Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20V 7A] od czego jest ten przewodzik?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Marcin50053
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 lis 2011, 20:56
Lokalizacja: Brzeg

[2.3 20V 7A] od czego jest ten przewodzik?

Post autor: Marcin50053 » 11 lis 2011, 10:44

Jak w temacie mam problem,
muszę odpinać ten przewodzik, gdyż jak jest on wsadzny, to auto strasznie faluje na obrotach, nie wazne czy jest zimny czy cieply silnik.
jak jest odpięty to jest wszystko ok.
Obrazek
doszedem po tym kabelku, ze prowadzi on do takiego czegoś
Obrazek
proszę o odpowiedz

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 lis 2011, 10:52

no chyba pisałem że to jest do regulatora ciśnienia paliwa. Sprawdź czy z tego regulatora nie cieknie paliwo.

Marcin50053
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 lis 2011, 20:56
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: Marcin50053 » 11 lis 2011, 11:34

Leo a to ma coś do mocy?
może przez to być auto słabsze?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 lis 2011, 11:40

troche może. Regulator musi być podłączony do dolotu bo on ma korekcję ciśnienia paliwa wg podciśnienia w kolektorze dolotowym. Może jedynie być dziurawy i tą rurką może cofać się paliwo do kolektora co będzie powodować zły skład mieszanki. Sprawdź czy z tej rurki metalowej w regulatorze ciśnienia paliwa coś cieknie czy nie.

Marcin50053
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 lis 2011, 20:56
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: Marcin50053 » 11 lis 2011, 23:12

Nie mam wyciekow, wszystko jest suche, ale jak ma ta rurka cofac paliwo, to jak jej nie mam podpietej czyli musial bym miec silnik oblany paliwem, jezeli przewod mam odpiety

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 lis 2011, 23:44

jeśli masz odpięty to po pierwsze masz lewe powietrze w silniku (no chyba, że zaślepiłeś wejście do kolektora), a po drugie nie masz korekcji po ciśnieniu i w tym wypadku masz MNIEJSZE ciśnienie paliwa niż powinno być, szczególnie na wyższych obrotach.
Podejrzewam jednak , że problemów jest tam więcej, tylko one się sumują...
Szkoda, że nie masz kogoś bliżej kto się na 7A zna....

Marcin50053
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 lis 2011, 20:56
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: Marcin50053 » 12 lis 2011, 10:14

no ale jezeli jest suchy, nie ma wyciekow, to co mam z tym zrobic?
nie mam pomyslow

LU CASH

Post autor: LU CASH » 07 lut 2013, 09:27

To ja odświeże temat i zapodam takie pytanie ;-)

Do czego jest to drugie wyprowadzenie z tyłu kolektora ssącego(obok tego zaznaczonego,po lewej stronie)?

u mnie tego nie ma.mam młodsza wersje 7A

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 lut 2013, 09:35

Moze idzie do zbiorniczka węgla aktywnego, EVAP.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 lut 2013, 09:35

jak mnie pamięć nie myli to jest to odma i filtr oparów benzyny. Tak, etka tak mowi.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 07 lut 2013, 09:49

do zaworu podającego opary ze zbiornika ;-)
na ten sam zawór jest też wyprowadzenie z przepustnicy, ale wtedy ten koło akumulatora jest zaślepiony jak na fotce wyżej.
Ja mam tam przewód do serwa :mrgreen:
Obrazek

LU CASH

Post autor: LU CASH » 07 lut 2013, 13:04

Dziki pisze:Ja mam tam przewód do serwa
Własnie o to mi chodzi ,bo mam 2 kolektor tez od słabszej 7A i tam jest 2 wyjscia.U mnie nie ma tego.
Wiec pewnie wpadnie ten drugi ,bo zamierzam pozbyć sie pompy 2-sekcyjnej i załozyć 1 sekcyjno z servem.
czyli mogę się tam podpiąć

Ale od czego to było zalezne że były 2 rodzaje kolektora?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 lut 2013, 13:24

od rocznika i osprzętu. Stary ma komputer na 2 kostki, nowy na 4 kostki, i wtedy też zmieniały się kolektory. Oba.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 07 lut 2013, 13:40

A no tak tak :-)

Obroty ostatnio zaczeły szaleć.Myśle ze to wina uszczelki między kolektor a przepustnice.Zamowilem nową.Nigdzie nie mieli.Aż z Centrali :-) przyjechała -koszt 20 zł.


No to dobrze ze drugiego kolektora nie sprzedałem :-).Teraz się przyda


dzieki Panowie :-D

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 lut 2013, 20:00

Czyli się nie pomyliłem :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl