[A6 C4 AEL Avant] jest braciszek :)
pawelec_, oj są strome sa... dodałem jeszcze kilka fotek
A tu fotka z niskim przedstawicielem grupy VAG :mrgreen:
[/img]
Dodam iz średnie spalanie na odcinku 1100 km jakie pokonalismy z żona wyniosło 5.6 l / 100 a uwieżcie mi jak dziadek nie jechałem :mrgreen:
Autko w 101 % sprawdziło sie i nie wyobrażam sobie teraz jeżdzić czymś innym. tu mam wygode, komfort i dzieki silnikowi odpowiednia frajde z jażdy... A miny kierowcow , co widzieli znaczek 1.9 TDi i znikający samochód pod 12-15 % wzniesienia bezcenne :lol:
A tu fotka z niskim przedstawicielem grupy VAG :mrgreen:
[/img]
Dodam iz średnie spalanie na odcinku 1100 km jakie pokonalismy z żona wyniosło 5.6 l / 100 a uwieżcie mi jak dziadek nie jechałem :mrgreen:
Autko w 101 % sprawdziło sie i nie wyobrażam sobie teraz jeżdzić czymś innym. tu mam wygode, komfort i dzieki silnikowi odpowiednia frajde z jażdy... A miny kierowcow , co widzieli znaczek 1.9 TDi i znikający samochód pod 12-15 % wzniesienia bezcenne :lol:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
co mi sie podoba:
- to C4 avant :mrgreen:
- dobry 'farsz'
co mi sie mniej podoba:
- emblemat 1.9TDI w zestawieniu z emblematem 'audi sport' - jak dla mnie albo jedno albo drugie, kombinacja zalatuje /ostroznie dobierajac slowa/ niekonsekwencja postawy.
- kola, moim skromnym, nadaja sie conajwyzej na zimowki - po primo dlatego ze 16" a po secundo wzor jest taki sobie
- przydaloby sie chociaz skromne -40mm bo na nominalnym pulapie C4 faktycznie wyglada jak autobus a tym bardziej poliftowe bo standardowy zderzak psuje proporcje nadwozia.
- to C4 avant :mrgreen:
- dobry 'farsz'
co mi sie mniej podoba:
- emblemat 1.9TDI w zestawieniu z emblematem 'audi sport' - jak dla mnie albo jedno albo drugie, kombinacja zalatuje /ostroznie dobierajac slowa/ niekonsekwencja postawy.
- kola, moim skromnym, nadaja sie conajwyzej na zimowki - po primo dlatego ze 16" a po secundo wzor jest taki sobie
- przydaloby sie chociaz skromne -40mm bo na nominalnym pulapie C4 faktycznie wyglada jak autobus a tym bardziej poliftowe bo standardowy zderzak psuje proporcje nadwozia.
Koła mi sie podobają bo są fabryczne i mega odporne na naszych polskich "prostych" drogach. Pozatym co fabryczne koło to fabryczne - zostało tylko odświeżone nowym lakierem a rozmiar 16 cali to moim zdaniem idealny kompromis.deejay.ftb pisze:- kola, moim skromnym, nadaja sie conajwyzej na zimowki - po primo dlatego ze 16" a po secundo wzor jest taki sobie
- przydaloby sie chociaz skromne -40mm bo na nominalnym pulapie C4 faktycznie wyglada jak autobus a tym bardziej poliftowe bo standardowy zderzak psuje proporcje nadwozia.
-40 nie będzie, ba nawet -20 nie będzie bo to auto rodzinne, wielofunkcyjne które trzaska wiecej kilometrów i wozi więcej cięzarow niz twoje coupe kiedykolwiek widziało ... Na glebie i na gwintach wylatalem sie dobre 7 lat - teraz docieniam komfort jaki daje mi ten " autobus" Z resztą sam masz takowy autobus na fabrycznym kole i zawiasie tylko nieco innym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Wez poluzuj poslady, Ziooom! Wystawiles pojazd na widok publiczny, trza bylo liczyc sie z tym ze znajdzie sie jakas czarna owca :mrgreen:
Nie wiem skad Ci przyszlo do glowy ze mam cos przeciwko fabrycznym kolom - jak slusznie zauwazyles sam mam fabryczne i zapewne tak zostanie tudziez zgadzam sie w 100% ze codziennosc polskich drog lepiej znosi tylko stal i 195/65R15. Napisalem wyraznie - nie podoba mi sie wzor i rozmiar tych ktore zalozyles ale to znaczy conajwyzej tyle ze sam bym ich nie zalozyl wiec nie odbieraj tego jako ataku - de gustibus non disputandum est.
pozdrawiam Cie serdecznie Moj Drogi i zycze Ci zebys byl zadowolony ze swojego autobusu conajmniej tak jak ja jestem zadowolony ze swojego tudziez abys nadawal mu taka forme i funkcje jaka mu tylko wymyslisz.
pokoj.
Nie wiem skad Ci przyszlo do glowy ze mam cos przeciwko fabrycznym kolom - jak slusznie zauwazyles sam mam fabryczne i zapewne tak zostanie tudziez zgadzam sie w 100% ze codziennosc polskich drog lepiej znosi tylko stal i 195/65R15. Napisalem wyraznie - nie podoba mi sie wzor i rozmiar tych ktore zalozyles ale to znaczy conajwyzej tyle ze sam bym ich nie zalozyl wiec nie odbieraj tego jako ataku - de gustibus non disputandum est.
umiarkowane obnizenie nie eliminuje komfortu ani nie obraca w niwecz wielofunkcyjnosci auta /wiem mialem tak w poprzednim C4 i mam tak teraz/ natomiast wynikajace z niego nieznaczne usztywnienie zawieszenia wplywa pozytywnie na jakosc prowadzenia a w konsekwencji na bezpieczenstwo aktywne - w moim niklym pojeciu to dobrze jesli wozisz rodzine. moje auto ktos pozbawil fabrycznego zawiasu i zastapil go akcesoryjnym, niestety.icemerc pisze:-40 nie będzie, ba nawet -20 nie będzie bo to auto rodzinne, wielofunkcyjne
nadwozie typu coupe zazwyczaj nie jest konstrukcyjnie przewidziane do przewozu duzych ladunkow a co do swojego egzemplarza, i owszem, zdecydowalem ze za mojej kadencji bedzie odpoczywall w ceplarnianych warunkach, przeciez nigdy nie twierdzilem ze ma byc inaczej.icemerc pisze:trzaska wiecej kilometrów i wozi więcej cięzarow niz twoje coupe kiedykolwiek widziało
pozdrawiam Cie serdecznie Moj Drogi i zycze Ci zebys byl zadowolony ze swojego autobusu conajmniej tak jak ja jestem zadowolony ze swojego tudziez abys nadawal mu taka forme i funkcje jaka mu tylko wymyslisz.
pokoj.
deejay.ftb, Spoko luz... Generalnie auto miał juz jak napisałes najlepsze koło na polskie drogi czyli stal i 195/65/15 ale na tym set-upie nie dało sie normlanie jeżdzić, gdyz auto gubiło trakcje jak chciało az do 3 biegu... na obecnym szerszym i wiekszym kole lepiej klei sie do asfaltu i az takich problemow z trakcja nie ma :mrgreen: Popularnie nazywana Biedrona podoba mi sie z 2 względów : po pierwsze wiekszość zakąłda takie jak ty masz wiec mam coś innego, po drugie w pełnej polerce i czarnym wykonczeniem wygląda bajecznie - bynajmneij dla mnie niz popularne 5-cio ramienne felgi.
Ale że o gustach sie nie dyskutuje to już wiadomo
Generalnie to moje 2 z 11 aut jakie miałem ktore ma totalnie seryjny zawias i podoba mi sie tak jak jest... nie za sztywno, nie za miekko - idealny kompromis AUDI :mrgreen:
Równiez pozdrawiam cię serdecznie i życzę bezproblemowej jazdy i delektowania sie gangiem 5 cylindrów w połączeniu z klekotem diesla
Ale że o gustach sie nie dyskutuje to już wiadomo
Generalnie to moje 2 z 11 aut jakie miałem ktore ma totalnie seryjny zawias i podoba mi sie tak jak jest... nie za sztywno, nie za miekko - idealny kompromis AUDI :mrgreen:
Równiez pozdrawiam cię serdecznie i życzę bezproblemowej jazdy i delektowania sie gangiem 5 cylindrów w połączeniu z klekotem diesla
Przyszedł czas na wymiane rozrządu... czas operacji to 12 h... wymienione wszystko łacznie z simmeringami, płynami myciem czyszczeniem silnika . Silnik załapał od pierwszego strzała i już nic nie szumi, nie świerczy i bije pięknym klekotem R5 - ahhh te 5 cylindrów....
[/img]
[/img]
Na częściach nie oszczędząłem bo mogłoby sie to na mnie nieprzyjemnie zemścić, wszystko z najwyżej półki, rozrząd INA nowe śruby pompa napinacze simmeringi, uszczelka pokrywy zaworów przy okazji i dużo środka do mycia silnika :mrgreen:
Jak ktoś zapyta czemu aż 12 H to odpowiem krótko - niech rozbierze wszystko, umyje, wyczyści , odkręci koło pasowe a pożnij je przykreci siła 200 NM i 270 stopni
Do ustawienia jeszcze kąt wtrysku i na 90 000 spokój :mrgreen:
Wielkie podziekowania dla szwagra - to dzieki niemu cała operacja zakończyła sie sukcesem oraz dla mojej żony za niesamowita cierpliwość i wyrozumiałość podczs całego dnia pracy <bravo>
[/img]
[/img]
Na częściach nie oszczędząłem bo mogłoby sie to na mnie nieprzyjemnie zemścić, wszystko z najwyżej półki, rozrząd INA nowe śruby pompa napinacze simmeringi, uszczelka pokrywy zaworów przy okazji i dużo środka do mycia silnika :mrgreen:
Jak ktoś zapyta czemu aż 12 H to odpowiem krótko - niech rozbierze wszystko, umyje, wyczyści , odkręci koło pasowe a pożnij je przykreci siła 200 NM i 270 stopni
Do ustawienia jeszcze kąt wtrysku i na 90 000 spokój :mrgreen:
Wielkie podziekowania dla szwagra - to dzieki niemu cała operacja zakończyła sie sukcesem oraz dla mojej żony za niesamowita cierpliwość i wyrozumiałość podczs całego dnia pracy <bravo>
ja sie nie dziwie.... ale ładnie 200NM :shock: mnie tego samego dnia wydmuchło uszczelkę pod głowicą ale dokręcałem z siłą ostateczną 100 NM plus dwukrotnie obrót o 90 stopni i wychodziło z siłą ok 110-115 NM a zajęło mi na spokojnie ok 8 h z przerwamiicemerc pisze:Jak ktoś zapyta czemu aż 12 H to odpowiem krótko - niech rozbierze wszystko, umyje, wyczyści , odkręci koło pasowe a pożnij je przykreci siła 200 NM i 270 stopni