[A80 B4 1Z] - SYtuacja po wymianie linki hamulca ręcznego
[A80 B4 1Z] - SYtuacja po wymianie linki hamulca ręcznego
Oddałem wczoraj samochód do mechanika. Była potrzeba wymiany linki hamulca ręcznego ponieważ po zaciąganiu i odpuszczaniu go nie odpuszczał do końca przez co było takie tarcie, że aż cała felga gorąca była. Mechanik powymieniał, wszystko ładnie pięknie tylko teraz podczas hamowania pedał wpada mi sporo głębiej w podłogę niż było to wcześniej. Dla jasności - hamuje dobrze, bez zmian ale wpada bardziej w podłogę. Dziwnie mi się teraz jeździ bo się przyzwyczaiłem to wcześniejszego stanu. Jest to sprawa wyregulowania hamulca (o ile się da coś takiego zrobić) czy coś jest nie tak?
O ile ma na tyle bębny <ok> według mnie chodzi o prawy tylny zacisk standardowy problem w B4 (o ile masz tarcze) zapieka się dzwigienka w tylnym prawym zacisku i sama wymiana linki nie rozwiązuje problemu. Najpewniej mechanik to wychwycił ściągnął zacisk rozruszał dzwigienke i stad zapowietrzony układ.
czy szczeki czy tarcze po jakiejś dłubaninie trzeba depnąć kilka razy aż dystans pomiędzy klockami a tarczą wyreguluje się....trzeba jeszcze kilka razy zaciągnąć ręczny bo w/g mnie to dopiero wtedy ta odległośc zmniejsza się ,jeżeli to niczego nie zmieni to jeszcze raz odpowietrzyć....a wszystko to powinien zrobic mechanik za to mu zapłaciłeś...
Tak dokładnie. Prawe tylne koło. Mówił o zapieczonym hamulcu ale wymiana linki poprawiła sytuację i już się cały układ wraz z felgą nie grzeje.radi88 pisze:O ile ma na tyle bębny <ok> według mnie chodzi o prawy tylny zacisk standardowy problem w B4 (o ile masz tarcze) zapieka się dzwigienka w tylnym prawym zacisku i sama wymiana linki nie rozwiązuje problemu.