarny silnik 5 cylindrowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 17:01
Wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi na moje temat wyczerpany
@ labek no co ty 200 wygląda kiepso a B4 jest dla mnie uosobieniem audi odpuszcze se tego swapa poszukam może znajdę coś fajnego i niedrogo w 2.3 quatro no chyba że niedługo usłyszę od mojej dziewczyny radosą nowinę to bende szukał TDI bez quatro zato z fotelikiem z tyłu :mrgreen:
@ labek no co ty 200 wygląda kiepso a B4 jest dla mnie uosobieniem audi odpuszcze se tego swapa poszukam może znajdę coś fajnego i niedrogo w 2.3 quatro no chyba że niedługo usłyszę od mojej dziewczyny radosą nowinę to bende szukał TDI bez quatro zato z fotelikiem z tyłu :mrgreen:
po pierwsze to musisz mieć 80/90 w quattro (nauczcie się pisać tę nazwę ;( ) , bo w 200 jest dłuższy wał więc Ci się to nie zmieści pod podłoga 80/90
po drugie osprzęt w C3 i silnik 2.2 T 10V da radę upchnąć nawet do B2. Widziałem osobiście taki swap (trochę trzeba jeszce tam poukładać rzeczy , ale generalnie jest ok
przerzucenie silnika to jedno, wiązki to drugie, cały tył (zawieszenie, wał , dyfer,podłoga, zbiornik jeśli to B3, wydech) to trzecie, skrzynia to 4 i jest jeszce masa innych dupereli o qrych musisz wiedzieć ( a wyjda one dopiero w pracy ;( )
nie jest to tak łatwe jakby się wydawało
jak chcesz to mam do sprzedania C3 10V silnik MC Quattro. Możesz sobie to rozbudować do 250 PS jeśli będziesz wiedział co i jak .
po za tym w BMW masz jeden napęd a tutaj chcesz i to zmieniać. aha zawieszenie z przodu też by się przydało wymienić na to 5x112 (wsadzisz tam większe tarcze co bedzie sprzyjało lepszemu hamowaniu)
pozdro
po drugie osprzęt w C3 i silnik 2.2 T 10V da radę upchnąć nawet do B2. Widziałem osobiście taki swap (trochę trzeba jeszce tam poukładać rzeczy , ale generalnie jest ok
przerzucenie silnika to jedno, wiązki to drugie, cały tył (zawieszenie, wał , dyfer,podłoga, zbiornik jeśli to B3, wydech) to trzecie, skrzynia to 4 i jest jeszce masa innych dupereli o qrych musisz wiedzieć ( a wyjda one dopiero w pracy ;( )
nie jest to tak łatwe jakby się wydawało
jak chcesz to mam do sprzedania C3 10V silnik MC Quattro. Możesz sobie to rozbudować do 250 PS jeśli będziesz wiedział co i jak .
po za tym w BMW masz jeden napęd a tutaj chcesz i to zmieniać. aha zawieszenie z przodu też by się przydało wymienić na to 5x112 (wsadzisz tam większe tarcze co bedzie sprzyjało lepszemu hamowaniu)
pozdro