[abk + LPG] Problem powyżej 120km/h
[abk + LPG] Problem powyżej 120km/h
Witam, mam problem mogę to tak nazwać...gdy jeżdze do prędkości 120 km/h jest oki, po przekroczeniu bariery 120 km/h robi sie głośno i słychać takie buczenie niemiłe dla uszu, czy to jest normalne? Ponadto zauważyłem na miarce ubywa olej gdy jeżdze właśnie z prędkością 120 i więcej.. Pedał w podłodze i max na gazie 150km/h ... Olej ubywa ale w lusterku wstecznym nie widze dymu...a audica pluje wodą z wydechu. Dodam ze zmieniałem oleji wlałem mineralny GMa....W czym może tkwić problem? Chciałbym rozwiązać te 3 problemy które tu przedstawiłem. Pozdrawiam hej.
Z tego co ja zauważyłem to ABK lubi sobie wypić olej jak jeździsz ostro/na wysokich obrotach i żadnego dymka nie zostawiaPonadto zauważyłem na miarce ubywa olej gdy jeżdze właśnie z prędkością 120 i więcej.. Pedał w podłodze i max na gazie 150km/h ... Olej ubywa ale w lusterku wstecznym nie widze dymu...a audica pluje wodą z wydechu. Dodam ze zmieniałem oleji wlałem mineralny GMa....W czym może tkwić problem?
Ja u siebie sprawdzałem i jak jeżdżę spokojnie i zmieniam biegi na niskich obrotach to oleju nie ubywa
A to że pluje wodą to normalne jak na gazie jeździsz
A co do głośności to może opony Ci huczą po prostu
Opony wykluczone, poprostu jak wchodzi na obroty powyżej 3500 to zaczyna głośno być, silnik wyje. Jeżdziłem B4 w dizelku 110 KM z prędkością 160-170 km/h i znacznie ciszej chodzi. Niw wiem właśnie czy to wina braku maty wygłuszającej na masce czy gdzie indziej trzeba byłoby wygłuszyć?? Te branie oleju irytujące jest dokladnie nie moge powiedziec ile tego oleju na ile kilometrów bierze bo licznik kilometrów mi nie działa... ale tak na oko, około 1000 km temu robiłem wymiane oleju i wtedy z bańki zostało mi około 1,5 litra oleju. I do dnia dzisiejszego po przejechaniu około 1000 km dolałem te 1,5 litra....
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Sprawdź dolot czy Ci czasem na wysokich obrotach nie łapie lewizny w okolicach filtra. Pytanie kolejne czy jak zaczyna buczeć to czy czujesz wibracje na aucie - jeśli nie to skrzynia nie ma nic do tego. Co do ubywania oleju są 3 opcje: wyciek z układu smarowania poprzez np. zimeringi wału, druga możliwość to zużyte pierścienie olejowe a trzecia to uszczelniacze zaworów (je da się sprawdzić poprzez odpalenie po nocy na benzynie bez dodawania gazu - jak będzie chmura choć niewielka i po chwili przestanie dymić to masz odpowiedź gdzie Ci ucieka)
bloku pisze:Sprawdź dolot czy Ci czasem na wysokich obrotach nie łapie lewizny w okolicach filtra. Pytanie kolejne czy jak zaczyna buczeć to czy czujesz wibracje na aucie - jeśli nie to skrzynia nie ma nic do tego. Co do ubywania oleju są 3 opcje: wyciek z układu smarowania poprzez np. zimeringi wału, druga możliwość to zużyte pierścienie olejowe a trzecia to uszczelniacze zaworów (je da się sprawdzić poprzez odpalenie po nocy na benzynie bez dodawania gazu - jak będzie chmura choć niewielka i po chwili przestanie dymić to masz odpowiedź gdzie Ci ucieka)
OK sprawdze z rana i dam znać czy coś zauważyłem
[ Dodano: 2011-11-26, 15:09 ]
Po odpaleniu z rana silnika leci z rury szarobialy dymek, po pół minucie przestaje juz lecieć. CO to może oznaczać?