Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 2.3 NG] dusi i trzęsie autem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

[80 b3 2.3 NG] dusi i trzęsie autem

Post autor: Formoza » 07 lis 2011, 00:50

Witam
kilka dni temu pojawił mi się problem w jeździe autem
Auto się dusi spadają obroty do 400 obrotów i całym silnikiem trzęsie. By tego było mało samochód w ogóle nie ma reakcji na gaz dopiero jak do końca wcisnę pedał gazu samochód zaczyna dopiero gwałtownie przyśpieszać.

smarcin78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 27 lip 2011, 10:22
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: smarcin78 » 13 lis 2011, 13:24

powitac kolego mam taki sam problem jak ty wiadome kazdy problem jest inny ale ja juz wszystko co bylo mozliwe podstawilem od wtorku podstawiam czujnik halla w aparacie zaplonowym poczekaj pare dni to jak uruchomie moja b-4 to dam ci znac czy sie udalo

[ Dodano: 2011-11-20, 13:54 ]
witam usterka usunieta ustawiony zaplon wymieniony czujnik halla i jest ok ustawiona
tez na pb i teraz mniej pali u mine czujnik byl troszke zfatygowany dlatego go wymienilem
ustaw zaplon i sklad mieszanki i bedzie ok :lol

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 01 gru 2011, 12:41

Witam niestety jeszcze samochód nie zrobiony gdyż mechanicy albo mówią że nie wiedzą albo że nie mają czasu :( dzisiaj zauważyłem że jak się dusi i się doda gazu to stuka pod częścią na zdjęciu

Obrazek

jakieś pomysły co to może być ??

czarny286

Post autor: czarny286 » 01 gru 2011, 22:17

Nie wiem czy trafna uwaga ale zaraz przed wtryskiem-mechanizmem wtrysku tam gdzie nachodzi guma jest taki mały otwór tam się reguluje kąt nachylenia talerzyka przepustnicy,jest tam śrubka na imbus na twoim rysunku na wysokości dolnej czerwonej lini,przekręć ją o np pół obrotu w lewo lub w prawo i zobacz czy jest reakcja.U mnie wyregulowanie pomogło.Czasami się zawiesza a jak gaz i strzał to wiadomo że trzeba ponownie ustawić.Zawsze możesz powrócić do poprzedniego ustawienia.Chodzi mi po prostu o próbę bo może tam leży problem. Sprawdz wężyki czy nie są popękane to podstawa.Szczelność,szczelność i jeszcze raz szczelność.Czasami jest coś prostego . Posiadam drugie auto z takim wtryskiem miałem 1.8 z mechanicznym około 5 lat.Teraz 2.3 mruczy jak stary kot he he.

[ Dodano: 2011-12-01, 22:22 ]
a koledzy :!: ja jestem z malborka znam gościa-gazownika który się zna na takich wtryskach :-) ,potrafi to naprawiać i regulować 99% skuteczność :!:
No i u nie go gaz zakładałem i moi koledzy też także jak by ktoś potrzebował pomocy to pisać.Dam namiary ;-)

smarcin78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 27 lip 2011, 10:22
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: smarcin78 » 04 gru 2011, 11:21

witam problem wrucil jak bumerang to nie to kolego w srode lece do swojego elektryka zauwazylem jak jest zimny to jest lipa jak przekroczy temp.50 jest ok spr czujniki temp.tu tez moze byc problem nara ja auto regulowal kumpel u mnie w pracy ogarnia takie mechaniczne wtryski nawet zaplon spr.byl nawet na analizatorze spalin i wszystko super jak jest cieply zostaja tylko czujniki temp. jak spr.i przetestuje dam znac

Awatar użytkownika
Formoza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2010, 08:04

Post autor: Formoza » 05 gru 2011, 12:05

u mnie koledzy okazało się że jest walnięty ten czujnik otwarcia drugiej przepustnicy czy jakoś.

Abbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 05 paź 2009, 21:50

Post autor: Abbas » 06 gru 2011, 18:19

Do fermoza sprawdz pod ta guma moze ci sie chaczy talerz od przpływki stad taki dzwiek.Sprawdz na ciepłym jak pracuje na zdjetej wtyczce od czujnika temperatury.tez

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 06 gru 2011, 18:51

Skoro słyszysz uderzenie znaczy, że uszkodziła się iglica trzymająca płytkę spiętrzającą (nazywany tutaj talerzykiem). Najprawdopodobniej płytka jest krzywo skierowana i uderza w obudowę. Druga możliwość to strzał gazu wykrzywił płytkę. To może być powodem wszelkich problemów niepoprawną pracą silnika.

Pytanko takie...guma na bank wszędzie jest zdrowa i nie ma uszkodzeń, pęknięć czy naderwań?

smarcin78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 27 lip 2011, 10:22
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: smarcin78 » 12 kwie 2012, 19:56

witam panowie wymienilem termostat i wrzucilem gaz bo juz mialem tego silnika dosyc jest ok
chce zalozyc ktos gaz zapraszam w swietokrzyskim nr 413788311 prosic z marcinem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl