Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abk + LPG] Problem powyżej 120km/h

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Glaca26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 wrz 2011, 22:35
Lokalizacja: Giżycko

[abk + LPG] Problem powyżej 120km/h

Post autor: Glaca26 » 13 lis 2011, 23:06

Witam, mam problem mogę to tak nazwać...gdy jeżdze do prędkości 120 km/h jest oki, po przekroczeniu bariery 120 km/h robi sie głośno i słychać takie buczenie niemiłe dla uszu, czy to jest normalne? Ponadto zauważyłem na miarce ubywa olej gdy jeżdze właśnie z prędkością 120 i więcej..:( Pedał w podłodze i max na gazie 150km/h ... Olej ubywa ale w lusterku wstecznym nie widze dymu...a audica pluje wodą z wydechu. Dodam ze zmieniałem oleji wlałem mineralny GMa....W czym może tkwić problem? Chciałbym rozwiązać te 3 problemy które tu przedstawiłem. Pozdrawiam hej.

Awatar użytkownika
kamiloo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 03 sie 2010, 21:19
Lokalizacja: Łańcut/Podkarpacie

Post autor: kamiloo89 » 14 lis 2011, 08:51

Ponadto zauważyłem na miarce ubywa olej gdy jeżdze właśnie z prędkością 120 i więcej..:( Pedał w podłodze i max na gazie 150km/h ... Olej ubywa ale w lusterku wstecznym nie widze dymu...a audica pluje wodą z wydechu. Dodam ze zmieniałem oleji wlałem mineralny GMa....W czym może tkwić problem?
Z tego co ja zauważyłem to ABK lubi sobie wypić olej jak jeździsz ostro/na wysokich obrotach i żadnego dymka nie zostawia
Ja u siebie sprawdzałem i jak jeżdżę spokojnie i zmieniam biegi na niskich obrotach to oleju nie ubywa
A to że pluje wodą to normalne jak na gazie jeździsz
A co do głośności to może opony Ci huczą po prostu

Glaca26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 wrz 2011, 22:35
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Glaca26 » 14 lis 2011, 08:57

Opony wykluczone, poprostu jak wchodzi na obroty powyżej 3500 to zaczyna głośno być, silnik wyje. Jeżdziłem B4 w dizelku 110 KM z prędkością 160-170 km/h i znacznie ciszej chodzi. Niw wiem właśnie czy to wina braku maty wygłuszającej na masce czy gdzie indziej trzeba byłoby wygłuszyć?? Te branie oleju irytujące jest dokladnie nie moge powiedziec ile tego oleju na ile kilometrów bierze bo licznik kilometrów mi nie działa...:P ale tak na oko, około 1000 km temu robiłem wymiane oleju i wtedy z bańki zostało mi około 1,5 litra oleju. I do dnia dzisiejszego po przejechaniu około 1000 km dolałem te 1,5 litra....

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 14 lis 2011, 09:28

może skrzynia ci wyje kolego?

spr w niej poziom oleju???

pozdrawiam

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 14 lis 2011, 09:35

Sprawdź dolot czy Ci czasem na wysokich obrotach nie łapie lewizny w okolicach filtra. Pytanie kolejne czy jak zaczyna buczeć to czy czujesz wibracje na aucie - jeśli nie to skrzynia nie ma nic do tego. Co do ubywania oleju są 3 opcje: wyciek z układu smarowania poprzez np. zimeringi wału, druga możliwość to zużyte pierścienie olejowe a trzecia to uszczelniacze zaworów (je da się sprawdzić poprzez odpalenie po nocy na benzynie bez dodawania gazu - jak będzie chmura choć niewielka i po chwili przestanie dymić to masz odpowiedź gdzie Ci ucieka)

Glaca26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 wrz 2011, 22:35
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Glaca26 » 14 lis 2011, 11:07

bloku pisze:Sprawdź dolot czy Ci czasem na wysokich obrotach nie łapie lewizny w okolicach filtra. Pytanie kolejne czy jak zaczyna buczeć to czy czujesz wibracje na aucie - jeśli nie to skrzynia nie ma nic do tego. Co do ubywania oleju są 3 opcje: wyciek z układu smarowania poprzez np. zimeringi wału, druga możliwość to zużyte pierścienie olejowe a trzecia to uszczelniacze zaworów (je da się sprawdzić poprzez odpalenie po nocy na benzynie bez dodawania gazu - jak będzie chmura choć niewielka i po chwili przestanie dymić to masz odpowiedź gdzie Ci ucieka)

OK sprawdze z rana i dam znać czy coś zauważyłem

[ Dodano: 2011-11-26, 15:09 ]
Po odpaleniu z rana silnika leci z rury szarobialy dymek, po pół minucie przestaje juz lecieć. CO to może oznaczać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl