Witam
Właśnie przerabiam audi 80, zawitało do niego V8 z A8, dokładnie Abz, jako że auto ma zostać całkowicie seryjne wyglądem :mrgreen: seryjny ma też zostać licznik itd. Audi odpaliło, obrotomierz podłączony ale wskazuje złe wartości. Seryjnie w B4 siedział 2,6 ABC no i ten też liczni został.
No i czas na moje pytanie, co trzeba zrobić z obrotomierzem żeby wskazywał prawidłowe wartości? Po rozebraniu zauważyłem 2 potencjometry, czy przy nich pogrzebać?? :mrgreen:
Przeróbka Obrotomierza pod V8
Witek ogółem gratki za swap bo ładnie zrobiony i Avant z fajnym wypasem :mrgreen:
A co do obrotomierza to zostaje ci tylko dorobienie emulatora i nic wiecej. Nieda się przekodować go na 8 cyl.
Wiem że przerabiaja ludzie obrotki z benzyny na diesla właśnie jakimś emulatoerem.
Możesz jeszcze wziąść sygnał z alternatora jak w TDI tylko chyba będziesz musiał kupić obrotek od td/tdi i zmienić tarcze na
v6.
Pozdro
Ps wiecej pomysłów brak. Wszyscy inni maja dołożony oddzielny obrotek.
A co do obrotomierza to zostaje ci tylko dorobienie emulatora i nic wiecej. Nieda się przekodować go na 8 cyl.
Wiem że przerabiaja ludzie obrotki z benzyny na diesla właśnie jakimś emulatoerem.
Możesz jeszcze wziąść sygnał z alternatora jak w TDI tylko chyba będziesz musiał kupić obrotek od td/tdi i zmienić tarcze na
v6.
Pozdro
Ps wiecej pomysłów brak. Wszyscy inni maja dołożony oddzielny obrotek.
Nie wiem i nie mam też nikogo takiego. Pomyśl bardziej o obrotku od diesla bo on bierze sygnał z alternatora. To chyba jedyne rozwiązanie. Nikt kto wkładał V8 do B2/B3/B4 nie ma ori obrotka tylko dokładane.
Śledze projekt na SR Ale mógłbyś go wrzycić tutaj na forum ba masz Avanta w ciekawej wersji i fajnym wypasie.
Powiedz mi tylko czy piasty są ori czy ktoś zmieniał zawieszenie??
Bo 2.6 z 5 śrubami to jakiś ewenement.
Pozdro
Śledze projekt na SR Ale mógłbyś go wrzycić tutaj na forum ba masz Avanta w ciekawej wersji i fajnym wypasie.
Powiedz mi tylko czy piasty są ori czy ktoś zmieniał zawieszenie??
Bo 2.6 z 5 śrubami to jakiś ewenement.
Pozdro
No to będę musiał dalej myśleć o tym obrotku, ale wiem na czym stoje, no i zależy mi na oryginalnym, ma być wszystko w oryginale, no może późnij dojdą dodatkowe zegary na słupek, ale to kwestia czasu. 8-)
Co do wersji to jest faktycznie dość interesująca, no a piasty to Ciężko stwierdzić, wygląda na oryginał, nawet zaciski i felgi są z S2, ale wiadomo, wszystko można zrobić.
Jak na razie to trochę brak mi czasu, ale postaram się wrzucić tutaj projekt.
Co do wersji to jest faktycznie dość interesująca, no a piasty to Ciężko stwierdzić, wygląda na oryginał, nawet zaciski i felgi są z S2, ale wiadomo, wszystko można zrobić.
Jak na razie to trochę brak mi czasu, ale postaram się wrzucić tutaj projekt.