Witam
kilka dni temu pojawił mi się problem w jeździe autem
Auto się dusi spadają obroty do 400 obrotów i całym silnikiem trzęsie. By tego było mało samochód w ogóle nie ma reakcji na gaz dopiero jak do końca wcisnę pedał gazu samochód zaczyna dopiero gwałtownie przyśpieszać.
[80 b3 2.3 NG] dusi i trzęsie autem
powitac kolego mam taki sam problem jak ty wiadome kazdy problem jest inny ale ja juz wszystko co bylo mozliwe podstawilem od wtorku podstawiam czujnik halla w aparacie zaplonowym poczekaj pare dni to jak uruchomie moja b-4 to dam ci znac czy sie udalo
[ Dodano: 2011-11-20, 13:54 ]
witam usterka usunieta ustawiony zaplon wymieniony czujnik halla i jest ok ustawiona
tez na pb i teraz mniej pali u mine czujnik byl troszke zfatygowany dlatego go wymienilem
ustaw zaplon i sklad mieszanki i bedzie ok :lol
[ Dodano: 2011-11-20, 13:54 ]
witam usterka usunieta ustawiony zaplon wymieniony czujnik halla i jest ok ustawiona
tez na pb i teraz mniej pali u mine czujnik byl troszke zfatygowany dlatego go wymienilem
ustaw zaplon i sklad mieszanki i bedzie ok :lol
Nie wiem czy trafna uwaga ale zaraz przed wtryskiem-mechanizmem wtrysku tam gdzie nachodzi guma jest taki mały otwór tam się reguluje kąt nachylenia talerzyka przepustnicy,jest tam śrubka na imbus na twoim rysunku na wysokości dolnej czerwonej lini,przekręć ją o np pół obrotu w lewo lub w prawo i zobacz czy jest reakcja.U mnie wyregulowanie pomogło.Czasami się zawiesza a jak gaz i strzał to wiadomo że trzeba ponownie ustawić.Zawsze możesz powrócić do poprzedniego ustawienia.Chodzi mi po prostu o próbę bo może tam leży problem. Sprawdz wężyki czy nie są popękane to podstawa.Szczelność,szczelność i jeszcze raz szczelność.Czasami jest coś prostego . Posiadam drugie auto z takim wtryskiem miałem 1.8 z mechanicznym około 5 lat.Teraz 2.3 mruczy jak stary kot he he.
[ Dodano: 2011-12-01, 22:22 ]
a koledzy :!: ja jestem z malborka znam gościa-gazownika który się zna na takich wtryskach ,potrafi to naprawiać i regulować 99% skuteczność :!:
No i u nie go gaz zakładałem i moi koledzy też także jak by ktoś potrzebował pomocy to pisać.Dam namiary
[ Dodano: 2011-12-01, 22:22 ]
a koledzy :!: ja jestem z malborka znam gościa-gazownika który się zna na takich wtryskach ,potrafi to naprawiać i regulować 99% skuteczność :!:
No i u nie go gaz zakładałem i moi koledzy też także jak by ktoś potrzebował pomocy to pisać.Dam namiary
witam problem wrucil jak bumerang to nie to kolego w srode lece do swojego elektryka zauwazylem jak jest zimny to jest lipa jak przekroczy temp.50 jest ok spr czujniki temp.tu tez moze byc problem nara ja auto regulowal kumpel u mnie w pracy ogarnia takie mechaniczne wtryski nawet zaplon spr.byl nawet na analizatorze spalin i wszystko super jak jest cieply zostaja tylko czujniki temp. jak spr.i przetestuje dam znac
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Skoro słyszysz uderzenie znaczy, że uszkodziła się iglica trzymająca płytkę spiętrzającą (nazywany tutaj talerzykiem). Najprawdopodobniej płytka jest krzywo skierowana i uderza w obudowę. Druga możliwość to strzał gazu wykrzywił płytkę. To może być powodem wszelkich problemów niepoprawną pracą silnika.
Pytanko takie...guma na bank wszędzie jest zdrowa i nie ma uszkodzeń, pęknięć czy naderwań?
Pytanko takie...guma na bank wszędzie jest zdrowa i nie ma uszkodzeń, pęknięć czy naderwań?