Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] przewody paliwowe - filtr pompa i powrót

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

[B4 1.9 TDI 1Z] przewody paliwowe - filtr pompa i powrót

Post autor: Ross » 04 lis 2011, 16:01

Cześć

Zauważyłem, że poci mi się przewód paliwa powrotny z pompy na tym przejśćiu z czarnego wężyka na przeźroczysty i pojawiają sie bąble (dużo) jak dotykam przewodu zasilającego - łapie gdzieś przy wyjściu z filtra.
Chciałbym wyrzucić te przejściówki i wstawić przewód bezpośrednio od króćca przy filtrze do króćca przy pompie - nie ma przeciwwskazań ?

Rurka na pompie ma 9mm (zaznaczona strzałką) - brać przewód Gates 8mm czy 10mm bo jeszcze nie zrywałem przewodów ale pewnie jest jakieś zgrubienie na końcu.

Obrazek

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 04 lis 2011, 16:14

8mm. Powrót 6mm. Ja zmieniłem na nowe i nowe opaski te skręcane i teraz jest git.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 04 lis 2011, 16:26

kojak85 pisze:8mm. Powrót 6mm. Ja zmieniłem na nowe i nowe opaski te skręcane i teraz jest git.
a pozbywałeś się tych przejściówek czarnych które łączą metalowe rurki pompy z przeźroczystym wężykiem ??

Ja zmierzyłem u siebie średnicę metalowej rurki przy pompie (powrót) 9mm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lis 2011, 17:14

Ross pisze:Chciałbym wyrzucić te przejściówki i wstawić przewód bezpośrednio od króćca przy filtrze do króćca przy pompie - nie ma przeciwwskazań ?
Po coś to jest ,jak są przezroczyste to wystarczy rzut oka żeby stwierdzić że coś nie tak jest z paliwem ...w życiu bym ich nie zamienił na nieprzezroczyste ,jak gdzieś ci ssie powietrze to na pewno nie z winy przezroczystego ,wystarczy wymienić kawałek zbrojonego gumowego i po sprawie ...ale niech kazdy robi jak uważa ,jego auto jego sprawa ...u mnie też trochę tych bombelków leci i nie ma to najmniejszego wpływu na jazdę ...

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 04 lis 2011, 18:55

to chociaż ten powrót wymienię

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 04 lis 2011, 20:09

zmień tylko te krótkie i nie kombinuj :mrgreen: a jak masz ori opaski na nich jeszcze to załóż normalne skręcane i sprawdź koniecznie albo wymień oring w podgrzewaczu ;-)

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 04 lis 2011, 20:30

Tam są ori opaski.Najpierw je dobrze pozaciskaj i wtedy zobacz.
U mnie kiedyś też powietrze się tam pokazywało docisnąłem i trzyma.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 04 lis 2011, 20:55

Ja wymieniłem tylko te krótkie i opaski na skręcane, bo tamte tylko zapowietrzają. Średnica tych gumowych czarnych przewodów to 8mm dla zasilania i 6mm dla powrotu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl