Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przeróbka Obrotomierza pod V8

ODPOWIEDZ
witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Przeróbka Obrotomierza pod V8

Post autor: witek88 » 01 lis 2011, 19:00

Witam

Właśnie przerabiam audi 80, zawitało do niego V8 z A8, dokładnie Abz, jako że auto ma zostać całkowicie seryjne wyglądem :mrgreen: seryjny ma też zostać licznik itd. Audi odpaliło, obrotomierz podłączony ale wskazuje złe wartości. Seryjnie w B4 siedział 2,6 ABC no i ten też liczni został.
No i czas na moje pytanie, co trzeba zrobić z obrotomierzem żeby wskazywał prawidłowe wartości? Po rozebraniu zauważyłem 2 potencjometry, czy przy nich pogrzebać?? :mrgreen:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 07 lis 2011, 18:05

Ja się podłączę ale w innej konfiguracji. Obrotek jest od V6 a silnik to R5 20V. Wiem, że któreś piny trzeba połączyć:

Oznaczenie na liczniku z tyłu CN3:

1 PIN :arrow: 5CYL
2 PIN :arrow: 15
3 PIN :arrow: TSZ
4 PIN :arrow: 31

Jak to ugryźć?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 08 lis 2011, 00:50

Witek ogółem gratki za swap bo ładnie zrobiony i Avant z fajnym wypasem :mrgreen:
A co do obrotomierza to zostaje ci tylko dorobienie emulatora i nic wiecej. Nieda się przekodować go na 8 cyl.
Wiem że przerabiaja ludzie obrotki z benzyny na diesla właśnie jakimś emulatoerem.
Możesz jeszcze wziąść sygnał z alternatora jak w TDI tylko chyba będziesz musiał kupić obrotek od td/tdi i zmienić tarcze na
v6.
Pozdro


Ps wiecej pomysłów brak. Wszyscy inni maja dołożony oddzielny obrotek.

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 08 lis 2011, 09:37

Ok, tylko jak i gdzie taki emulator zrobić, bo w tym to akurat jestem cienki, ewentualnie kto by mógł mi to zrobić w woj. Pomorskim

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 08 lis 2011, 09:42

Nie wiem i nie mam też nikogo takiego. Pomyśl bardziej o obrotku od diesla bo on bierze sygnał z alternatora. To chyba jedyne rozwiązanie. Nikt kto wkładał V8 do B2/B3/B4 nie ma ori obrotka tylko dokładane.

Śledze projekt na SR Ale mógłbyś go wrzycić tutaj na forum ba masz Avanta w ciekawej wersji i fajnym wypasie.
Powiedz mi tylko czy piasty są ori czy ktoś zmieniał zawieszenie??
Bo 2.6 z 5 śrubami to jakiś ewenement.
Pozdro

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 08 lis 2011, 10:54

No to będę musiał dalej myśleć o tym obrotku, ale wiem na czym stoje, no i zależy mi na oryginalnym, ma być wszystko w oryginale, no może późnij dojdą dodatkowe zegary na słupek, ale to kwestia czasu. 8-)

Co do wersji to jest faktycznie dość interesująca, no a piasty to Ciężko stwierdzić, wygląda na oryginał, nawet zaciski i felgi są z S2, ale wiadomo, wszystko można zrobić.
Jak na razie to trochę brak mi czasu, ale postaram się wrzucić tutaj projekt.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 lis 2011, 17:32

Witek spróbój podłaczyć kabel z czwartej kostki z której wychodzi jeden kabel bodajże pin 17-ty. Podłącz go normalnie pod obrotomierz od V6 powinien działać normalnie. lub mieć niewielikie przełamanie około 200/300 obrotów.

Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl