[ Dodano: 2011-07-31, 14:43 ]
Zapomniałem dodać, że pobawiłem się jeszcze dawką paliwa - teraz na rozgrzanym silniku 15...16. Auto jakby mniej dymi i również pracuje, ale może to tylko subiektywne odczucie

A co tu kupować :shock: : toż to zrobisz zwykłą nasadką zdaje się 10mm ,nie pamiętam dokładnie bo ja używam śruby 16mm stoczonej na ok.15,5 mm <ok>veteran pisze:Zacząłem to wczoraj odkręcać ale śruby nie chcę puścić (klucze mam dobre, tylko miejsca do przyłożenia siły mało). Spróbuje raz jeszcze w następny weekend. Jak nie dam rady to kupię sobie blokadę rozrządu
I dobrze ci się wydajeveteran pisze:odkręcę całą pompę (wydaje mi się, że z przodu trzyma się na 3 śrubach a z tyłu na jednej).
Kod: Zaznacz cały
Friday 11 November 2011 13:21:43
8A0 907 401 B 1,9l R4 EDC A23 D09
Group A: '000
TIME
MARKER STAMP
0,02 41 45 0 22 117 119 124 66 92 90
5,01 41 43 0 23 116 119 123 66 92 85
7,88 41 44 0 22 116 119 123 66 92 88
...
1 433,2 40 43 0 20 116 119 98 70 106 84
436,18 41 45 0 20 116 119 97 70 106 84
439,13 40 45 0 20 117 119 97 70 106 87
442,09 41 46 0 20 116 119 97 70 107 87
445,04 41 45 0 20 116 119 97 70 107 84
447,95 40 44 0 20 116 119 97 70 107 84
450,89 40 44 0 21 116 119 96 70 107 84
453,79 40 44 0 20 116 119 96 70 107 80
No, bo żebym nie musiał Cię opieprzyćMUNIOR pisze:Uszczelki są takie same ,różnia się tylko tą wypustka ...żyletka w rękę i po problemie <ok>
Zawsze te uszczelki kupuję i chwalę je sobie, nie ważne czy pompa z nastawnikiem potencjometrycznym czy indukcyjnym.BOSCH 2 467 010 003
:shock: Tylko że w potencjometrycznym nie ma miejsca na wypustkę więc trójkącik trzeba odciąć ...a takie "udoskonalenia "jak trójkącik żeby wiedzieć jak włożyć, są chyba dla ludzi z wadą wzrokutrepek pisze:No, bo żebym nie musiał Cię opieprzyćUszczelka ma trójkątną wypustkę po to aby wiedzieć, gdzie ona idzie. Uszczelka nad nastawnikiem jest delikatnie inna od tej pod nastawnikiem więc sprytny Niemiec wyfrezował w obudowie kawałek trójkąta aby wiedzieć gdzie co idzie
Wręcz przeciwnie, może wiele wnieśćMUNIOR pisze:także weż sobie odpuść tą bezcelową dyskusję bo nic nie wnosi do tematu
Żadne doradztwo na nic tu się nie zdaJelly pisze:Wziąłem się za wymianę uszczelek na zaworze N108. Dojście fatalne, ale zdjąłem tylne mocowanie pompy i wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że jeden z dwóch torxów mi objechał.
No za wyciąganie pompy sam się raczej nie wezmę bo nie czuje się na siłach z zabawą z rozrządem. A tak w ogóle to ile trzeba liczyć że mechanik +/- powinien wziąć za wyjęcie pompy i wymianę uszczelek?? nie chcę żeby ze mnie zdarł w razie czego...MUNIOR pisze:Żadne doradztwo na nic tu się nie zdaJelly pisze:Wziąłem się za wymianę uszczelek na zaworze N108. Dojście fatalne, ale zdjąłem tylne mocowanie pompy i wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że jeden z dwóch torxów mi objechał.Dostęp do tyłu pompy na silniku jest marny i nie wiele mozna wskórać ,a torx objechał się własnie dlatego że nie miałeś do niego dobrego dostępu ...sam tak kiedyś próbowałem i również objechałem torxa ,tyle że od głowiczki
...i i tak musiałem pompę wyciągać pompę ...co zapewne i ciebie nie minie