Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.9 E SD] Piszczący przełącznik LPG

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
PRZ3M0O
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 lis 2011, 19:40
Lokalizacja: Wielkopolska

[80 B3 1.9 E SD] Piszczący przełącznik LPG

Post autor: PRZ3M0O » 16 lis 2011, 17:09

Witam. Mój problem to piszczący przełącznik LPG podczas jazdy. Po przekroczeniu 2,1 tys. obr./min. zaczyna piszczeć przełącznik od gazu. Piszczy do momentu gdy silnik osiągnie 2,4 tys. obr./min. niezależnie od tego ile mam gazu w butli i czy jadę na gazie czy na benzynie. Dodam też że 2 miesiące temu wymieniałem filterki i membranę, więc instalacja powinna być sprawna.
Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 lis 2011, 22:22

Na pewno piszczy przełącznik od gazu? Może to brzęczyk od ciśnienia oleju wariuje.

PRZ3M0O
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 lis 2011, 19:40
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: PRZ3M0O » 17 lis 2011, 21:36

Może masz rację bo właśnie sprawdzałem na bagnecie to oleju było troszkę poniżej minimum. Dolałem trochę oleju to teraz mam w połowie miarki. Zobaczę jutro czy będzie piszczeć. Ale to trochę dziwne, że piszczy tylko przy 2,1-2,4 tys. obr./min.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 lis 2011, 22:16

Aby mieć za słabe ciśnienie oleju musiałbyś mieć sporo za mało oleju. I nie próbuj traktować kontrolki ciśnienia oleju jako informacji że trzeba go dolać (chyba masz samochód z elektroniczną kontrolą poziomu oleju ale wtedy ta kontrolka świeci na inny kolor).

Powyżej 2000RPM brany jest odczyt z drugiego czujnika. Ale jak nie pali się kontrolka od oleju jednocześnie to może to też być niedomagający alternator bo on też lubi wszczynać takie alarmy.

PRZ3M0O
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 lis 2011, 19:40
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: PRZ3M0O » 19 lis 2011, 11:15

Po dolaniu oleju nic się nie zmieniło. Dalej piszczy. Alternator na wyłączonych światłach ładuje 14V (tak wskazuje voltomierz który zamontowany jest w aucie pod pokrętłami nawiewów) Przedwczoraj wymieniłem regulator napięcia bo przestał ładować (skończyły się szczotki) ale problem dalej jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl